Dit kwam ik tegen op het altijd betrouwbare telegram
Ik heb helaas informatie die niet zo tof is. En die informatie is van de 1e hand. Ik ben een tijdje betrokken geweest bij de Wolfhunters het ijshockey team van de politie, en heb daar een paar vrienden aan over gehouden die wat hoger in de politie boom zitten.
.
Het is een vooropgezet plan om de demonstratie volledig uit de hand te laten lopen. A.dam is een wereld stad, en ze willen deze demonstratie gebruiken als wereld nieuws om de anti demonstraties overal te verbieden of heel erg te ontmoedigen.
Op diverse plaatsen zijn er "ineens" renovaties waar er zomaar buiten pallets met stenen en containers met puin staan, waar dat normaal gesproken verboden is met oud en nieuw.
Verder is er de grootste groep "Roma's" samengesteld die ze ooit hebben gehad. Dus die gaan "expres" rellen en ze moeten de "gewone" demonstranten voorstellen. De stakende ME'ers moeten aan het werk als Roma's en ME'ers uit andere regio's moeten de orde gaan herstellen. Het doel is dus totale chaos.
Als je gaat, weet dus heel goed wat je doet en waar je je begeeft. En hoe je weg kan komen.