De overeenkomst is dat beide benaderingen evengoed door 'hen' kunnen worden mis- en gebruikt om 'hun planning' te ondersteunen zolang 'ze' de mainstremmedia in handen houden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Da's exact op de datum van 4 jaar dictatuurGeen demonstratie maar een lezing. Bericht komt van privé TG dus geen linkje.
Bekijk bijlage 34691
We zijn enorm verheugd en vereerd dat Christine Anderson speciaal naar Nederland komt om te spreken op het event van 17 maart! Geweldig om te zien dat mensen staan te springen om haar live te zien spreken en vragen aan haar te kunnen stellen. Dus wacht niet te lang met het reserveren van je tickets want op = op. Zie www.tfio.nl
Het was een mooie demonstratie voor de vrede. Fijn om zoveel mensen te zien die zich ook al inzette tegen de C19 terreur. Als je eenmaal propaganda hebt ontmaskerd, dan zie je dat elke campagne vrijwel hetzelfde in elkaar steekt.Oorlog is moord, als je respect hebt voor de menselijke waardigheid en het leven zelf, dan wijs je het resoluut af.
Het helpt denk ik wel dat WE kwam spreken.Wat bijzonder is.. dat er nu 4 x zoveel mensen waren dan andere keren. Komen die voor WE of voor de demo 'vlaggen voor vrede' ?
Mike, wat een pech zeg!Vanmiddag wilde ik aanwezig zijn op de Vredesdemo van George van Houts en Willem Engel op het Museumplein in Amsterdam. Helaas heb ik deze moeten missen vanwege autopech. Een lekke linkervoorband, volledig van de velg gereden. Vanwege het feit dat het Pasen is was het lang wachten op de Wegenwacht. Ik bleek een 'thuiskomertje' te hebben als standaard reserveband, een band waar je maximaal 80 km per uur mee mag rijden. Niet goed genoeg om mee terug naar Nijmegen te rijden. Gelukkig hadden ze bij het Servicrcentrum van de ANWB in Oostzaan een gloednieuwe band liggen. Kostte wel (afgerond) 135 euro! Eenmaal voorzien van een nieuwe band gad ik de demo gemist en ben ik terug naar Nijmegen gereden. Heeft iemand hier beelden van wat ik gemist heb?
Mike