Fries Foar Frijhiid
Well-known member
IW en devolution past binnen het kader van cognitive warfare, al hoeft dat wellicht niet altijd op te gaan. Die conclusie trek ik op basis van het NAVO-artikel waar ik mijn twittterthread van vanochtend op heb gebasserd en Hoofdstuk 22 vd Devolutionserie.Ik vond deze aflevering erg goed! Niets nieuws geleerd, maar daar gaat het nu niet om.
Devolved 5 brengt in drie kwartier in beeld hoe Trumps presidentschap, irregular warfare en devolution in elkaar passen. Heel nuttig voor degenen die niet zo diep in deze materie zijn gedoken.
Het feit dat Trumps presidentschap onderdeel uitmaakt van een grotere militaire operatie, maakt het beter te bevatten waarom devolution nodig was en is. Deze docu kan worden bekeken als een kort overzicht van devolution. Hij bevat ook verwijzingen naar de films 'The Ghost in the Machine' en '2000 Mules' en verbindt daarmee de actualiteit met alles wat Q, Trump en het leger in vier jaren hebben geregeld.
NATO Review - Countering cognitive warfare: awareness and resilience
The Alliance faces a range of challenges in emerging domains of conflict. These domains can arise from the introduction of new and disruptive technologies. The domains of space and cyber, for example, came out of developments in rocket, satellite, computing, telecommunications, and...
t.co