Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ben slecht in schatten. Maar lijkt mij toch wel weer behoorlijke opkomstGeschatte opkomst van demonstranten?
Mike
Ik vind de opkomst niet tegenvallen, vorige keer Malieveld herdenking werd minder bezocht. 20.000!? maar ben niet goed in schattingen.Geschatte opkomst van demonstranten?
Mike
Thuiswedstrijd voor jouDaar ben ik zeker bij, die kan ik.niet laten schieten!
Mike
20 maart in 020 eerst nog toch.Wel net iets te veel feestsfeertje en amateuristische optredens. Ik mis toch wel de wat betere toespraken zoals Jeroen Pols, WE, Frank Ruesink etc of gewoon een wat serieuzere sfeer. Op zich zijn we goed bezig maar we worden natuurlijk wel enorm geregisseerd. Spontaan afslag richting Binnenhof zit er niet in. Ik kreeg meer energie van Amsterdam 2-1. Maar wel positief dat mensen in actie blijven ondanks de zogenaamde versoepeling-onzin. Volgende is drie april in Nijmegen hoorde ik net.
Ik vind de opkomst niet tegenvallen, vorige keer Malieveld herdenking werd minder bezocht. 20.000!? maar ben niet goed in schattingen.
Ja klopt inderdaad20 maart in 020 eerst nog toch.
hier op de foto een combi vlag Oek/Rus
Ja Mike,Met een satanisch gebroken kruis er overheen, sluw vermomd als vredessymbool.
Mike
Yep keurig in beeld met onze (mijne) -inmiddels- standaard demomutsen