Godsgeschenk
Well-known member
En nu kom ik met de beste
tataaaaaaaaa
de NOS
Is die te vertouwen
Dorothé
tataaaaaaaaa
de NOS
Is die te vertouwen
Dorothé
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
We moeten eens wat meer in die Van Tellingen gaan duiken idd. Wellicht is hij hier de valsspeler.Flavio had van Tellingen vantevoren aangekondigd. Die komt met dat aantal. Is hij klem gezet door Van Tellingen?
Ja maar valsspelen met tellen is geen gulden middenweg bewandelen, als hij zo goed is met tellen, dan moet ie toch weten dat hij poepwerk heeft geleverd?Aha, dan is het duidelijk. Van Haga, ook al zo iemand die de 'gulden middenweg' wil bewandelen.
Mike
Niet te vertrouwen die lui.Ja maar valsspelen met tellen is geen gulden middenweg bewandelen, als hij zo goed is met tellen, dan moet ie toch weten dat hij poepwerk heeft geleverd?
Dat is waar. Super naief.Dat had te maken met zijn eigen obsessie met off-the-grid leven. Hij koestert nog de illusie dat je weg kan vluchten naar een 'hutje op de hei'. Al die parallelle samenlevingsinitatieven gaan hem ook niet worden en zullen aan onderlinge egostrijd tenonder gaan. Alleen een MASSALE SOCIALE OMWENTING d.m.v. een GROTE SCHOK zal de veranderingen teweegbrengen. Die omwenteling komt niet door op safe te spelen!
Mike
Alles wat ik zei klopte, over die heli, de opkomst, alles. Maar Julian kijkt liever veilig vanachter zijn computer naar wat de 'experts' te vertellen hebben. Wees geen Julian.
Mike
Dit moet me even van het hart en ik realiseer me dat ik natuurlijk geen recht van spreken heb.Wees geen Julian.
Ik wil eerlijk zijn en probeer er op allerlei manieren naar te kijken.Het werk van Julian over IVM wordt zeer gewaardeerd. Het werd pas ergerlijk toen hij ineens besloot als jonge would-be alfa de oude alfa aan te vallen. En dus had hij een lesje in bescheidenheid nodig.
Bekijk bijlage 4442
Mike
Okay, fijn dat je mijn opmerking niet verkeerd opvat. Ja, als dat zo is, dat er verschil is tussen communicatie van mannen en die van vrouwen, dan neem ik dat aan. Ik ben daar met mijn gevoel op ingegaan en jullie doen dat misschien anders.Dat is een mannelijke manier van communiceren. Mocht hij bereid zijn om op zijn schreden terug te keren, dan is het tussen mannen 'zand erover' en gaan we weer over naar de orde van de dag. Vrouwen daarentegen met hun olifantengeheugen...
Mike
Heel goed verhaal inderdaad. Volgens mij is Jorn ook bezig om Stefan Lanka in zijn uitzending te krijgen. Kan hij voor eens en altijd een einde maken aan de virustheorie.Ik wil je sowieso wel interview met Brecht Arnaert aanraden, bij Jorn. Een goed onderbouwd verhaal waarom virussen niet bestaan (laatste uur, maar eerste uur is ook steengoed). Zulke personen zou Flavio inderdaad niet aandurven - angst om mensen te verliezen - , Jorn nodigt ze gewoon uit en laat ze lekker praten.
Mijn wijlen schoonmoeder zou zeggen; praatjesmaker!Die Hans-kan-niet-tellen is ook onderdeel van de partij van Wiebren van Haga.