Johnny
Well-known member
Ben jij dat rechts op de foto Decem?Bekijk bijlage 15717
En sommigen waarvan ik wat minder bang wordt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ben jij dat rechts op de foto Decem?Bekijk bijlage 15717
En sommigen waarvan ik wat minder bang wordt
nee die stond er toevallig ook opBen jij dat rechts op de foto Decem?
[ Video ]
Ludieke actie nu op het #Koekamp in #Den #Haag. Een spandoek met #Rutte wordt bekogeld met eieren!!
- 𝐊𝐞𝐞𝐬
Vrijmoedig Beeld
🇳🇱 Ludieke actie nu op het #Koekamp in #Den #Haag. Een spandoek met #Rutte wordt bekogeld met eieren!!😂😂 - 𝐊𝐞𝐞𝐬 Binnenkort meer via 🍿 TELEGRAM.me/vmBeeld 💹 TELEGRAM.me/vrijmoedigCryptot.me
En hysterisch veel politie :-(Mijn verdere indrukken van de demo in den haag.
Twas rustig, veel te rustig. Zoals @Johnny al zei, we missen er honderdduizenden.
De mensen zien het nog niet, en tegen de tijd dat ze kapot gaan van kou of armoe is het te laat vrees ik....
Twas rommelig, dat stoppen tussendoor en dan klappen is niet mijn ding. Werkt misschien wel een omdat er minder mensen waren houdt het wel lekker op natuurlijk. Maar ik was er niet helemaal blij mee.
Dat vroegen wij ons ook af, die agenten hebben toch ook een exploderende energie rekening. Die moeten daar toch ook boos over worden.Mijn man zei het toevallig ook vanochtend dat ie het verbazingwekkend vindt dat er zo een 1500 bakkers failliet zullen gaan en dan hebben we het nog niet over al die andere MKB’ers. Waar zijn ze? Waarom laten ze zich niet horen? Het lijkt muisstil bij die groep?
Ik bedoel hallo je gaat failliet?? Wat moet er nog meer gebeuren dan eer dat je gaat opstaan voor je zaak?!
Dat wel ja, maar der zit thuis ook zo'n dik loeder op de bank en die heeft chronisch koud waarschijnlijkBekijk bijlage 15727
Nog genoeg vet om te verbranden.
Wou zeggen dan ken ik je.nee die stond er toevallig ook op