Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Aha, was jij datOk, nou ik was dus die man met een zwarte iPhone6 die een foto nam 10 meter verderop
Het staat al weer in de agenda
Zeker 3 of 4!Die zag Bruls vast niet aankomen. Enig idee hoeveel mensen er waren?
Gelijkspel dus. Bruls telt ook voor 3 of 4.Zeker 3 of 4!
Mike
The tide is turning...Opvallend positief bericht over de demo in het AD:
Vele duizenden komen af op coronademonstratie in Rotterdam: ‘De wappies krijgen uiteindelijk toch gelijk’
Gevreesd werd voor ongeregeldheden, maar niets van dat. Vele duizenden coronademonstranten, van diverse pluimage, lieten zich niet tegenhouden door de regen en liepen in een vrolijke optocht door Rotterdam.www.ad.nl
Mike
Ja. Zelfs collega's op mijn werk hadden het deze keer mee gekregen.Opvallend positief bericht over de demo in het AD:
Vele duizenden komen af op coronademonstratie in Rotterdam: ‘De wappies krijgen uiteindelijk toch gelijk’
Gevreesd werd voor ongeregeldheden, maar niets van dat. Vele duizenden coronademonstranten, van diverse pluimage, lieten zich niet tegenhouden door de regen en liepen in een vrolijke optocht door Rotterdam.www.ad.nl
Mike
Mooi dit. Zijn er nog heel wat meer dan ik had verwachtBeelden: Toeterend protestkonvooi truckers rijdt door Noord-Nederland – ‘Overweldigende stoet’
Beelden: Toeterend protestkonvooi truckers rijdt door Noord-Nederland - 'Overweldigende stoet'
Zondag reed een konvooi van honderden vrachtwagens en auto’s toeterend door Noord-Nederland om te demonstreren tegen de coronaregels.www.ninefornews.nl