De nieuwe media

In deze aflevering van WijsDom ga ik in gesprek met natuurgeneeskundig therapeut Hayo Bol. We duiken diep in alternatieve geneeskunde – of beter gezegd, de oorspronkelijke geneeskunde. Waarom noemen we het “alternatief”, terwijl dit eeuwenlang dé manier was om mensen te genezen? 🧐

• Leuk
Waarderingen: Surv
In deze aflevering van WijsDom ga ik in gesprek met natuurgeneeskundig therapeut Hayo Bol. We duiken diep in alternatieve geneeskunde – of beter gezegd, de oorspronkelijke geneeskunde. Waarom noemen we het “alternatief”, terwijl dit eeuwenlang dé manier was om mensen te genezen? 🧐

Welkom in de Health-care-kill society.

O.a over ivm uit China.

Boris zit vandaag met Daan de Wit om te praten over gezondheid, over supplementen, over "ievermektiene" en over de oorlog die de regering aan het voeren is tegen de rijken. Die groep verlaat massaal Nederland om de overmatige belastingdruk en regeldruk te ontlopen.

Afscheid Flavio Pasquino van Blckbx​

Vandaag kondig ik met heel veel pijn in mijn hart, mijn vertrek aan bij blckbx. Een keuze waarin ik gemanoeuvreerd ben door één persoon, de enig overgebleven bestuurder van Stichting Blckbx waarvan ik de naam niet zal noemen, omdat ik niet in de valkuil van rancune wil stappen. Er is al genoeg ellende op deze wereld. Ik wil benadrukken dat ik blckbx, mijn kindje, dat ik zelf heb opgericht en gevormd heb tot wat het nu is, geen schade wil toebrengen maar helaas moet ik nu wel naar voren treden, zodat jullie mijn keuze begrijpen en hopelijk respecteren.

In juni 2024 vroeg ik jullie nog om hulp om blckbx uit de financiële problemen te helpen. Jullie steun was overweldigend en dat heeft mij en mijn hele team alleen maar gesterkt in de gedachte dat we een taak hebben, dat we vertrouwen krijgen – van jullie - en door moeten gaan met de heilige missie…de strijd om het vrije woord. Helaas houd die missie voor mij hier op. Althans bij blckbx. Ik ga dit schip verlaten en dat vraagt om opheldering. Sterker nog, ik ben aan jullie verplicht hier een verdomd goede reden voor te geven…want ik ben geen afhaker en nog steeds strijdbaar maar er zijn altijd grenzen.

In september 2024 was ik zelf ook nog bestuurder van Stichting blckbx. Ik ben toen door de twee medebestuurders op non-actief gezet n.a.v. een verschil van inzicht. De eis was, dat alle aandelen van de BV - waarmee we de uitzendingen dagelijks produceren - in eigendom kwamen van de stichting, waarna ik zou aftreden als bestuurder. Feitelijk zou ik van eigenaar naar loonslaaf gaan en alle macht aan het bestuur van de stichting geven. Je begrijpt dat ik daar aanvankelijk moeite mee had want alles draait dan om vertrouwen. En dat vertrouwen was ver te zoeken nadat ik op non-actief was gezet.

Desondanks ben ik meegegaan in hun eisen omdat ik blckbx belangrijker vond dan mijn eigen belang. Enkele weken geleden heb ik bij de notaris de aandelenoverdracht getekend en ben ik uitgeschreven als bestuurslid. De toen, enig overgebleven actieve bestuurder, zou dan ook aftreden en er zou een nieuw bestuur komen dat samen met mij – in vertrouwen – blckbx verder zou helpen maar toen kwam de genadeklap.

Nadat ik alles had afgestaan, mijn aandelen, mijn bestuursfunctie en ik in de meest kwetsbare positie ooit zat, kreeg ik een email dat er een nieuw bestuur was gekozen zonder enig overleg met mij. Dat is op zich al ongepast maar het was nog erger. Het oude bestuur waar ik in 2022 al eens mee was gebrouilleerd kwam weer terug en ik moest gaan samenwerken met mensen die mij destijds eruit wilden werken. Je leest het goed. Mensen die in 2022 zonder mij blckbx wilden gaan runnen en ook de inhoud wilden veranderen, komen via de zijdeur alsnog in het zadel, maar nu met alle macht over de hele de inhoud en de hele organisatie.

Ik heb heel duidelijk aangegeven niet akkoord te gaan. Ik aanvaard ieder nieuw bestuur maar niet de mensen waarmee ik een ongelofelijk negatieve ervaring heb gehad. Mensen die mij niet alleen weg wilden hebben, maar destijds blckbx ook inhoudelijk wilden veranderen. Daar heb ik toen voor gevochten en daar heb ik ook later opnieuw voor gevochten. Het DNA van blckbx bewaken en voorkomen dat de verkeerde mensen – mogelijk met de beste intenties - de missie uithollen en de ziel uit de organisatie rukken.

Dat dreigt nu weer te gebeuren maar wel zonder mijn aanwezigheid. Want ik heb gekozen voor mezelf nu. Voor mijn eigen eer en ziel, die niet te koop is en ook niet gecorrumpeerd kan worden door angst of geld. Want ik ben vanaf heden werkeloos. Heb geen inkomsten en moet mezelf opnieuw gaan uitvinden. Maar die prijs betaal ik graag voor het hebben van een rechte rug. Tijdens de coronatijd met mondkapjes en de prikken en ook nu als een nieuw bestuur denkt dat ik wel zwicht voor een salaris en mooie praatjes.

Tot slot wil ik jullie meegeven. Maak je geen zorgen om mij. Ook al heb ik nu geen inkomen meer…ik voel me een rijk mens. Ik ken liefde binnen mijn gezin en ik ken liefde en diepe vriendschap met de vele mensen die ik in de afgelopen jaren heb mogen leren kennen. Dat is echte rijkdom. En mijn ziel…die hebben ze niet kunnen krijgen. Die is van mij en dat geluk is van onschatbare waarde. Ik wens jullie allemaal heel veel liefde en kracht toe in deze extreem chaotische tijd waarin alles op losse schroeven staat. Blijf leven in vertrouwen en keer blckbx alsjeblieft niet de rug toe. Want daarvoor heb ik deze video niet gemaakt. Ik moest jullie informeren en uitleggen waarom ik niet verder kan. Maar blijf blckbx steunen…want de missie is altijd belangrijker dan personen…ook belangrijker dan mij.

Desondanks ben ik meegegaan in hun eisen omdat ik blckbx belangrijker vond dan mijn eigen belang.

Hoe dom kun je zijn? Ik schreef al jaren terug dat Flavio een sukkel is omdat hij zich liet verbannen uit zijn slaapkamer naar een werkkamer door zijn eigen vrouw. En nu laat hij zich de vloer aanvegen door zijn eigen bestuursleden. Zijn dit soms ook vrouwen?

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.575
Leden
8.677
Nieuwste lid
Spell66
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan