Johnny
Well-known member
Ik ook.En zijn de wolven die in Nederland rondlopen wel zuiver wild? Ik heb mijn twijfels.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik ook.En zijn de wolven die in Nederland rondlopen wel zuiver wild? Ik heb mijn twijfels.
Geldwolven, grote boze wolven, woeste wolven, grijze wolven, heen-en-weer-wolvenIk ook.
Er bestaat niet zoiets als een tamme wolf. Dat noemen we nl. een hond.Ik ook.
Jaren geleden heeft deze biologische melkveehouder zijn bedrijf volledig veranderd. Jan Dirk van de Voort legt in dit gesprek met Pieter Stuurman uit dat de voedselproductie niet de vijand is van de natuur maar in complete harmonie met de natuur kan functioneren.—
Heel leerzaam verhaal wat voor veel boeren mogelijkheden en kansen biedt.Deze maar even hier. Duidelijke uitleg over de functie van koeienhorens en ook Weston Price komt nog ter sprake.
Ik vond het een prachtige aflevering!
VOOR DE BOER: in de keuken #4 - Pieter Stuurman en Jan Dirk van de Voort - Café Weltschmerz
Jaren geleden heeft deze biologische melkveehouder zijn bedrijf volledig veranderd. Jan Dirk van de Voort legt in dit gesprek met Pieter Stuurman uit dat de voedselproductie niet de vijand is van de natuur maar in complete harmonie met de natuur kan functioneren.— Deze video is geproduceerd door...cafeweltschmerz.nl