Decem
Well-known member
Tommy Robinson News
Unbelievable scenes in Brussels now as antifa types trying to smash their way into EU buildings.
t.me
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Natuurlijk de facistische Antifa aka, Soros Soy boys de SS weerTommy Robinson News
Unbelievable scenes in Brussels now as antifa types trying to smash their way into EU buildings.t.me
Ik denk zeker >>200KWas een redelijk kleine groep aldus de MSM
Maar 50000 demonstranten
Na, het zien van een stukje livestream.... Lijkt me dat een onder rapportage, beetje gelijkwaardig met de onder rapportage van de vaccin bijwerkingen
Traangas is niet lekker mosselen wel als, het goed is...Ik denk zeker >>200K
Veel druker als de grootste in Amsterdam.
Jammer dat dat tuig de zaak liep te verzieken. Er viel opeens rondom ons traangas, das ruk, hoesten en tranen. Toen een end naar voren gelopen en toen ze met waterkanonnen aan de gang gingen zijn we maar ergens gaan eten.. (mosselen, erg lekker )
Nee, er liep een aardige dame oogdruppels uit te delen, daar hadden we wel profijt van.Traangas is niet lekker mosselen wel als, het goed is...
Dat klinkt positief zo'n restaurant, zouden ze op meer plaatsen moeten doen, oog druppels kan helpen, met water spoelen helpt ook, en kleding uit kloppen blijft die zooi in hangen met wat pechNee, er liep een aardige dame oogdruppels uit te delen, daar hadden we wel profijt van.
Mosselen in look en witte wijn, Binnen zonder QR, eigenaar deed ook niet aan die flauwekul
Was zelf ook niet gevaxt, wegens veel te experimenteel
Volgens hem was de coronacrisis over als iedereen zou stoppen met TV kijken