edwin
Well-known member
Goh das erg wilde ik net niet heen gaan
Je kan altijd nog naar de Schilderswijk gaan. Lijkt er aardig op.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Goh das erg wilde ik net niet heen gaan
Wat moet ik daar dan, het is wel spannender in de Schilderswijk mits je een Israëlische vlag meeneemtJe kan altijd nog naar de Schilderswijk gaan. Lijkt er aardig op.
Bron graag, deze is nu niet te verifiëren, photoshop plaatjes zijn als meme prima niet als nieuws
De gewaardeerde politicus Hubert Bruls
Ja precies. Dat was gisteravond ook zo. Eerst was ik echt nog enigszins in de veronderstelling dat het een echte demo was. Maar had argwaan vanwege de opstelling van politie. Het ging te gemakkelijk. Maar omdat er ook echte corona demonstranten waren krijgt men serieus de indruk dat een echte een demo was. Maar het was vooropgezet plan. Net als nu in Den Haag. Corona tegenstanders steken geen autos in de fik van onschuldige burgers.Soros rellen. Doet me denken aan die avondklok rellen die waren ook zeker weten in scène gezet! Ze zijn weer bezig met een smerig vuil spel om de echte demonstranten in een kwaad daglicht te zetten.
Hij zou 4 meter 75 moeten zijn voor zo'n gewichtJe kan dat geval toch echt niet slanke frikandel noemen het, ik zou willen dat mn varkens zo vet waren, Bruls is in iedergeval veel tekort voor zijn gewicht
Eigenlijk zeg je dus de lengte en omvang maakt Bruls een trollHij zou 4 meter 75 moeten zijn voor zo'n gewicht
Dit is zeker niet vandaag!
Lijkt eerder op Frankrijk?????
nee, zijn duidelijk wel NL politiewagens die er staanLijkt eerder op Frankrijk?????
ook mijn ideeDit is zeker niet vandaag!
Kijk naar de bomen? Geloof hier niks van,alle bladeren zijn er zowat vanaf overal!