De agenda van Mike. (lezingen hoor niet zijn afspraakjes)

Hoe laat begint deze lezing op de 15e?
Ik zie wel de datum maar geen tijd?

Sorry, zie het al, op mijn tel zag ik de tijd niet. Op pc wel. Zijn er nog steeds plaatsen vrij?

Ik wil mijn lezing in Soest volgende week vrijdag (15 december) nog even bij jullie onder de aandacht brengen:

De aanmeldinen stromen lekker in, maar er zijn nog plaatden vrij!

Mike

Als mijn auto op tijd gemaakt is wil ik ook komen. Maar er moeten wat reparaties gedaan worden en is niet zeker of ik hem vrijdag alweer terug heb helaas.

Mijn auto is pas na het weekend klaar ?
Jammer, ik was graag gekomen.

Er zijn maar weinig onderwerpen waar meer tegenstrijdige meningen over bestaan dan over voedsel. Bestaat er een objectieve maatstaf van goed voedsel die geldt voor alle mensen? Of is het juist een individuele zoektocht naar wat wel of niet bij je past? Volgens Mike Donkers hoef je alleen maar te kijken naar voedsel die zich door de eeuwen heen heeft bewezen als bevorderlijk voor de gezondheid en vruchtbaarheid van mensen over de hele wereld. Een tipje van de sluier: deze lezing mag dan plaatsvinden in de maand april, maar volgens Mike mag je het hele jaar door eten alsof het kerstmis is!

Wanneer?
Dinsdag 17 april
Inloop 19.30 uur Start 20.00 - 22.00 uur

Waar?
Bij Heerlijkheid Eck en Wiel
Veerweg 5, 4024 BP Eck en Wiel
heerlijkheideckenwiel.nl

Bijdrage?
€ 10,-

Graag tot dinsdag 17 april en liever natuurlijk al eerder in onze boerderijwinkel.

Met vriendelijke groet,

Ecoboer Matthijs de Haan

info@ecoboerderij-dehaan.nl
06 46 53 20 31

Mike

Hallo lieve mensen,

Zaterdag 13 oktober 2018 - lezing met Mike Donkers in Midwoud

Na een radio stilte van 1 jaar hebben we weer eens een lezing georganiseerd met Mike Donkers als spreker. Op zaterdag 13 oktober a.s. ben je van harte welkom om te komen luisteren en vragen aan hem te stellen.
De lezing wordt gehouden op de kefirboerderij van Ilse Blokker, de Annahoeve in Midwoud.

Waar gaat Mike het over hebben?
Uiteraard over wat voeding kan betekenen voor je gezondheid, zowel in goede als in slechte zin. Want in de supermarkten wordt inmiddels heel veel zwaar bewerkte ‘voeding’ aan de man gebracht. Er is ook steeds meer biologisch te koop maar als dat in een verpakking zit moet je gewoon etiketten blijven lezen.
Ook worden we voor de gek gehouden als er op verpakkingen staat dat er minder of geen suiker meer in zit, vaak is dit vervangen door zoetstoffen. En geloof me, die zijn nog slechter voor je lichaam dan suikers.

Mike legt ons haarfijn uit hoe dit alles in elkaar steekt en wat gezonde en slechte voeding met ons lichaam doet. Door veel te lezen over voeding en gezondheid, mensen te helpen en feedback terug te krijgen kreeg hij veel inzichten die hij graag met ons deelt.

De rode draad voor deze middag is: welke voeding kan ik nu nog eten, en wat kun je nog meer doen om terug gezond te worden of gezond te blijven.
We worden bang gemaakt voor vetten, cholesterol, zout, zuivel/melk, en veel meer.
Producten die juist zo goed zijn voor onze gezondheid en waar kan ik die goede producten kopen.

En wat heeft voeding te maken met allerlei ziektes en aandoeningen als reuma, kanker, dementie, huidziektes, astma, allergieën, noem maar op....
Hoe staat hij tegenover vegetarisme, veganisme, paleo?

De lezing vangt aan om 13.00 uur, je bent welkom vanaf 12.30 uur.
Deze investering in je gezondheid komt op € 10,00 per persoon.
Graag vooraf aanmelden: lezingmikedonkers@gmail.com.
Betalen doe je op de dag zelf bij binnenkomst.

De winkel op de boerderij is open tot 13.00 uur. Je kunt kefir, rauwe melk en andere producten kopen tot 13.00 uur. Je betaalt op dat moment, het wordt opgeslagen in de koeling en na de lezing kun je het meenemen. Tijdens en na de lezing is de winkel gesloten.

Enne, neem al je vriendjes en vriendinnetjes maar mee, hoe meer mensen hiervan horen c.q. weten, des te beter.

Zie hier de poster, je kunt het downloaden, uitprinten en ophangen. Lukt downloaden niet, stuur dan even een mailtje, dan mail ik het naar je toe.

En uiteraard mag je het bericht delen via je Facebook pagina:
https://www.facebook.com/profile.php?id=100009912420300

Lieve groet,

Poekie / Lia
www.voedingisgezondheid.nl

Hallo allemaal,

Mike Donkers geeft al vele jaren lezingen in West-Friesland en is daar altijd een graag geziene spreker. Wie hem wel eens heeft zien spreken weet dat hij vol enthousiasme kan verhalen over het baanbrekende werk van Weston Price, die in 10 jaar tijd 14 natuurvolkeren bezocht en onderzocht en tot de conclusie kwam dat het geheim van hun gezondheid o.a. in hun voeding zat.

Al jaren vertelt Mike over het belang van vloeibare en semi-vloeibare voeding. Het kan geen toeval zijn dat alle culturen over de hele wereld traditionele soepen en stoofschotels kennen. De basis is dus water, maar het ene water is het andere niet. Dit jaar heeft Mike ontdekkingen gedaan over de structuur van water, die hij maar wat graag met ons wil delen. In de woorden van Mike:

Nu bedenk ik me hoe jammer het is dat Price wel de moeite heeft genomen om de voeding van deze mensen te onderzoeken, maar niet hun water. Ik ben er inmiddels van overtuigd geraakt dat een belangrijk onderdeel van de gezondheid van deze mensen niet alleen zat in wat ze aten, maar ook in wat ze dronken.

Dit nieuws wil hij graag met ons delen op de lezing van 13 oktober a.s.
Wil je hier bij zijn en heb je nog niet gereserveerd, er is nog plaats in Midwoud.
Er is nog plaats in de 'herberg'.

Misschien tot vanmiddag, zie bericht hierboven voor de gegevens.

Lia

Op zaterdagmiddag 28 september geeft Mike een lezing in Heerde over wat voeding voor je gezondheid kan betekenen.

Je bent welkom vanaf 13.00 uur en de lezing begint 13.30 uur.
Entree 10 euro (graag voldoen bij binnenkomst).

A.u.b. aanmelden via watermolenheerde@gmail.com

Meer Info

Nog geen enthousiaste reacties hier voor deze lezing?

Had erg leuk geweest om hierbij te kunnen zijn.
Jammer genoeg kan ik die dag helaas niet. Anders was ik er graag bij geweest.

Dankjewel Johnny. Ja, vind het ook jammer. Maar is erg kort dag. Kleine van me zus is jarig die dag. Volgende keer hoop ik er dan wel bij te kunnen zijn.

Nou zijn er zoveel mensen op dit forum die altijd vol zitten met vragen over voeding en gezondheid, en de ingewikkelde materie over hormonen.
En vervolgens komt het fantastische nieuws dat Mike zijn kennis hierover wil delen middels een lezing. Maar zo weinig enthousiasme in dit topic om kennis te vergaren en hierbij aanwezig te zijn? Of zijn er wel mensen die gaan en die dit hier niet verteld hebben?

Ik zou zelf niet komen omdat ik een feestje had. Maar mijn nichtje is ziek. En het ziet er niet naar uit dat ze beter is de 28e. Is 1 van die kinderziektes/virus die kinderen altijd krijgen. Ik weet niet exact welke. Ook iets wat al vaak genoemd is hier over virussen.

Dus Johnny, je kunt mij aanmelden voor de 28e als er nog plek beschikbaar is.

Hopelijk gaat het snel beter met je nichtje.

Er is zeker nog plek en extra leuk is dat ook Marijan er is om je te informeren over essentiële oliën.

Ja, dat hoop ik ook voor haar.

Zeker leuk dat Marijan er ook is en wat verteld over de essentiële oliën. ik ben zeer benieuwd!

Mike en Marijn, het was een inspirerende, motiverende en mooie lezing vanmiddag!

Ik vond het leuk om Marijn ook gezien te hebben en interessante uitleg over de oliën. Erg leuk! Dankjewel!

Eens met Binc,Mike heeft de bezoekers flink aan het denken gezet. Volle bak en veel goede energie. Het verhaal van Marijan werd ook als bijzonder intressant ervaren.

Ik vond het ook super, jammer dat ik naderhand zo snel weg moest. Bedankt, johnny, voor het organiseren weer!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan