Demonstraties

Zaterdag 9 november om 12:00 op de Grote Markt

Steeds meer mensen maken zich zorgen over de oorlog, zoals in Gaza en nu ook in Libanon. Het totale dodenaantal van onschuldige mensen loopt elke dag op. In Gaza alleen al zijn er al ongeveer 15.000 kinderen gesneuveld. Dat zijn er 15.000 te veel! Maar het Nederlandse kabinet kijkt weg en levert alleen maar wapens.

Wij zeggen daarom: Stop de oorlog! Met zoveel mogelijk mensen en maatschappelijke organisaties laten wij 9 november om 12:00 op de Grote Markt in Groningen van ons horen. Wij kiezen voor vrede!

Kom ook en nodig al je vrienden, familie, studiegenoten en collega's uit! Laat weten dat je er bij bent en geef je hier op!

Dat voorspelt niet veel goeds. Tommy Robinson-achtige rellen hier in NL? Gaat die idioot van een Edwin Wagensveld olie op het vuur gooien? Uiteraard gaat men niet de straat op tegen de supporters uit Tel Aviv die Amsterdam vandaliseerden. Het helpt echter niet dat opgeschoten moslims een tramstel in de fik hebben gestoken. Heeft iemand achtergrondinfo over waarom die tram het doelwit was van agressie?

Mike

De achtergrond afbeelding en woordkeus overruled het vreedzame karakter.

In actie komen om te laten zien dat we het tuig zat zijn lokt een verkeerde reactie uit. De actie zou tegen de politiek moeten zijn en niet tegen het 'tuig'. En wie of wat is het 'tuig'. De reactie van de Amsterdammers? op het IDF vorige week in 020...een beetje kort door de bocht deze uitnodiging.

En als de elitie meer verdeeldheid wil dan is het inzetten van Romeo's perfect hiervoor.

Een reactie nadien over de demo van een insider:

Ik heb het idee dat het niet van demonstranten uit is gegaan maar vanuit een beleid dat uit is op uitspelen van groepen tegen elkaar, demonstratieverbod , censuur of wat. Ik ben gaan kijken langs de zijlijn, megaveel politie, ook ME, net alsof ze een covid demo verwachtten, zelfs in de zijstraten stond politie. Een flyers als in de covid tijd. Pers ook aanwezig!!!
Dat krijg je niet zo snel voor elkaar bij een gewone demonstratie die niet in het straatje van het beleid past. Het handjevol demonstranten wat hier ook door AT5 wordt geinterviewd, wist ook niet precies wat ze kwamen doen. Ben blij dat het een grote flop was.

Een reactie nadien over de demo van een insider:

Ik heb het idee dat het niet van demonstranten uit is gegaan maar vanuit een beleid dat uit is op uitspelen van groepen tegen elkaar, demonstratieverbod , censuur of wat. Ik ben gaan kijken langs de zijlijn, megaveel politie, ook ME, net alsof ze een covid demo verwachtten, zelfs in de zijstraten stond politie. Een flyers als in de covid tijd. Pers ook aanwezig!!!
Dat krijg je niet zo snel voor elkaar bij een gewone demonstratie die niet in het straatje van het beleid past. Het handjevol demonstranten wat hier ook door AT5 wordt geinterviewd, wist ook niet precies wat ze kwamen doen. Ben blij dat het een grote flop was.

handjevol demonstranten wat hier ook door AT5 wordt geinterviewd, wist ook niet precies wat ze kwamen doen. :ROFLMAO::ROFLMAO:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan