De logica achter anthelmintica

Bekijk bijlage 37205

Het totaal gewicht fendabenzole in deze verpakking is 80 gram.
100 pillen(geteld) delen door 80 is dan 80mg per tablet.

Op de doos staat niet vermeld hoeveel de tabletten precies bevatten.

De dokter die D adviseert beveelt 1 tablet per 20 kg lichaamsgewicht aan. Dus 100kg is 5 tabletjes.

Het is mij onduidelijk hoe men bij 250 of 222mg per tablet komt.
Om welke reden gebruik jij dit?

Kerstkadootje! Roli heeft nu een eigen website waar je ivermectine, avermectine, hydroxychloroquine, fendenbazol en mebendazol kan kopen tegen zeer scherpe prijzen! Voorwaarde is wel dat je een PayPal-account hebt. Deze is zeer gemakkelijk te openen op paypal.nl en je kunt gewoon je Nederlandse bankrekening koppelen aan je PayPal-rekening, credit card niet nodig. Hier is de link om rechtstreeks te bestellen bij Roli:

Mike
Ik kocht panacur altijd bij breckz of dergelijken

Het blijkt dat methyleenblauw een krachtig antiparasitair middel is. Het is ook de basis waarvan HCQ is afgeleid.

Mike

Ik moet zeggen dat dit voorlopig het enigste is waar ik echt iets van merk.

H202 merkte ik niks van, IVM/AVM ook niet echt volgens mij. Zij hebben wss wel iets gedaan, maar met MB merk ik wel degelijk verschil.
Ben ook heel benieuwd.
Ik heb het poeder besteld. Zelf nog even aanmaken 😌
Hoeveel druppels gebruik je?

Ik heb vernomen dat je het niet moet nemen met vitamine C of h2O2
Schijnt dan niks te doen en ook doorzichtig / transparant te worden (m.a.w. dan is de werking er niet)
In je urine mag je ook blauw zien (blauwgroen)
Als dat niet zo is gebruik je te weinig

Ben ook heel benieuwd.
Ik heb het poeder besteld. Zelf nog even aanmaken 😌
Hoeveel druppels gebruik je?

Ik heb vernomen dat je het niet moet nemen met vitamine C of h2O2
Schijnt dan niks te doen en ook doorzichtig / transparant te worden (m.a.w. dan is de werking er niet)
In je urine mag je ook blauw zien (blauwgroen)
Als dat niet zo is gebruik je te weinig

Ik gebruik 3x 10 druppels MET telkens een schep 1gr Vit C, verandert absoluut nik aan de kleur.

Meer energie, is hetgeen ik vnl voel.

Blauwe tanden, blauwe tong?

Methylene blue is een kleurstof en kan tijdelijk je tanden en tong blauw kleuren. Dat ziet er dan vreemd uit. Mark Sloan gebruikt sinaasappelsap om het verkleurende effect te verminderen, anderen gebruiken vitamine C. Wat ook een optie kan zijn is om de druppels achterin de keel te druppelen en dan water te drinken. Of om het middel voornamelijk in de avond te gebruiken. Tegen de ochtend heeft het lichaam de meeste methylene blue wel opgebruikt en is de verkleuring minder opvallend.

Methylene Blue and Vitamin C​

Methylene Blue and vitamin C have a special synergy in the body – a kind of give-and-take that assists in maintaining healthy cellular energy.
Ascorbic acid is the reduced form of vitamin C. On the other hand, the dark blue methylene dye is an oxidized form. When the two are combined, it creates a clear liquid form called leukoMethylene Blue with increased antioxidant power. Antioxidants are molecules that “put out the fire of oxidation,” thereby reducing oxidative stress and its resulting damage at the cellular level.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.568
Leden
8.673
Nieuwste lid
Hardloopgym
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan