Zathras
Well-known member
Parkeerplaats geboekt
Mevr Z dacht er eerst over om op de fiets te gaan maar aan die onzalige gedachte heb ik gelukkig een einde kunnen maken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Parkeerplaats geboekt
Hoe krijgt ze dat verzonnen trouwens, nu weet ik dat fietsen een vrouwen dingetje is maar bij jou thuis vandaan naar Rotjeknor is toch meer dan 5 km dat is toch niet meer aan te fietsenParkeerplaats geboekt
Mevr Z dacht er eerst over om op de fiets te gaan maar aan die onzalige gedachte heb ik gelukkig een einde kunnen maken
Ik had een elektrische stoel geadviseerd maar het is een elektrische fiets gewordenHoe krijgt ze dat verzonnen trouwens, nu weet ik dat fietsen een vrouwen dingetje is maar bij jou thuis vandaan naar Rotjeknor is toch meer dan 5 km dat is toch niet meer aan te fietsen
Veel te ver voor een fiets, een fiets misschien maar dan nog het is februari brrrIk had een elektrische stoel geadviseerd maar het is een elektrische fiets geworden
Tis 17 km
Precies dat jaMaar waar protesteren de studenten tegen? Dat ze slechts 1000 euro compensatie krijgen omdat ze nog onder het leenstelsel vielen. Niet omdat deze overheid ze nu al 2 jaar structureel een oor aannaait. Hopeloos verloren generatie dit, zucht.
Mike
Is dat niet die Transformatie CoachDanielle Stotijn? Dat is nou jammer.
Mike
Zegt genoegYep. Werkt samen met Wim Visser (Dutch Digger).
Mike
Morgen (Bekijk bijlage 7737tip 4)als je niet naar Rotterdam gaat
6 Februari
Ergens in het / 4e tipgeving.!
De locatie zal zich bevinden ergens in 1 van deze regio's
Regio s'Hertogenbosch
Regio Arnhem
Volgende tipgeving Zondag 10:00 uur.
Code Rood NL