Demonstraties

Wel net iets te veel feestsfeertje en amateuristische optredens. Ik mis toch wel de wat betere toespraken zoals Jeroen Pols, WE, Frank Ruesink etc of gewoon een wat serieuzere sfeer. Op zich zijn we goed bezig maar we worden natuurlijk wel enorm geregisseerd. Spontaan afslag richting Binnenhof zit er niet in. Ik kreeg meer energie van Amsterdam 2-1. Maar wel positief dat mensen in actie blijven ondanks de zogenaamde versoepeling-onzin. Volgende is drie april in Nijmegen hoorde ik net.

Wel net iets te veel feestsfeertje en amateuristische optredens. Ik mis toch wel de wat betere toespraken zoals Jeroen Pols, WE, Frank Ruesink etc of gewoon een wat serieuzere sfeer. Op zich zijn we goed bezig maar we worden natuurlijk wel enorm geregisseerd. Spontaan afslag richting Binnenhof zit er niet in. Ik kreeg meer energie van Amsterdam 2-1. Maar wel positief dat mensen in actie blijven ondanks de zogenaamde versoepeling-onzin. Volgende is drie april in Nijmegen hoorde ik net.
20 maart in 020 eerst nog toch.

Mijn 2cts voor de demo gisteren:-)

Het was super relaxed en dankzijn @FoolProof en zijn bemmende instalatie hadden wij heel de wandeling topmuziek ipv teffesherrie :-)

Was koud, ddww. Waren een paar goeie sprekers, reclameman erg grappig. Weinig overdreven popo enzo. Tussen de 10K en 20k mensen schat ik, zeker geen tegenvaller.

1646639658519.png

Stralend blauwe lucht (cc Chemtrails) en hier op de foto een combi vlag Oek/Rus

Hieronder de 23 Gigawatt speakert van @FoolProof

1646639776203.png

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum