Demonstraties

Teruglopend gisteren na afloop van de demonstratie naar de auto zag ik een man (eind twintig schat ik) verwoede pogingen doen om 'onze' stickers van een lantaarnpaal te verwijderen. Ik sprak hem aan maar hij was te ver heen.

Tijdens de autorit naar huis, anderhalf uur, hebben we op de snelweg in tegengestelde richting 5 ambulances zien voorbij rijden.

Oorlog tegen wie? Is dit de Defender'operatie die we in 2020 reeds verwachtten en die de DS gaat opruimen hier in Europa? Only way forward is MIL.

Mike

• Leuk
Waarderingen: Surv
Teruglopend gisteren na afloop van de demonstratie naar de auto zag ik een man (eind twintig schat ik) verwoede pogingen doen om 'onze' stickers van een lantaarnpaal te verwijderen. Ik sprak hem aan maar hij was te ver heen.

Tijdens de autorit naar huis, anderhalf uur, hebben we op de snelweg in tegengestelde richting 5 ambulances zien voorbij rijden.
Ik plak al twee jaar lang overal stickers en het verbaast me nog steeds hoe snel stickers met een ‘onwelgevallige’ tekst verdwenen zijn terwijl overige stickers gewoon jaren blijven zitten. Zouden ze de boa’s die kunnen lezen hierop trainen? Behoort de sticker-afkrabber tot de standaarduitrusting van de BOA?

Zaterdag (morgen) 9 april

F836BE14-51C4-4269-BB1A-291EBE7BFE54.jpeg

Op zaterdag 9 april, op de Dam in Amsterdam zullen wij stil staan bij de voortdurende nevenschade van de coronamaatregelen.

We zien een toekomst tegemoet waarin controle hoogtij viert en vrijheid vergeten wordt. Als het aan ons ligt ziet die er heel anders uit.

Kom ons steunen en neem iedereen die de keuzevrijheid een warm hart toedraagt mee!

JongerenZijnHetZat

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan