Demonstraties

Mijn verdere indrukken van de demo in den haag.

Twas rustig, veel te rustig. Zoals @Johnny al zei, we missen er honderdduizenden.
De mensen zien het nog niet, en tegen de tijd dat ze kapot gaan van kou of armoe is het te laat vrees ik....

Twas rommelig, dat stoppen tussendoor en dan klappen is niet mijn ding. Werkt misschien wel een omdat er minder mensen waren houdt het wel lekker op natuurlijk. Maar ik was er niet helemaal blij mee.

Was idd veelte rustig, maar ook ik denk at the precipice. Als het koud is en je moet kiezen tussen eten, warmte of je huur. En daarbij de Qr die echt gewoon weer terugkomt en mensen “de onvrije prikkeuze” weer om hun oren krijgen. Daarom niet afhaken. Mensen zien nu pas wellicht dat het niet (meer) om t virus gaat.
Was een goede vibe, change hangt echt in de lucht

(Dat klappen, jeetje wat was dat? Iedereen die er zonder problemen aan mee deed. Terwijl ze niet eens wisten waaraan. Wat een Klapvee zeg. Dat blind volgen zit er echt in…)

Ondanks de intimiderende sfeer door de ME hebben we er een prima dag van gemaakt. Het eieren gooien was leuk voor de beeldvorming. Team lawaai😆 Foolproof en Zathras gespot.

Waar blijft de massa vraag ik me af. Die massa laat zich net zo makkelijk de 'great reset' in leiden als dat ze een mondkapje opdoen.. tenzij er een nog een hele dikke klap in het gezicht komt want anders zie ik niets veranderen.

Er was een delegatie demonstranten uit Vlaanderen. In België is dit klappen (Haka) tijdens demonstraties onderdeel geworden van het verzet.

Teleurstellende opkomst. Artikelen delen op Telegramkanalen is voor de meeste 'wakkeren' de hoogste daad van verzet op dit moment.

Ik kreeg deze in mijn mail van michel reijnga
Tja weet niet zo goed wat ik ervan moet denken, zal niet veel effect hebben denk ik maar je moet wat..

Dat dacht ik ook toen ik t las. Al doet 1% inderdaad mee (en dat zijn een heleboel mensen) dat maakt geen indruk.

Heb wel de motie van wantrouwen tegen t volk getekend

Voor nu de oproep om vrijdag naar Den Haag te gaan. Komende week zal er meer info komen. Sluit aan. De stikstofplannen van Remkes worden afgehamerd.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan