De logica achter anthelmintica

Ik zat er vandaag nog aan te denken toevallig. Als je vanuit de Germaanse geneeskunde redeneert, dan is de periode van kanker de herstelfase. In dat licht bezien bestrijden deze middelen niet de kanker zelf, maar helpen ze het lichaam met ontgiften en het opruimen van beschadigde cellen. Dat zijn dus niet per definitie kankercellen.

Voor mijn gevoel wijkt kanker dus helemaal niet zo veel af van iedere andere kwaal waar je het middel voor in kunt zetten. Het gaat namelijk om het ondersteunen van herstel en niet om de strijd tegen ziekte.

Klopt. Deze middelen bevorderen aantoonbaar de mitochondrische activiteit, waardoor het lichaam effectief kan worden aangezet tot zelfherstel.

Mike

Heb je daar info over Mike? Ik dacht juist dat ze gecontroleerde celdood (apoptose) bevorderen en dus mitochondrische activiteit tegengaan? Bijeffect is dat er daarna minder energie verspilt hoeft te worden aan de zwakke cellen, waardoor je netto meer energie over kunt houden (?)

PS: HCQ heb ik me nog niet in verdiept, dit heeft schijnbaar een ander werkingsmechanisme.

Maar wat hebben kanker en corona/griep-achtige symptomen nou met elkaar te maken? Het zijn allebei genezingsfasen.

Ze hebben beiden baat bij een lichaam dat kan ontgiften en geen energie hoeft te verspillen aan ATP-slurpende cellen.

Begrijp ik het goed dat HCQ nou eigenlijk grofweg het tegenovergestelde doet t.o.v. IVM/AVM? Dus niet het opruimen versnellen maar ontstekingen vertragen?

HCQ werkt o.a. door:
  1. pH-verhoging in lysosomen: HCQ verandert de pH, wat celstress kan verminderen en balans kan ondersteunen.
  2. Ontstekingsremming: HCQ vermindert chronische ontstekingen, wat mitochondriale schade kan beperken.
  3. Autofagiemodulatie: HCQ remt overmatige afbraak van celonderdelen, wat nuttig kan zijn bij cellulaire stress.
Deze punten zijn eigenlijk samen te vatten dat het afbraak en ontsteking vertraagd en zo dus rust brengt in het lijf.

In januari moet mijn vader weer resonantie ed hebben en zo weten we dan weer hoe het met de metastesis is gesteld.

Bloedwaardes zijn momenteel allemaal goed, uitgezonderd testosteron dat zo goed als onbestaande ius door de hormoonpillen (dagelijks 2) voor de prostaatkanker.

Vorige keer was de metastesis een beetje verminderd. Hopelijk nu weer.

We zullen dan nl weten of die IVM, Fenben, H2O2 ed voldoende werken. Het nadeel is uiteraard dat mijn vader 2c gevaxxed is.

Heb je daar info over Mike? Ik dacht juist dat ze gecontroleerde celdood (apoptose) bevorderen en dus mitochondrische activiteit tegengaan? Bijeffect is dat er daarna minder energie verspilt hoeft te worden aan de zwakke cellen, waardoor je netto meer energie over kunt houden (?)

PS: HCQ heb ik me nog niet in verdiept, dit heeft schijnbaar een ander werkingsmechanisme.
Apoptose kan alleen plaatsvinden als er geen sprake is van mitochondrische dysfunctie. Deze middelen heffen de dysfunctie op, waardoor tumorgroei weer succesvol kan worden afgeremd d.m.v. apoptose. Zie dit artikel:

Mike

Apoptose kan alleen plaatsvinden als er geen sprake is van mitochondrische dysfunctie. Deze middelen heffen de dysfunctie op, waardoor tumorgroei weer succesvol kan worden afgeremd d.m.v. apoptose. Zie dit artikel:

Mike

Bedankt. In het artikel lees ik dat het juist de energiefabriekjes qua werking verslechterd, waardoor de cel zijn geprogrammeerde programma voor celvernietiging instart:

An anti-parasitic derived from a bacteria called Streptomyces avermitilis, Ivermectin has anti-cancer properties and induces autophagy and apoptosis of cancer cells (Liu, et al., 2020). Ivermectin has shown a significant impact on various cancer cell lines (Juarez, et al., 2020), inducing apoptosis in cancer cells in vivo (Sharmeen, et al., 2010) and significantly reducing tumor volume compared to a control (Juarez, et al., 2020).

It induces apoptosis in cancer cells through mitochondrial mediation (Juarez, et al., 2018; Tang, et al., 2021). Ivermectin can target and regulate the pyruvate kinase muscle isoforms at the last step of glycolysis (Li, et al., 2020). It can inhibit glycolysis inducing autophagy (Feng, et al., 2022), and have a selective pro-oxidant effect on cancer cells (Wang, et al., 2018).

Volledig logisch trouwens die vitamine E in de Joe Tippens aanpak. Alles wat het lichaam extra helpt is meegenomen, zelf zou ik ook hoge dosering vit C gebruiken.

Bedankt. In het artikel lees ik dat het juist de energiefabriekjes qua werking verslechterd, waardoor de cel zijn geprogrammeerde programma voor celvernietiging instart:

Ik ben van mening dat regulier afgestudeerde medici uitsluitend hebben leren denken in termen van 'bestrijding' van ziektes. Ze hebben nooit geleerd om 'ziekte' te zien als een helingsproces en dus ook niet om 'medicijnen' te zien als ondersteunend bij het helingsproces. Wat men dus denkt te zien heeft alles te maken met hoe men vanuit de opleiding is geprogrammeerd om te kijken. Mijn kijk is anders: deze middelen bevorderen wel degelijk de mitochondrische functie bevordert en het lichaam helpt zichzelf te helpen.

Volledig logisch trouwens die vitamine E in de Joe Tippens aanpak. Alles wat het lichaam extra helpt is meegenomen, zelf zou ik ook hoge dosering vit C gebruiken.

In die richtng dacht Zelenko ook. Daarom noemde hij aanvullend ook o.a. zink, vit. C, vit. D, NAC en EGCG.

Mike

Lijken kankercellen en parasieten niet gewoon op elkaar?

Ik bedoel de een is een beestje, de ander een lichaamscel (overigens met beestjes erin). Dat snap ik.

Maar als je uitzoomt zijn het beiden methoden van de natuur om met disbalans om te gaan. Het zijn op hun eigen manier vuilnismannen die de omgeving zuiveren, tot hun werk erop zit. Of met andere woorden: er geen voedingsbodem meer is. "Le microbe n'est rien, le terrain est tout."

Ik heb mijn theorie hierover al eens met jou uitgebreid doorgenomen. Ik ben ervan overtuigd dat LICHAAMSVREEMDE EIWITTEN door deze middelen succesvol worden verwijderd. In dat opzicht is er idd geen verschil tussen tumorweefsel en een parasiet. Je kunt je ook voorstellen dat lichaamsvreemd DNA via chemtrails wordt verspreid, wat wij door inademing binnenkrijgen, zelfs als we ons bewust niet laten vaccineren. Dit knutsel-DNA stoort op celniveau en ondermijnt de mitochondrische functie. Vandaar mijn visie dat anthelmintica de mitochondrische functie bevorderen door het foute DNA op te ruimen.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.554
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan