Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zeker bang dat ze de schuld krijgenBekijk bijlage 4413Links staat ook op.
Denk ik ookIk heb trouwens ook niet het idee dat de mensenmassa allemaal tegelijk op de dam stond... Maar dat de straten vóór en achter de dam ook gevuld waren. Kan dat kloppen?
Op 5 september was er een kwart miljoen. We moesten toen ong. 25 minuten wachten voordat we door dat eerste te nauwe straatje konden richting de Kalverstraat. Deze keer duurde het dubbel zo lang, 50 minuten. Conclusie: er waren minimaal dubbel zoveel mensen, een half miljoen dus. Toen ik later regelmatig voor en achter me keek naar de gigantische mensenstoet besefte ik me dat dit veel groter was dan in september, misschien wel driekwart miljoen tot een miljoen. Regelmatig ontstond er een spontane geluidswave van achter naar voren. Dit was in september ook het geval, maar dit klonk groter, veel groter, niet in verhouding met de laatste keer.Tja... hoeveel waren het er in totaal? Ik heb geen flauw idee, maar toen ik daar op de Dam stond duurde het héél lang voordat we überhaupt de eerste straat in konden lopen met z'n allen. De hele mensenmassa ging stap-voor-stap heel traag als een soort trechter langs het paleis, en pas daarna kwam er enigszins wat vaart in.
Ik kan alleen zeggen dat het EXTREEM druk was! En vooral het moment dat Thierry z'n woordje deed was kippenvel!!
Ik stond ook heeel lang te wachten voor we vertrokken.Ik heb trouwens ook niet het idee dat de mensenmassa allemaal tegelijk op de dam stond... Maar dat de straten vóór en achter de dam ook gevuld waren. Kan dat kloppen?
Met mij gaat het uitstekend, prima dag gehad, kon niet beter! Hoe beviel.het jou achter je toetsenbord?Ik ga hier niet eens op reageren. Ik hoop dat het goed met je gaat, Mike.
25k is sowieso onzin!!Op 5 september was er een kwart miljoen. We moesten toen ong. 25 minuten wachten voordat we door dat eerste te nauwe straatje konden richting de Kalverstraat. Deze keer duurde het dubbel zo lang, 50 minuten. Conclusie: er waren minimaal dubbel zoveel mensen, een half miljoen dus. Toen ik later regelmatig voor en achter me keek naar de gigantische mensenstoet besefte ik me dat dit veel groter was dan in september, misschien wel driekwart miljoen tot een miljoen. Regelmatig ontstond er een spontane geluidswave van achter naar voren. Dit was in september ook het geval, maar dit klonk groter, veel groter, niet in verhouding met de laatste keer.
Hoe goed ben ik in het inschatten van nensenmassa's? Het goede is dat ik bij de voorlaatste WWD in het Westerpark was samen met Foolproof. Hij kan dus bevestigen dat ik bij die bewuste WWD zei dat er minimaal 20.000 man was. Later werd officieel bekendgemaakt dat het er tussen de 20.000 en 30.000 waren. Andere keren schatte ik de opkomst op het Malieveld van enkele demo's op 3.000-4.000, wat later ook.door politiehelicopters werd bevestigd. Laten we dus zeggen dat ik hier best goed in ben. Nog een laatste voorbeeld: ik was op 30 augustus vorig jaar in Berlijn, waar ik ook Godsgeschenk en Spal zag en sprak, dus ook zij kunnen dit bevestigen. Ik schatte de daar aanwezige mensenmassa tussen de 1 en 2 miljoen, wat eveneens later werd bevestigd.
Maar wie liever Flavio-die-niet-telde-maar-op'zijn -tellen-moest-passen wil geloven staat dat vrij. Ik zeg dat hij poep praat, want 25.000 is een absoluut lachertje en iedereen die er vandaag was weet dit.
Mike
Je laat je wel.kennen, Julian. Dat bedoel ik dus, gebrek aan levenservaring. Je gedraagt je als een klein kind, grow up!emotion(s)forum.nl