Hierbij neem ik de gelegenheid waar om ieder van jullie die heeft bijgedragen aan het behalen van het streefbedrag nog voor de kerst enorm te bedanken, ook namens mijn vriendin! Zoals gezegd, doneren kan natuurlijk nog steeds, bij wijze van 'kerstgratificatie', en dat is ook gebeurd in de afgelopen dagen. Trotse boer zegt het het best als hij schrijft:
Waarom dit forum nu niet grondiger ondersteunen? Het zou wel handig zijn dat er een buffer is!!
Ik weet zeker dat er nog wel wat mensen op de wip staan om te doneren, maar nu het idee hebben dat het doel is bereikt.
Dit is jullie kans
Dit sluit mooi aan bij mijn herhaalde oproepen om mij structureel te blijven steunen zodat ik hier fulltime mee bezig kan zijn en blijven. Dit kan mijn werk worden en ik zeg er graag mijn baan voor op, maar dan moet ik er wel van op aan kunnen dat jullie voornemens zijn mij maandelijks te steunen. Als in minder dan een week tijd een bedrag van 4.000 euro opgebracht kan worden, dan moet het toch ook mogelijk zijn om mij van een maandinkomen te kunnen voorzien?
Dat zou mooi zijn, maar natuurlijk ben ik al blij met dit resultaat! Wat we door een noodsituatie nu hebben zien ontstaan is community spirit. Laten we deze vasthouden, want alleen dan creeren we met z'n allen een betere wereld. Fijne kerst allemaal en nogmaals bedankt!
Mike