Demonstraties

2D8A0487-64BC-45D2-A702-D2A30AFABF55.jpeg

De route
638F2943-9070-4F1B-870A-6895DC23D393.jpeg

Er is zojuist akkoord gekomen op de aangevraagde route voor de manifestatie van zondag 6 maart as. in Den Haag.

De route is als volgt:
We vertrekken vanaf het Malieveld richting het tijdelijke Tweede Kamergebouw aan de Bezuidenhoutseweg. Vanaf daar slaan we rechtsaf de Prins Clauslaan op, langs het Paleis van Justitie. Vanaf daar naar Schedeldoekshaven richting centrum over de Amsterdamse Veerkade, Stille Veerkade, Paviljoensgracht en Lutherse Burgwal. Vanaf hier over de Grote Markt langs het Politiebureau in de Jan Hendrikstraat, door de Torenstraat, over de Noordwal, Prinsessewal, langs de Koninklijke stallen aan de Hogewal over de Mauritskade terug richting Malieveld.

We zijn inmiddels over de helft van de Crowdfunding. Wil je de manifestatie supporten? Dat kan via de volgende link: https://gofund.me/245da354

Hadden jullie maar niet de kant van de macht moeten kiezen! Boo-fucking-hoo! :oops:

Mike
We gaan zien hoe ze hiermee omgaan, wie weet hoeveel oogjes opengaan, of ze in ieder geval (nog) meer tegenzin krijgen om andere demo's om zeep te helpen, omdat ze nu VOELEN hoe onrechtvaardig het systeem is. Van mij mogen ze aansluiten.

1 van de reacties:
Replying to
@NPBactueel
En hoe voelt dat nu het grondrecht tot demonstratie afgenomen wordt? Daar hebben wij afgelopen twee jaar dus tegen gedemonstreerd. Het stopt niet bij ongevaccineerden, uiteindelijk wordt iedereen slachtoffer in een dictatuur!

Ik kan mij nog herinneren dat de burgermeester van Werkendam op zaterdag de kroegen wilde sluiten om 12 uur vanwege de zondagrust (16 kerk gemeenschappen in dat dorpje)
Het eerste weekend dat dit van kracht was gingen alle kroeggangers bivakkeren na 12 in de tuin van de burgermeester met enkele honderden mensen en "wat' kratjes bier. Aan het huis was niets beschadigd maar de tuin was wel aan een opknap beurt toe en de hele politiemacht (2) stond machteloos.

Sluitingsverbod was nog diezelfde week van de baan !!

We gaan zien hoe ze hiermee omgaan, wie weet hoeveel oogjes opengaan, of ze in ieder geval (nog) meer tegenzin krijgen om andere demo's om zeep te helpen, omdat ze nu VOELEN hoe onrechtvaardig het systeem is. Van mij mogen ze aansluiten.
Van mij mogen ze oprotten! Ze moeten zich stil in een hoek gaan schamen!

Mike

Weet je wat ik denk? Dat er een paar luitjes van de overheid (antifa) met Russische vlaggen gaan zwaaien. En dat het dan gaat escaleren. Is gewoon maar een voorspelling hoor

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan