Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Was een prima speech van daniele, niks mis meeIs dat niet die Transformatie Coach
Kan niet. Dan moet je ze eerst op YT of Bitchute o.i.d zetten en dan de link hier plaatsen.Hoe kun je eigen video’s plaatsen op het forum?
Maar opkomen met een swingend muziekje als een popster, serieus?Was een prima speech van daniele, niks mis mee
En hoeveel waren er in Arnhem? 3 of 4?Succes met 3 man in Arnhem!
Mike
Morgen (Bekijk bijlage 7737tip 4)als je niet naar Rotterdam gaat
6 Februari
Ergens in het / 4e tipgeving.!
De locatie zal zich bevinden ergens in 1 van deze regio's
Regio s'Hertogenbosch
Regio Arnhem
Volgende tipgeving Zondag 10:00 uur.
Code Rood NL
Die zag Bruls vast niet aankomen. Enig idee hoeveel mensen er waren?Was in jouw home town Mike
En ik wilde nog wel zo graag anoniem blijven hier op het Forum:-(je hebt per ongeluk @Zathras en @FoolProof op de foto gezet.
Ben ik wel heel benieuwd wie jullie dan zijn op de foto?En ik wilde nog wel zo graag anoniem blijven hier op het Forum:-(
Die knappe man linksBen ik wel heel benieuwd wie jullie dan zijn op de foto?
onder de rode hartjes ballonnen. Z. met grijze muts en ik met een zwarte.Ben ik wel heel benieuwd wie jullie dan zijn op de foto?
Ok, nou ik was dus die man met een zwarte iPhone6 die een foto nam 10 meter verderoponder de rode hartjes ballonnen. Z. met grijze muts en ik met een zwarte.