Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kijk maar hoe iedereen doorslaatoverigens, als het zo is, kan ik altijd nog weggaan
Ja joh... Tuurlijk!
Ik ga mee!!!!!Ik ga wel hoor. En ik zie op div. Telegram groepen toch dat heel veel mensen niet in het Oekraine verhaal trappen.
1 van de reacties:
Replying to
@NPBactueel
En hoe voelt dat nu het grondrecht tot demonstratie afgenomen wordt? Daar hebben wij afgelopen twee jaar dus tegen gedemonstreerd. Het stopt niet bij ongevaccineerden, uiteindelijk wordt iedereen slachtoffer in een dictatuur!
Vraag me meer af wie dat zou moeten handhaven, als ze wel zouden demonstreren..goh zeg. En nu ? Niet demonstreren omdat iemand het verbiedt ?
1 van de reacties:
Replying to
@NPBactueel
En hoe voelt dat nu het grondrecht tot demonstratie afgenomen wordt? Daar hebben wij afgelopen twee jaar dus tegen gedemonstreerd. Het stopt niet bij ongevaccineerden, uiteindelijk wordt iedereen slachtoffer in een dictatuur!
We gaan zien hoe ze hiermee omgaan, wie weet hoeveel oogjes opengaan, of ze in ieder geval (nog) meer tegenzin krijgen om andere demo's om zeep te helpen, omdat ze nu VOELEN hoe onrechtvaardig het systeem is. Van mij mogen ze aansluiten.Hadden jullie maar niet de kant van de macht moeten kiezen! Boo-fucking-hoo!
Mike
1 van de reacties:
Replying to
@NPBactueel
Van mij mogen ze oprotten! Ze moeten zich stil in een hoek gaan schamen!We gaan zien hoe ze hiermee omgaan, wie weet hoeveel oogjes opengaan, of ze in ieder geval (nog) meer tegenzin krijgen om andere demo's om zeep te helpen, omdat ze nu VOELEN hoe onrechtvaardig het systeem is. Van mij mogen ze aansluiten.
United we stand, devided we fall...Van mij mogen ze oprotten! Ze moeten zich stil in een hoek gaan schamen!
Mike
Dat snap ik . Vergeven prima, maar vergeten? Niet snel, laat ze eersf maar voelen wat het is om de 'wappie' te zijn!United we stand, devided we fall...
Weet je wat ik denk? Dat er een paar luitjes van de overheid (antifa) met Russische vlaggen gaan zwaaien. En dat het dan gaat escaleren. Is gewoon maar een voorspelling hoorWe gaan zien hoe ze hiermee omgaan, wie weet hoeveel oogjes opengaan, of ze in ieder geval (nog) meer tegenzin krijgen om andere demo's om zeep te helpen, omdat ze nu VOELEN hoe onrechtvaardig het systeem is. Van mij mogen ze aansluiten.
Die mogelijkheid is er, alleen de reguliere demoganger kent inmiddels de trucjes wel, en trapt er niet meer in. Dus hoever ze daarmee gaan komen?Weet je wat ik denk? Dat er een paar luitjes van de overheid (antifa) met Russische vlaggen gaan zwaaien. En dat het dan gaat escaleren. Is gewoon maar een voorspelling hoor