Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
OK, mijn ervaring van gister in Brussel.
Met de bus mee van Wappietours en ik moet zeggen prima geregeld van begin tot eind. We werden vlak bij de mars afgezet en konden direct meelopen en nadien kregen we een bericht in de TG-groep waar de bus stond.
In de mars zoals altijd vele vreedzame betogers die hun zorgen uiten maar daarnaast zag ik groepjes vuurwerk gooiende jongeren met gezichtsbescherming.. sprak er een die met een groep uit Kortrijk was en ze kwamen om tegen de maatregelen op te staan. Kan zijn maar mijn idee is dat ze (ook) kwamen om te rellen.. dus niet alleen Antifa`s en Romeo` s maar ook groepen jongeren met gezichtsbedekking die de confrontatie met ME opzochten.
In het Jubelpark stond ik vrijwel vooraan en dus helemaal aan de andere kant v d rellen. Er werd meermalen opgeroepen niet te laten provoceren en dat Antifa de demo kaapte. Geen toespraken meer en Reiner Fullmilch zei nog heel kort wat waarbij de frustratie over de situatie naar buiten kwam. Jammer dat het zo moest eindigen.
We zijn wat blijven hangen maar uiteindelijk werden ook de laatste vrijheidsstrijders van het park gebonjourd. Éenmaal i d bus die aan de Tervurenlaan stond moesten we wachten tot die laan leeg geveegd werd.. wat ik zag waren weer heel veel jongelui met gezichtsbedekking..mijns inziens voorbereid op rellen.
Alsof die vleermuis nog het idee heeft dat Europa wat voorstelt???
Koopmans is zelf zorgelijk
Koopmans is zelf zorgelijk
Spookmens onze pot viroloog en dierenarts, die griezel mag mn hond nog niet aaienSpookmans bedoel je.
Die bedoel ikSpookmans bedoel je.