590. Wat denken jullie, halen we nog voor februari de nul?
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het wordt douchen of doneren.590. Wat denken jullie, halen we nog voor februari de nul?
Mike
Jij ook bedankt voor het faciliteren van dit forum.Deze keer uitsluitend dankzegging vanuit mijn kant. Vanochtend bedankte ik al Angelface, maar er zijn andere vaste forumleden die dagelijks bijdragen aan dit forum: Medusa, Warrior of Light, Godsgeschenk, Henkie, KefirKev en wellicht nog anderen die ik vergeet (ik doe dit uit mijn hoofd). Bedankt ieder van jullie, jullie helpen dit forum mogelijk te maken met jullie inspanningen!
Mike
Ik heb u een mail gestuurd, maar nog geen respons gehad.Via PayPal heb ik een donatie mogen ontvangen. Dank daarvoor! Over 2 dagen word ik 56. Wie wil mij nog meer belonen voor nu bijna 12 jaar forum, bijna 15 jaar lezingen en bijna 11 jaar internetradio met Henk?
Mike
Dank, is overgemaaktGeen mail.gezien, ik stuur je mijn IBAN via een PM op dit forum. In de tussentijd heb ik al.een aantal.kadootjes mogen ontvangen, waaronder een zeer originele donatie van 56 euro. Dank allen!
Mike