Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mooi interview met Makis!Oncoloog dr. Makis over successen in kankerbehandeling met ivermectine en fenbendazole - Ellaster
Dr. Makis publiceerde een peer-reviewed onderzoek om kanker te behandelen met een ivermectine- en fenbendazole-protocol. “We zien nu al ongelooflijke successen met deze offlabel herbestemde geneesmiddelen.”www.ellaster.nl
Apoptose kan alleen plaatsvinden als er geen sprake is van mitochondrische dysfunctie. Deze middelen heffen de dysfunctie op, waardoor tumorgroei weer succesvol kan worden afgeremd d.m.v. apoptose. Zie dit artikel:Heb je daar info over Mike? Ik dacht juist dat ze gecontroleerde celdood (apoptose) bevorderen en dus mitochondrische activiteit tegengaan? Bijeffect is dat er daarna minder energie verspilt hoeft te worden aan de zwakke cellen, waardoor je netto meer energie over kunt houden (?)
PS: HCQ heb ik me nog niet in verdiept, dit heeft schijnbaar een ander werkingsmechanisme.
Nog even niet bestellen. We zitten nog in een testfase.Hier alvast de bekende producten.
Mike
Apoptose kan alleen plaatsvinden als er geen sprake is van mitochondrische dysfunctie. Deze middelen heffen de dysfunctie op, waardoor tumorgroei weer succesvol kan worden afgeremd d.m.v. apoptose. Zie dit artikel:
New Cancer Treatment Protocol Featuring 'Horse Dewormer' Ivermectin, 'Dog Dewormer' Fenbendazole, and Mebendazole Passes Peer Review, Marking Potential Breakthrough in Therapy | The Gateway Pundit | by Jim Hᴏft
A new cancer treatment protocol involving repurposed drugs Ivermectin (commonly known as a ‘horse dewormer’), Fenbendazole (a ‘dog dewormer’), and Mebendazole has recently passed peer review and is being heralded as a potential breakthrough in cancer therapy.www.thegatewaypundit.com
Mike
An anti-parasitic derived from a bacteria called Streptomyces avermitilis, Ivermectin has anti-cancer properties and induces autophagy and apoptosis of cancer cells (Liu, et al., 2020). Ivermectin has shown a significant impact on various cancer cell lines (Juarez, et al., 2020), inducing apoptosis in cancer cells in vivo (Sharmeen, et al., 2010) and significantly reducing tumor volume compared to a control (Juarez, et al., 2020).
It induces apoptosis in cancer cells through mitochondrial mediation (Juarez, et al., 2018; Tang, et al., 2021). Ivermectin can target and regulate the pyruvate kinase muscle isoforms at the last step of glycolysis (Li, et al., 2020). It can inhibit glycolysis inducing autophagy (Feng, et al., 2022), and have a selective pro-oxidant effect on cancer cells (Wang, et al., 2018).
HCQ is wel degelijk een heel ander middel en is niet zomaar een 'ander soort Ivermectine'Mss in tussentijd ook een HCQ bestellen en erbij proberen.
Bedankt. In het artikel lees ik dat het juist de energiefabriekjes qua werking verslechterd, waardoor de cel zijn geprogrammeerde programma voor celvernietiging instart:
Volledig logisch trouwens die vitamine E in de Joe Tippens aanpak. Alles wat het lichaam extra helpt is meegenomen, zelf zou ik ook hoge dosering vit C gebruiken.
deze middelen bevorderen wel degelijk de mitochondrische functie bevordert en het lichaam helpt zichzelf te helpen.