R
Ragnar Peterson
Guest
Misschien toeval maar het internet is verdomd slecht hier
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Eigen schuld je zit te veel op Fats forumMisschien toeval maar het internet is verdomd slecht hier
Ja dat zal het zijnEigen schuld je zit te veel op Fats forum
Ja dat is een goeie..maar vertrouw ze vanaf het begin al niet! Die gozer van weltschmerz heeft nauwe banden met Poot zeggen ze..en nee niet Martin VrijlandSo much for Weltschmertz. Gaat Pieter Kuit dus toch gelijk krijgen? Maar hoe zit het dan met Flavio en Blue Tiger?
Mike
To Little to late, ze hebben hun keuzes gemaakt toen ze voor de dictatuur gingen in plaats van het volk bescherming bieden.ME gaat actievoeren tegen werkdruk en geweld: ’Lopen al lang op ons tandvlees’
Politiemensen staan zwaar onder druk door het structurele tekort aan mensen dat er al was, de handhaving van de nieuwe coronamaatregelen en het voorkomen en bestrijden van rellen. Om een signaal af…www.telegraaf.nl
Eerst onschuldige mensen bijna doodslaan en neerknallen en nu zielig lopen doen.ME gaat actievoeren tegen werkdruk en geweld: ’Lopen al lang op ons tandvlees’
Politiemensen staan zwaar onder druk door het structurele tekort aan mensen dat er al was, de handhaving van de nieuwe coronamaatregelen en het voorkomen en bestrijden van rellen. Om een signaal af…www.telegraaf.nl
Willen ze meer geld?ME gaat actievoeren tegen werkdruk en geweld: ’Lopen al lang op ons tandvlees’
PreciesDont worry Names and Numbers are registered.... Bekijk bijlage 5612