Donaties

Hierbij nog een kers op de taart

Ik schenk bij deze, www.mikedonkers.nl

www.sidn.nl voor gegevens, kijk eens naar de registatiedatum, Q-day!

Het is geen toeval meer dat ik samen met een vriend op de 17de hier op zag en meteen op advies heb vastgelegd. Ik heb dus in tijden deze site niet bezocht.

Voor het volledige verhaal kan Mike hier beter iets over vertellen.
De veganisten hebben weer een gevecht verloren, haha

Waarom dit forum nu niet grondiger ondersteunen? Het zou wel handig zijn dat er een buffer is!!
Ik weet zeker dat er nog wel wat mensen op de wip staan om te doneren, maar nu het idee hebben dat het doel is bereikt.

Dit is jullie kans

Zakelijke groet,

Trotse boer, die wel weer boer wordt

Helemaal geweldig Mike, blij voor jullie.
Zijn wel de vrouwen die enthousiast reageren :)

Werkelijk fantastisch dat het complete bedrag is gedoneerd, Mike.

Heel fijne dagen en een gezond en bewust nieuwjaar gewenst voor een ieder.

Credendo Vides

Tim

Hierbij neem ik de gelegenheid waar om ieder van jullie die heeft bijgedragen aan het behalen van het streefbedrag nog voor de kerst enorm te bedanken, ook namens mijn vriendin! Zoals gezegd, doneren kan natuurlijk nog steeds, bij wijze van 'kerstgratificatie', en dat is ook gebeurd in de afgelopen dagen. Trotse boer zegt het het best als hij schrijft:
Waarom dit forum nu niet grondiger ondersteunen? Het zou wel handig zijn dat er een buffer is!!
Ik weet zeker dat er nog wel wat mensen op de wip staan om te doneren, maar nu het idee hebben dat het doel is bereikt.

Dit is jullie kans
Dit sluit mooi aan bij mijn herhaalde oproepen om mij structureel te blijven steunen zodat ik hier fulltime mee bezig kan zijn en blijven. Dit kan mijn werk worden en ik zeg er graag mijn baan voor op, maar dan moet ik er wel van op aan kunnen dat jullie voornemens zijn mij maandelijks te steunen. Als in minder dan een week tijd een bedrag van 4.000 euro opgebracht kan worden, dan moet het toch ook mogelijk zijn om mij van een maandinkomen te kunnen voorzien?

Dat zou mooi zijn, maar natuurlijk ben ik al blij met dit resultaat! Wat we door een noodsituatie nu hebben zien ontstaan is community spirit. Laten we deze vasthouden, want alleen dan creeren we met z'n allen een betere wereld. Fijne kerst allemaal en nogmaals bedankt!

Mike

Ik had deze boodschap eigenlijk gisteravond willen schrijven als mijn laatste post van 2020, maar het kwam er niet van. Daarom dus maar op de eerste dag van 2021, het maakt ook niet zoveel uit.

Namens mij en mijn vriendin nogmaals bedankt aan ieder die ons uit de brand heeft geholpen met onze Serious Request van voor de kerst en vooral voor de hartverwarmende woorden die ik heb mogen ontvangen, dat doet mijn hart goed! Ik heb het al geschreven, maar het is belangrijk om te herhalen:

Wat we met z'n allen hebben laten zien op deze manier is 'community spirit', wij zijn een echte gemeenschap. Laten we dit vasthouden en versterken in 2021! Ook dit heb ik al vaker geschreven in het recente verleden: alleen door zefreflectie en vereniging komen we persoonlijk en samen sterker te staan voor wat gaat komen. En er staat wat aan te komen en ook op zeer korte termijn!

De laatste onthullingen die advocaat Lin Wood op de valreep nog voor de start van dit nieuwe jaar heeft gedaan liegen er niet om: er is een SATANISCHE elite en Jeffrey Epstein leeft nog. En er komt nog veel meer, tussen 6 en 20 januari moeten we ons opmaken voor WERELDSCHOKKENDE informatie!

Het Fa(c)ts Forum staat uiteraard weer vooraan met het verstrekken van deze info en dankzij jullie hulp en steun kan ik hier ook in 2021 mee doorgaan. Wil je echter dat ik me hier volop op kan storten zonder dat ik dit tussen de bedrijven door moet doen, dan is het zaak dat jullie me financiele zekerheid moeten gaan bieden. Het is heus niet zo moeilijk, kijk wat we in een week tijd voor elkaar hebben weten te krijgen! Dan moet het toch mogelijk zijn om mij STRUCTUREEL te ondersteunen?

Daarom een hernieuwde oproep om mij maandelijks op vaste basis te ondersteunen. Dat kan middels de PayPal-knop of mail mij voor mijn IBAN: mikedonkers10(at)gmail(punt)com. Je kunt ook overwegen om een Kangen-apparaat te kopen, email mij voor de mogelijkheden. Keep up the community spirit in 2021!

Mike

Ik verbaas me telkens weer waar je de tijd en energie vandaan weet te toveren om je forum te voorzien van alle info.

Ik zal een bedrag overmaken. 🤝

Thierry schenkt er ook aandacht aan! Tis overduidelijk wat de connecties zijn tussen Trump en Thierry!

Kevin

Mike,

Ik heb net nog een donatie gedaan. Nu heb ik weer in totaal het bedrag gedaan wat ik normaal 1 januari altijd doe. Het is nu in 3 x gedaan, maar uiteindelijk hetzelfde bedrag.

Weer bedankt voor de info steeds. Nu wordt het wel allemaal heel spannend.

Dorothé

Mike, weet jij hoe ik mijn donatie die ik elke maand doe via paypal kan veranderen? Ik heb overal gezocht maar kan het niet vinden. Mocht jij het niet weten dan haal ik de bestaande eruit en maak een nieuwe aan.

Hoi Djill, Had je al geprobeerd om in te loggen op je paypal account zelf? Daar staan al je transacties en wijzigingen kun je daarin ook doorvoeren. Even inloggen via paypal zelf en het zou goed moeten komen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan