Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik hoorde op de radio dat er files waren op de Maasvlakte i.v.m. een demonstratie. Welke demo werd niet vermeld.Dockers United. blokkade van een rotonde en ik verwacht later op de dag meer actie. Bekijk bijlage 5434Bekijk bijlage 5435
Toppers zijn die gasten die dit doenOngeplande corona-acties havenwerkers: verkeer op A15 muurvast
Actievoerders hebben donderdag wegen in en om de Rotterdamse haven geblokkeerd. Daardoor staat het verkeer richting de Maasvlakte muurvast.www.rtlnieuws.nl
Mike
Zijn volgens mij bondkraagjesIntelligente demonstranten....
James bondkraagjesZijn volgens mij bondkraagjes
Rotterdam barst van de allochtonen, en die zijn niet zo zoetsappig als de autochtone Nederlanders...Ja wat moeten we hier van denken antifa misschien?
Ik lees net dat ze de ME aanvallen. Ben benieuwd!
Met bond kraagjes ja ok verkeerde camo gekozen danJa wat moeten we hier van denken antifa misschien?
Ja maar waar waren ze al die tijd dan? Waarom nu opeens? Vuurwerk verbod misschienRotterdam barst van de allochtonen, en die zijn niet zo zoetsappig als de autochtone Nederlanders...
Wat voor reactie verwacht je nuRotterdam barst van de allochtonen, en die zijn niet zo zoetsappig als de autochtone Nederlanders...