Donaties

Jeetje Mike wat een toestand zeg! Ik heb echt met jullie te doen. Waarom niet eerder aan de bel getrokken bij ons? Je bent een bescheiden persoon maar dat siert je ook. Momenteel kan ik niet veel missen dus ik doe een kleine donatie maar volgende wk nog een donatie.

Sterkte joh, hoop echt dat de mensen van dit forum hun medemenselijkheid zullen tonen.

Tja, waarom niet eerder aan de bel getrokken? Schaamte, de 'vuile was' niet buiten willen hangen, je eigen boontjes willen doppen. Maar het systeem vermorzelt je als je het gaat bevechten. Vanuit mijn alcoholische btein was ik altijd klaar voor een gevecht, bring it on! Pas nu ik daarvan aan het helen ben en de positieve veranderingen daarin meemaak besef ik dat dit zinloos is, je moet juist VOOR iets zijn en niet tegen iets.

Volgens mij gebeuren de dingen precies op het juiste moment om de juiste redenen. Nu ik de 12 stappen aan het doorlopen ben en mijn geest steeds meer aan het bevrijden ben van oude negatieve gedachten en gevoelens van wrok, boosheid en angsten maak ik steeds meer plaats voor mijn Hogere Macht om mij te sturen, ook in moeilijke tijden.

Het besluit om jullie onderdeel te laten uitmaken van de oplossing komt niet van mij maar van Hem. Ik heb niet gebeden om hulp en ook niet via meditatie contact gezocht, ik kreeg een 'ingeving' en moest ineens denken aan hoe collega-muzikanten d.m.v. crowdfunding complete CD-opnames in dure studio's hebben weten te bekostigen. Ineens 'wist' ik dat ik moest vertrouwen op mijn medemens door alleen maar eerlijk te zijn. Q schrijft: truth and transparancy is the only way forward.

Ik ben gisteravond van pure vermoeidheid op de bank in slaap gevallen, dit is de opluchting van alle stress die ik nu al veel te lang met me meedraag. Het is nu half 6 in de ochtend en ik word wakker met hartverwarmende woorden van dank en steun in mijn mailbox en hier op dit forum. Dank gaat vooral uit naar jullie, het lijkt er op dat door een noodsituatie nu dan toch de community ontstaat die ik met dit forum al die tijd voor ogen had!

We benne op de wereld om mekaar, om mekaar te helpen, niewaar?

Mike

Ik blijf maar hartverwarmende steunbetuigingen en donaties krijgen, dank aan ieder van jullie! De tussenstand is momenteel 1830,34 euro.

Mike

We kunnen weer 150 euro bijschrijven, dus 1980,34. Het is duidelijk dat vandaag nog 2/4e van het totaal wordt behaald!

Mike

Tja, waarom niet eerder aan de bel getrokken? Schaamte, de ‘vuile was’ niet buiten willen hangen, je eigen boontjes willen doppen.

Ja ik snap dat ook wel maar ja de nood was/is zo hoog. En als we elkaar niet in zulke tijden helpen, wanneer dan wel?

Je zit al bijna op de helft! Ik bid dat er nog veel meer donaties bij zullen komen! Mooie heldere vrijdag vandaag met een heerlijk zonnetje, ik voel een positieve vibe in de lucht hangen. En ik voel dat het helemaal goed gaat komen wb jullie huis.

Grappig, iemand heeft 18,18 gestort op de 18e. Met de andere donaties erbij komen we nu op een tussenstand van 2.248,52.

Mike

Assie plaatst dit net in de Telegram-groep:

T6s7j29o2sdvb5erl8gjww5b4wfq66232.jpg

Mike

En we zitten op 2.473,52 euro nu. Gaan we de 3.000 halen vandaag? Gisteren hield ik dit niet voor mogelijk, nu begin ik er in te geloven!

Mike

@Mike , geweldig dit, het is je gegund ! Jij gaat veel relaxter het weekend in zo , het 12stappen plan verandert behoorlijk je leven ! Gr Assie .

Dank voor je gebed en dank aan allen die zo snel en zo gul geven aan Mike's Serious Request! Voor wie net aanhaakt en geen idee heeft waar dit over gaat, lees mijn oproep van gisteren.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan