Donaties

1553 nu. Dank voor de bijdrages, iedereen die heeft gedoneerd!

Mike
Excuus, 1553, niet 1153 zoals ik eerder schreef. Iets te snel getypt op mijn mobiel. Nog iets meer dan 1500 te gaan dus. Wie volgt en helpt me nog voor de kerst naar het nulpunt? Fatsforum is een lichtpunt in deze donkere dagen, dark to light!

Mike

Door de stortvloed aan berichten breng ik de onveranderde tussenstand van 1524,50 opnieuw onder de aandacht. Hopelijk lukt het om nog voor de kerst terug te tellen naar 0.

Mike

1512, 50 nu. Alle donaties, groot of klein, worden gewaardeerd, maar op deze manier halen we de 0 niet voor de kerst en ook.niet voor Oud en Nieuw. Kom op, mensen, dit UNIEKE forum is GRATIS, dat moet je toch wel iets waard zijn? Email me voor mijn IBAN: mikedonkers10(at)gmail(punt)com.

Mike

het gebeurt wel dat ik iets heel graag wil, en ik trek en sjor en span mij in maar het komt niet van de grond; en op t eind val ik stil en vraag me dan af wat de bedoeling is dat het niet lukt;

en ik vraag me bij dit topic soms ook af of er niet iets is wat men, (of Hij) je wil vertellen hier mee...
shoot me

Het kan ook nog op het laatste moment goedkomen, Aagje. Zal niet de eerste keer zijn dat dit gebeurt.

Mike

1487,50 euro nu. We hebben nog 6 dagen voor kerstmis. Gaat het lukken om nog 1487 euro aan donaties binnen te slepen? In deze donkere dagen voor kerst is het Fatsforum een lichtpuntje!

Mike

1379,50 is de stand van vandaag. Tenzij er nog een wonder gebeurt gaan we de nul niet halen voor de kerst. Ik hoop dat we wel naar nul.kunnen komen nog voor Oud en Nieuw. Email mij voor mijn IBAN: mikedonkers10(at)gmail(punt)com.

Mike

1325 euro is de stand op de dag voor kerst. Dank aan allen die tot nu toe hebben gedoneerd en laten we hopen dat we op 31 december alsnog bij nul uitkomen.

Mike

Net nog een extra donatie gedaan. Mike, dank voor al je inzet op het forum. Ook de overige leden, dank voor alle posts. Ik ben een tijdje vrij druk geweest maar dankzij alle posts toch goed op de hoogte kunnen blijven! Dank en iedereen goede feestdagen gewenst, en een mooi 2023!!

58538F4C-F07D-4FBE-AE51-1B10F887EE02.jpeg

En zo zitten we op 1260! Daarmee kruipen we langzamerhand naar de helft. Zou het lukken om nog voor het eind van het jaar de andere helft ooknog te halen? Dank allen en een fijne, lockdownvrije kerst!

santa-pepe-running.gif

Mike

Dankzij nog een donatie zitten we op 1190 euro. We hebben nog steeds niet de helft bereikt (1011 euro) maar diegenen die de huidige tussenstand mogelijk hebben gemaakt dank ik vanuit de grond van mijn hart!

Mike

Toch nog wat kerstdonaties mogen ontvangen, dank! We zitten nu heel dicht bij de helft, 1076 is de stand op deze eerste kerstdag.

Mike

• Leuk
Waarderingen: gse

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug