R
Ragnar Peterson
Guest
Een goedeWat voor reactie verwacht je nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Een goedeWat voor reactie verwacht je nu
Het is protest en laat zien dat het mogelijk is om de politie weg te jagen das altijd +1Weet echt niet wat ik hiervan moet denken
Dit zegt de MSMHet is protest en laat zien dat het mogelijk is om de politie weg te jagen das altijd +1
We gaan niet echt vooruit he, eerst was 5 G gevaarlijk nu zijn we bij 2G aangelandDit zegt de MSM
Zeven gewonden en zeker twintig arrestaties na coronarellen Rotterdam
Bij de coronarellen in Rotterdam gisteravond zijn zeven mensen gewond geraakt en zeker twintig arrestaties verricht. Demonstranten tegen het coronabeleid waren op de Coolsingel in Rotterdam in botsing gekomen met de politie. De politie heeft daarbij gericht geschoten.www.rtlnieuws.nl
Ja echt hèWe gaan niet echt vooruit he, eerst was 5 G gevaarlijk nu zijn we bij 2G aangeland
Hier is duidelijk te zien dat het krullenkopjes zijn! Ja zoals ik al zei... Krullenkopjes hebben ietsje meer temperament dan kaaskopjes
Ja over de manier waarop geef ik ook maar geen uitspraak overZe komen tenminste in opstand! Of het de goede manier is weet ik niet.
Werd er nou echt geschoten?? Ik hoorde dat een paar keer voorbij komen
De me vertrekt???Zo veel mogelijk het politie/me systeem uitputten. Wie het doen maakt me niet uit. Allochtoon of niet, mijn respect hebben ze.
Rijden rondjes zo te zienDe me vertrekt???