Deze mail kreeg ik van Lia (Poekie) in mijn mailbox. Bedankt Lia
Ik ben zo vrij deze hier te plaatsen. Mocht dit te vrij zijn dan graag verwijdering van het bericht.
Lieve mensen,
We hebben een datum gesteld en een lezing met Mike Donkers als spreker georganiseerd.
De middag zal plaatsvinden op zaterdag 6 juni a.s. in Midwoud, kefirboerderij Annahoeve van Ilse Blokker.
Aanvang van deze kennismiddag is 13.00 uur, maar jullie zijn welkom vanaf 12.30 uur.
De middag zal duren tot 16.00 uur waarna er nog gelegenheid is tot het stellen van vragen aan Mike.
Ook tijdens de lezing kun je je vragen natuurlijk bij hem kwijt.
De rode draad door deze middag is: De rode draad door deze middag is: ‘Welke voeding kan ik nu nog eten.
We worden nl. bang gemaakt voor vetten, cholesterol, zout, zuivel/melk en nog veel meer. Producten die juist zo goed zijn voor onze gezondheid.
En wat heeft dit te maken met allerlei ziektes en aandoeningen als reuma, kanker, dementie, huidziektes, astma, allergieën, hartkwalen, bloeddruk, noem maar op… Daarnaast komt er nog meer aan bod, dit n.a.v. jullie vragen.
Voor mensen die al vaker op een van deze lezingen zijn geweest, er komen altijd wel weer nieuwe dingen aan bod, Mike zijn kennis gaat ook steeds verder. Dus schroom niet en kom luisteren.
Er zal een proeverij zijn van rauwe melk, rauwmelkse kefir, rauwmelkse kefirroomkwark, allemaal van de kefirboerderij.
En je kunt ook proeven van rauwmelkse kazen van de gebroeders Verdegaal uit Oudendijk.
Zelf bestellen wij waterstofperoxide 35% foodgrade, die we die dag in flesjes van 100ml zullen verkopen.
Tevens kun je dan 3% aankopen.
Mike zal weer ongeraffineerd Keltisch zeezout meenemen, dus je ziet het, de gezonde producten zijn volop aanwezig.
De investering voor deze middag is € 10,00, te voldoen aan de kassa bij binnenkomst.
Kijk voor informatie op www.voedingisgezondheid.nl, aanmelden kan via de agenda of door een mailtje te sturen naar: lezingmikedonkers (at) gmail (punt) com
Op onze site kun je ook, voor zover niet bekend, lezen wie Mike Donkers en Weston Price zijn.
NEEM JE GEZONDHEID (WEER) IN JOUW EIGEN HANDEN!
Je mag al je vriendjes en vriendinnetjes meenemen.
Ik heb een poster en flyers bijgesloten voor als je wat op wilt hangen of verspreiden, schroom niet het te gebruiken.
Met vriendelijke groet,
Lia en Co Keizer
www.voedingisgezondheid.nl