Demonstraties

Zaterdag 9 november om 12:00 op de Grote Markt

Steeds meer mensen maken zich zorgen over de oorlog, zoals in Gaza en nu ook in Libanon. Het totale dodenaantal van onschuldige mensen loopt elke dag op. In Gaza alleen al zijn er al ongeveer 15.000 kinderen gesneuveld. Dat zijn er 15.000 te veel! Maar het Nederlandse kabinet kijkt weg en levert alleen maar wapens.

Wij zeggen daarom: Stop de oorlog! Met zoveel mogelijk mensen en maatschappelijke organisaties laten wij 9 november om 12:00 op de Grote Markt in Groningen van ons horen. Wij kiezen voor vrede!

Kom ook en nodig al je vrienden, familie, studiegenoten en collega's uit! Laat weten dat je er bij bent en geef je hier op!

Dat voorspelt niet veel goeds. Tommy Robinson-achtige rellen hier in NL? Gaat die idioot van een Edwin Wagensveld olie op het vuur gooien? Uiteraard gaat men niet de straat op tegen de supporters uit Tel Aviv die Amsterdam vandaliseerden. Het helpt echter niet dat opgeschoten moslims een tramstel in de fik hebben gestoken. Heeft iemand achtergrondinfo over waarom die tram het doelwit was van agressie?

Mike

De achtergrond afbeelding en woordkeus overruled het vreedzame karakter.

In actie komen om te laten zien dat we het tuig zat zijn lokt een verkeerde reactie uit. De actie zou tegen de politiek moeten zijn en niet tegen het 'tuig'. En wie of wat is het 'tuig'. De reactie van de Amsterdammers? op het IDF vorige week in 020...een beetje kort door de bocht deze uitnodiging.

En als de elitie meer verdeeldheid wil dan is het inzetten van Romeo's perfect hiervoor.

Een reactie nadien over de demo van een insider:

Ik heb het idee dat het niet van demonstranten uit is gegaan maar vanuit een beleid dat uit is op uitspelen van groepen tegen elkaar, demonstratieverbod , censuur of wat. Ik ben gaan kijken langs de zijlijn, megaveel politie, ook ME, net alsof ze een covid demo verwachtten, zelfs in de zijstraten stond politie. Een flyers als in de covid tijd. Pers ook aanwezig!!!
Dat krijg je niet zo snel voor elkaar bij een gewone demonstratie die niet in het straatje van het beleid past. Het handjevol demonstranten wat hier ook door AT5 wordt geinterviewd, wist ook niet precies wat ze kwamen doen. Ben blij dat het een grote flop was.

Een reactie nadien over de demo van een insider:

Ik heb het idee dat het niet van demonstranten uit is gegaan maar vanuit een beleid dat uit is op uitspelen van groepen tegen elkaar, demonstratieverbod , censuur of wat. Ik ben gaan kijken langs de zijlijn, megaveel politie, ook ME, net alsof ze een covid demo verwachtten, zelfs in de zijstraten stond politie. Een flyers als in de covid tijd. Pers ook aanwezig!!!
Dat krijg je niet zo snel voor elkaar bij een gewone demonstratie die niet in het straatje van het beleid past. Het handjevol demonstranten wat hier ook door AT5 wordt geinterviewd, wist ook niet precies wat ze kwamen doen. Ben blij dat het een grote flop was.

handjevol demonstranten wat hier ook door AT5 wordt geinterviewd, wist ook niet precies wat ze kwamen doen. :ROFLMAO::ROFLMAO:

Icke mag niet spreken via een scherm van Femke H.

BREAKING!!!

DIT IS PRECIES WAAROM JE 29-12 OM 11.30 UUR OP DE DAM WIL ZIJN!

Wij willen Vrede + Vrijheid!

David Icke mag zondag 29 december 2024 op De Dam niet spreken via een videoverbinding.

Dit gaat rechtstreeks in tegen hetgeen steeds werd beweerd in de rechtszaken. "Daarbij wijst de Minister erop dat Icke in en/of vanuit het Verenigd Koninkrijk fysiek, telefonisch of digitaal kan deelnemen aan evenementen".

Als ik ergens niet tegen kan vanuit mijn Joodse achtergrond is dat de antisemitische kaart wordt getrokken om iemand de mond te snoeren.

En dat is precies wat er gebeurt met David Icke (en inmiddels heel veel anderen)!

Maar weet je wat het is? Er komt een punt dat het niet meer werkt.

Dat mensen hun schouders ophalen bij het woord antisemiet omdat eenieder die afwijkt van het overheid narratief, als snel de kans loopt om uitgemaakt te woorden voor Jodenhater.

Denk aan Gideon van Meijeren, Raisa Blommestijn, Pepijn van Houwelingen, Thierry Beaudet en dus ook David Icke.

Ik ben Joods en ik ken al deze mensen persoonlijk en ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat ik geen van deze mensen ooit heb kunnen betrappen op antisemitische denkbeelden.

Wel hebben ze allemaal één gemene deler: Ze zijn het op veel punten niet eens met de Overheid, spreken zich daarover uit en zijn niet gevoelig voor kritiek van anderen.

Met andere woorden, het zijn allemaal mensen die blijven staan en niet zwichten voor tirannie.

David Icke accepteerde een uitnodiging om te komen spreken op een Vredesdemonstratie op 6 november 2022 op De Dam in Amsterdam.

Het CIDI (Centrum Informatie en Documentatie Israël), die sterke banden onderhoudt met politiek Nederland (regelmatig worden politici uitgenodigd op reisjes naar Israël), deed daarop een verzoek aan Femke Halsema om Icke de mond te snoeren.

Maar dat lukte niet.

Een burgemeester mag zich namelijk niet inhoudelijk bemoeien met de demonstratie (WOM - Wet Openbare Manifestatie).

Daarop werd een beroep gedaan op de IND (Immigratie en NaturalisatieDienst) met het verzoek om Icke te weren uit Nederland. Tegen alle verwachtingen en wet- en regelgeving in lukte dat wel.

Icke werd daarop opgenomen in het SIS-systeem waarmee Icke niet langer kan reizen in de 27 Schengenlanden voor de duur van 24 maanden.

En… omdat Icke zijn gedachtengoed niet aanpaste (het valt letterlijk te lezen in het verweer van de Staat) werd zijn verbanning met nog eens 24 maanden verlengd.

Dit terwijl Icke op geen enkele manier voldoet aan de eisen die gesteld worden aan deze signalering. Iemand moet namelijk een strafbaar feit hebben gepleegd of daarvan verdacht worden. En dat geldt niet voor David Icke.

Vanzelfsprekend is hier sprake van een grove inbreuk op de Vrijheid van Meningsuiting maar dat is volgens minister Faber van de PVV toch echt niet het geval. In elk schrijven wordt namelijk aangegeven dat Icke gewoon via een videoverbinding zijn verhaal zou kunnen doen.

En dus vroegen wij David Icke om speciaal voor deze gelegenheid een video op te nemen waarmee hij de bezoekers op De Dam kon toespreken. Deze video hebben wij inmiddels ontvangen.

En dus werd er een groot scherm ingehuurd voor zondag 29 december op De Dam, zodat Icke op deze manier zijn speech kan geven, helemaal naar de eis van minister Faber van de Partij voor de Vrijheid.

Vanmorgen ontving de organisatie de volgende brief van de Gemeente Amsterdam (zie bijlage). David Icke mag niet spreken via een videoverbinding.

IN HET KORT KOMT HET EROP NEER DAT
1. Femke Halsema zich wederom bemoeit met de inhoud van een demonstratie hetgeen verboden is volgens de WOM.
2. De Gemeente Amsterdam de eis van minister Faber negeert die zelf aangeeft dat David Icke via een digitale videoverbinding zijn verhaal kan doen.
3. Het wederom voor iedereen zichtbaar is waarom we morgen met z'n allen op De Dam onze stem moeten laten horen.

Kortom, wij gaan morgen gewoon door en zien je graag om 11.30 uur op De Dam!

DEEL DIT MET ZOVEEL MOGELIJK MENSEN!

Zie voor alle bijlagen:

Update v d organisatie:

UPDATE!!!
Nadat David Icke zou spreken op een vredesdemonstratie op 6 november 2022 werd hij verbannen uit Nederland, en alle Schengenlanden. Voor twee jaar. Onlangs werd daar nogmaals twee jaar aan toegevoegd.
Ondanks dat David Icke was toegezegd via beeld- en geluidsmateriaal te kunnen spreken op evenementen, zelfs nog op 18 dec jl, heeft Halsema vandaag wederom een verbod opgelegd. Speciaal voor morgen 29 dec, de 22ste Vredesdemonstratieop de Dam had hij een speech opgenomen die wij op groot scherm zouden afspelen.
Censuur voor mensen die teveel onthullen is net zo normaal geworden in Nederland als de financiering en steun aan oorlogen.
Mensen die voor vrede opstaan worden gecriminaliseerd.
Komt allen en laat je zien voor de vrede en vrijheid!
En heel graag delen..
Pagina: tinyurl.com/42x8yeeu
Event: https://tinyurl.com/chp86sy4
Steun deze demonstratie(s): https://tinyurl.com/yc5jn6fk
Groep: https://www.facebook.com/groups/1123969831733954
Telegram Vredesdemonstratie : https://t.me/+UfxrqJCOZAE1ODZk
Info: Niet onze oorlog : https://t.me/+Q-n4Z960VgUwNjM8
...

Scott Ritter

*linkje werkt zo te zien niet. Voor de zekerheid in Kronakreuners unite geplaatst.

Laatst bewerkt:
KAN JE VANDAAG NIET BIJ DE VREDESDEMO ZIJN IN AMSTERDAM? SPEEL DAN DEZE VIDEO OM 14 UUR AF.

Speel dan deze video om 14 uur af om ervoor te zorgen dat David Icke in zoveel mogelijk woonkamers en op plekken in en buiten Nederland gehoord zal worden!

Het is dit geluid, deze man, die het CIDI, het Centrum voor Informatie en Documentatie Israel, het zwijgen op wil leggen door politieke druk uit te oefenen op de IND (Immigratie en Naturalisatie Dienst), Minister Faber van de PVV, Dick Schoof van de NCTV en AIVD, Geert Wilders en velen anderen.

Ook met mijn Joodse achtergrond vraag ik mij af hoe het mogelijk is dat een Joodse organisatie als CIDI zoveel macht heeft!

DEEL DIT BERICHT MET ZOVEEL MOGELIJK MENSEN.

KAN JE VANDAAG NIET BIJ DE VREDESDEMO ZIJN IN AMSTERDAM? SPEEL DAN DEZE VIDEO OM 14 UUR AF.

Speel dan deze video om 14 uur af om ervoor te zorgen dat David Icke in zoveel mogelijk woonkamers en op plekken in en buiten Nederland gehoord zal worden!

Het is dit geluid, deze man, die het CIDI, het Centrum voor Informatie en Documentatie Israel, het zwijgen op wil leggen door politieke druk uit te oefenen op de IND (Immigratie en Naturalisatie Dienst), Minister Faber van de PVV, Dick Schoof van de NCTV en AIVD, Geert Wilders en velen anderen.

Ook met mijn Joodse achtergrond vraag ik mij af hoe het mogelijk is dat een Joodse organisatie als CIDI zoveel macht heeft!

DEEL DIT BERICHT MET ZOVEEL MOGELIJK MENSEN.

Heb David weer afgezet na 7 minuten, toen Trump en Elon een veeg kregen, had wel zwartgallig commentaar verwacht

Wij moeten onze kinderen mobiliseren, voordat zij dat doen.

Ik was gisteren op de #Vredesdemo
Ik denk genoeg reden voor optimisme. Zeer goede sprekers. Goed georganiseerd.
Relatief goede opkomst.
Wat wel opviel en dat bedoel ik als een compliment, was de ouderdom van de mensen die daar op zondag in de chemische regen stonden. Ja er was een enkel lief meisje dat Ari wilde aaien, maar doorgaans zag ik diezelfde bevlogen strijders uit de tijd van de Covidslagvelden.
Daarom het volgende. Gewoon een gedachte. Misschien moeten we onze kinderen, de tieners en jongeren eens ophouden teveel te beschermen tegen de waarheid over de zieke plannetjes die ze met hun leven hebben. Misschien moeten we eens stoppen ze al te veel met onze droom en waandekentjes van veiligheid toe te dekken. En stoppen alle kooltjes voor ze uit het vuur te halen. Misschien moeten we ze eens uit hun intens verwende stupor trekken. Misschien is het tijd om ze de waarheid te vertellen. En dat is helaas dat zij, hoe bedrieglijk geborgen ze ook lijken, ze niet onkwetsbaar zijn en dat wij ze in ons eentje, niet kunnen beschermen tegen de vleesmolens, als ze zelf niks uitvoeren. Als zij zelf niet op komen dagen om voor hun eigen rechten en dromen te demonstreren.
De waarheid is dat er, en mijn hart scheurt als ik dit schrijf, een fucking dienstplicht aankomt. En dat terwijl er een smerige oorlog is, waar onze dictators en hun knechten onze kinderen zo graag naar toe zien vertrekken. Ook nu deze oorlog allang verloren is. Zélfs als Trump zich uit de modder terugtrekt.
Alles wijst er voor mij op dat de kinderen, waar we zoveel van houden, straks de bloedpoelen mogen opvullen als de Oekraiense jeugd "op" is. Verdwenen in de drassige vruchtbare grond vol mineralen waar "onze" multinationals hun begerige ogen op hebben laten vallen. Wij moeten onze kinderen mobiliseren, voordat Rutte, Boswijk, Tuinman en Bauer dat doen. Niemand anders zal het doen. Maak ze wakker. Zorg dat ze er bij zijn tijdens de volgende #Vredesdemo #vredesdemonstratie #NederlandGeenOorlogsland #OnzeKinderenGeenKanonnenvoer

Forum statistieken

Onderwerpen
4.558
Leden
8.669
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan