Decem
Well-known member
Jeroen Pols Amsterdam 20-3-22 deel 2
www.bitchute.com
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vorige week stonden ze daar nog voor Oekraïne en toen was er niks aan de hand en alles mocht gewoon. En nu staan de 'wappies' er weer en dan is het een heel ander verhaalEn? Deden ze weer aan wappierammen? De geweldsdreiging komt natuurlijk van de andere kant.
Mike
Ik zag op facebook beelden van hardhandig optreden door ME en romeo's. Demonstranten die los v d grote groep liepen werden opgepakt en opgedreven.Er waren er 10 gearresteerd, en er was iemand met gebroken arm, maar waardoor weet ik niet.
Uiteraard! Dat is onderhand een soort van bizarre traditie verworden... Zodra het enigszins afwijkt van het wenselijke narratief moet er gemept worden, opdat het gepeupel begrijpt dat dat geen wenselijk gedrag isEn? Deden ze weer aan wappierammen? De geweldsdreiging komt natuurlijk van de andere kant.
Mike
Kort voor de Aanval Demonstranten volkomen overdonderd door Politie -via Plaats Delict TV
En nog even voor de mensen zonder TG:Willem Engel moet woensdag 30 maart 2022 om 13.30 uur voor de rechter verschijnen in Den Haag.
De actie bij de rechtbank in Den Haag heeft betrekking op de aanhouding van 10 oktober 2020.
Om Willem te steunen organiseren wij, geheel in de stijl van Willem Engel, op woensdag 30 maart 2022, een liefdevolle actie.
Wij vragen iedereen om een witte roos (of meerdere rozen) neer te leggen bij de Rechtbank in Den Haag met eventueel een briefje erbij 'Wij zijn de nette mensen'.
Waarom een witte roos?
De Weiße Rose, Witte Roos, was een Duitse verzetsgroep tijdens de Tweede Wereldoorlog. De groep riep op tot geweldloos verzet tegen het naziregime
Hou het netjes en blijf in vrede. Word je door de Politie gevraagd weg te gaan, ga dan weg. Kan je blijven staan, blijf dan staan.
Mordechai Krispijn
Willem Engel moet woensdag 30 maart 2022 om 13.30 uur voor de rechter verschijnen in Den Haag. De actie bij de rechtbank in Den Haag heeft betrekking op de aanhouding van 10 oktober 2020. Om Willem te steunen organiseren wij, geheel in de stijl van Willem Engel, op woensdag 30 maart 2022, een...t.me