Fries Foar Frijhiid
Well-known member
Sietze Bosman over Friese geschiedenis en het Oera Linda boek:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Leek me wel een mooie om te downloaden en in de auto te beluisteren maar helaas lukt het me niet om deze te downloaden....Sietze Bosman over Friese geschiedenis en het Oera Linda boek:
Vond deze net:Leek me wel een mooie om te downloaden en in de auto te beluisteren maar helaas lukt het me niet om deze te downloaden....
In dit fascinerende interview met Adam Curry, bekend als radiopiraat, DJ, techpionier, en complotdenker, duiken we diep in zijn geloof en overtuigingen. Adam, die zichzelf "The Podfather" noemt, spreekt openlijk over zijn reis van scepsis naar geloof, zijn passie voor Jezus, en hoe bidden een centrale rol speelt in zijn leven. Mis dit inspirerende gesprek niet waarin hij de geologische en historische bewijzen voor het christelijk geloof bespreekt en zijn persoonlijke ervaringen deelt.
Zijn populair-filosofische essaybundel Tijd van onbehagen (2004) kende verschillende drukken. Met dit boek, waarin hij de problemen van de westerse samenleving analyseert als een 'cultuur op drift', namelijk weg van traditionele (gezins)waarden, schaarde hij zich in de traditie van christelijke en conservatief-rechtse stromingen.