Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Deze duurt 4 uur en ik had aanvankelijk niet zoveel zin om naar de heren te luisteren maar nadat ik een tip kreeg om toch iig het 1e half uur te luisteren vind ik het de moeite waard hier te plaatsen.
In de huidige maatschappij zitten mensen eigenlijk continu in overlevingsstand. We staan altijd maar aan, klaar om te vechten of te vluchten voor gevaar wat er eigenlijk niet is. Wat voor effect heeft dit op je lijf? Op je zenuwstelsel? En zelfs op je familiesysteem? Huisarts Felix van der Wissel en Mike Verest van Leef Bewust Nederland hebben het in dit bijzondere gesprek over de rol van ons sympatische zenuwstelsel, en hoe we terugkomen naar onze natuurlijke staat van zijn, een parasympathische staat. Ze bespreken het belang van luisteren naar je lichaam, vertrouwen op je lichaam en hoe belangrijk beweging en ontlading is na een traumatische gebeurtenis. En hoe kijken Felix en Mike aan tegen de rol van artsen met een westerse of alternatieve kijk op geneeskunde? Kunnen deze twee samengaan? Of beter gezegd; moeten deze twee samengaan?
klimatologische of meteorologische begin, sinds 17801 maart is niet de eerste lentedag.
Exit Ad Nuis voor deze opmerking.
'Metereologische lente' betreft een verzonnen 'wetenschappelijk praktisch rekenmodel'.klimatologische of meteorologische begin, sinds 1780