Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
D66 met op de voordeur een sticker van de FVD en dat allemaal in Nijmegen
Bekijk bijlage 9580
Ik zet deze even hier...
Storing is natuurlijk ook heel toevallig.Wie wil er nou reizen met de Nazi Spoorwegen. Het zal vast geen toeval zijn dat die treinen geel/blauw zijn: de kleuren van de Oekraïense vlag.
Storing is natuurlijk ook heel toevallig.
of was het spoor voor wat anders nodig?
Dit is een bericht van 2018Nog zo'n interessante 'storing':
Luchtruim Nederland dicht door storing luchtverkeersleiding Schiphol
Er is een grote storing bij de luchtverkeersleiding van Schiphol waardoor er momenteel geen vliegtuigen kunnen landen of opstijgen.www.euclaim.nl
Mike
Ik plak al twee jaar lang overal stickers en het verbaast me nog steeds hoe snel stickers met een ‘onwelgevallige’ tekst verdwenen zijn terwijl overige stickers gewoon jaren blijven zitten. Zouden ze de boa’s die kunnen lezen hierop trainen? Behoort de sticker-afkrabber tot de standaarduitrusting van de BOA?Teruglopend gisteren na afloop van de demonstratie naar de auto zag ik een man (eind twintig schat ik) verwoede pogingen doen om 'onze' stickers van een lantaarnpaal te verwijderen. Ik sprak hem aan maar hij was te ver heen.
Tijdens de autorit naar huis, anderhalf uur, hebben we op de snelweg in tegengestelde richting 5 ambulances zien voorbij rijden.
OkKom ons steunen