Decem
Well-known member
Ah okWou zeggen dan ken ik je.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ah okWou zeggen dan ken ik je.
En chronisch honger, nou die krijgt het nog zwaar dan…Dat wel ja, maar der zit thuis ook zo'n dik loeder op de bank en die heeft chronisch koud waarschijnlijk
Mijn verdere indrukken van de demo in den haag.
Twas rustig, veel te rustig. Zoals @Johnny al zei, we missen er honderdduizenden.
De mensen zien het nog niet, en tegen de tijd dat ze kapot gaan van kou of armoe is het te laat vrees ik....
Twas rommelig, dat stoppen tussendoor en dan klappen is niet mijn ding. Werkt misschien wel een omdat er minder mensen waren houdt het wel lekker op natuurlijk. Maar ik was er niet helemaal blij mee.
Hier een tweet over de Belgische delegatie:
Mike
Dat dacht ik ook toen ik t las. Al doet 1% inderdaad mee (en dat zijn een heleboel mensen) dat maakt geen indruk.Ik kreeg deze in mijn mail van michel reijnga
Tja weet niet zo goed wat ik ervan moet denken, zal niet veel effect hebben denk ik maar je moet wat..
Ingezonden – Het land gaat plat, 17 oktober – Het Andere Nieuws
hetanderenieuws.nl
5 cent is nog teveel inderdaadUitkopen? Geen cent wil ik er nog aan besteden, ik heb nog geld van hen tegoed!
Mike