Demonstraties

Aha, dan is het duidelijk. Van Haga, ook al zo iemand die de 'gulden middenweg' wil bewandelen.

Mike

Aha, dan is het duidelijk. Van Haga, ook al zo iemand die de 'gulden middenweg' wil bewandelen.

Mike
Ja maar valsspelen met tellen is geen gulden middenweg bewandelen, als hij zo goed is met tellen, dan moet ie toch weten dat hij poepwerk heeft geleverd?

Dat had te maken met zijn eigen obsessie met off-the-grid leven. Hij koestert nog de illusie dat je weg kan vluchten naar een 'hutje op de hei'. Al die parallelle samenlevingsinitatieven gaan hem ook niet worden en zullen aan onderlinge egostrijd tenonder gaan. Alleen een MASSALE SOCIALE OMWENTING d.m.v. een GROTE SCHOK zal de veranderingen teweegbrengen. Die omwenteling komt niet door op safe te spelen!

Mike
Dat is waar. Super naief.

Alles wat ik zei klopte, over die heli, de opkomst, alles. Maar Julian kijkt liever veilig vanachter zijn computer naar wat de 'experts' te vertellen hebben. Wees geen Julian.

Mike
Wees geen Julian.
Dit moet me even van het hart en ik realiseer me dat ik natuurlijk geen recht van spreken heb.
Ik wil hier dan ook niemand bekritiseren.
Mijn mening over Julian is dat hij zich steeds netjes en beleefd gedragen heeft. Wel probeert hij een andere mening weer te geven en ik denk op de manier hoe hij dat doet, dat dat niet aanstootgevend is. In het topic Ivermectine vind ik zijn bijdrages zeer zinvol en ik waardeer het zeer.

Dorothé

Het werk van Julian over IVM wordt zeer gewaardeerd. Het werd pas ergerlijk toen hij ineens besloot als jonge would-be alfa de oude alfa aan te vallen. En dus had hij een lesje in bescheidenheid nodig.

one-does-not-simply-know-your-daddy.jpg

Mike

Het werk van Julian over IVM wordt zeer gewaardeerd. Het werd pas ergerlijk toen hij ineens besloot als jonge would-be alfa de oude alfa aan te vallen. En dus had hij een lesje in bescheidenheid nodig.

Bekijk bijlage 4442

Mike
Ik wil eerlijk zijn en probeer er op allerlei manieren naar te kijken.
Ik zie inderdaad dat hij op een bepaalde manier jouw visie over diverse zaken probeert te weerleggen. Hij doet dat met grote beleefdheid, maar hij doet het dus inderdaad wel.
Nu mag men natuurlijk op een forum zijn eigen mening geven zolang dat niet op een aanvallende manier gebeurt. Ik kan me echter in jouw gevoel hierin inleven.

Omdat ik dus vaak het offer ben geweest van pesterijen en dit zelfs verder ging (psychopathie), kan ik het nooit goed verdragen als iemand in een verdomdhoekje komt. Ik ga daar dan toch tegen in, terwijl ik dan natuurlijk zelf een risico loop dat ik die plaats krijg.
Nu ken je mij en ik voel me op dit forum al lang heel goed en mag je heel graag. Jij speelt een grote rol voor mij en ik zou je nooit negatief onderuit willen halen of willen bekritiseren.
Dus realiseer dit dat dit echt geen aanval is en geen kritiek. Alleen ik vond dat stukje zin: "Wees geen Julian" zeer onaangenaam en kon er met mijn geweten niet zo over heen gaan. Ik moest dit zeggen.

Dorothé

Dat is een mannelijke manier van communiceren. Mocht hij bereid zijn om op zijn schreden terug te keren, dan is het tussen mannen 'zand erover' en gaan we weer over naar de orde van de dag. Vrouwen daarentegen met hun olifantengeheugen...

Mike

Dat is een mannelijke manier van communiceren. Mocht hij bereid zijn om op zijn schreden terug te keren, dan is het tussen mannen 'zand erover' en gaan we weer over naar de orde van de dag. Vrouwen daarentegen met hun olifantengeheugen...

Mike
Okay, fijn dat je mijn opmerking niet verkeerd opvat. Ja, als dat zo is, dat er verschil is tussen communicatie van mannen en die van vrouwen, dan neem ik dat aan. Ik ben daar met mijn gevoel op ingegaan en jullie doen dat misschien anders.

Nou, dan gaan we weer over tot de orde van de dag.

Dorothé

Ik wil je sowieso wel interview met Brecht Arnaert aanraden, bij Jorn. Een goed onderbouwd verhaal waarom virussen niet bestaan (laatste uur, maar eerste uur is ook steengoed). Zulke personen zou Flavio inderdaad niet aandurven - angst om mensen te verliezen - , Jorn nodigt ze gewoon uit en laat ze lekker praten.
Heel goed verhaal inderdaad. Volgens mij is Jorn ook bezig om Stefan Lanka in zijn uitzending te krijgen. Kan hij voor eens en altijd een einde maken aan de virustheorie.

België

Grote FreeTheChildren march betoging in Leuven, België op zaterdag 30 oktober, 14u Martelarenplein.

Meer info:
Nederlandse chat: https://t.me/EuropeansUnitedNLVL
International channel:
En op het nieuwe telegram kanaal van FreeTheChildren:

F6FD5130-8A0C-465B-85D2-ACDD325518DA.jpeg

Bij Alkmaar begint de victorie

Op vrijdag 8 oktober gaan wij weer lopen. Op Alkmaars ontzet.

Alkmaars Ontzet betekende het einde van de belegering. Alkmaar was een van de eerste Hollandse steden die ontzet werden en die de Spanjaarden dus met succes hadden weten te weerstaan.

In de stad zijn verschillende feesten bezig. Dus een super mooie kans om ons te laten horen, en iedereen wakker te schudden.

Laten we massaal bij elkaar komen!!! Want een feest hoort het niet te zijn, zeker niet met QR codes en testen.

WE MOETEN NU VECHTEN WAAR WE VOOR STAAN!!!

CDF97D3D-8F69-4139-9F0A-811570919B08.jpeg

Die kinderagenda is volledig gekaapt door types als Wouter Raatgever. Er telt momenteel maar 1 ding: vrijheid. Zonder dat ook geen vrije, veilige wereld voor kinderen.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.558
Leden
8.669
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan