Donaties

1978 euro is de stand nu. We komen langzaam op gang op de,e eerste dag van december. Wie helpt me verder naar de nul?

Mike

1913 is de huidige tussenstand.

De Sint is inmiddels vertrokken en de donkere dagen voor kerst zijn aangebroken. Help mij om nog voor de kerst terug te kunnen tellen naar nul. Dit UNIEKE en GRATIS forum is een goed doel waarvan je zeker weet dat je geld goed terechtkomt!

Mike

En met jouw donatie plus nog een andere bijdrage zitten we nu op 1833 euro, dank en graag gedaan!

Mike

1763 nu. Met nog 15 dagen te gaan voor de kerst zou het fijn zijn als we dan terug hebben kunnen tellen naar nul.

Mike

1782,79 nu, om.precies te zijn. Laten we er voor het gemak 1782 van maken. Nog 2 weken te gaan voor de kerst om deze eindejaarsactie tot een succes te maken!

Mike

Je hebt helemaal gelijk! Ben nooit goed geweest met getallen, zo blijkt ook nu weer. 1711,79 is de huidige tussenstand. Zeg maar 1712.

Mike

Geen donaties de afgelopen 3 dagen. Ken jij een GRATIS forum dat al jatenlang zo op de muziek vooruitloopt als het Fa(c)ts Forum? De afgelopen 2 maanden heb ik.niet om donaties gevraagd. De eindejaarsactie, die ik in 2021 startte en per jaar maar met 1 euro wordt verhoogd, hebben we in de lastste 2 jaar behaald. Het kan toch niet zijn dat we in 2023 niet het doelbedrag gaan halen? Wat is deze kennis en informatie je waard? Kom op, mensen, nog 1712 euro te gaan. Als je mijn IBAN wil, mail me dan op mikedonkers10(at)gmail(punt)com. Je kunt ook.gebruik maken van de PayPal-knoppen op de homepage of overwegen om een Kangen-apparaat aan te schsffen. Ik reken op jullie steun, alvast bedankt!

Mike

1687 nu. Kom op mensen, waar is jullie bereidheid om een GRATIS initiatief te steunen dat inmiddels al 12 jaar baanbrekend nieuws en info verspreidt, onververvaard en onverstoord, ondanks kritiek, tegenstand en tegenslagen? Help mee om deze eindejaarsactie tot een succes te maken!

Mike

Het spijt me dat er voor 2024 geen betere vooruitblik is dan deze:

Het lijkt er nu toch echt op dat er een kabinet Wilders gaat komen. Tegelijkertijd zien we ineens dat Hamas zogenaamd buitenlandse terreurcellen heeft. Naarmate de genocide door Israel gepleegd (en in toenemende mate nu ook in de West Bank) toeneemt en verergert keert de wereldopinie zich alsmaar meer tegen Israel.

Tijd dus voor false flag terreuraanvallen in het westen gepleegd door 'Hamas' (en als Israel ruzie blijft zoeken in Zuid-Libanon ook door 'Hezbollah') om de massa er van te doordringen dat die moslims toch echt barbaarse terroristen zijn en genocide op hen gerechtvaardigd is.

Het komt dan goed uit om een rechtse populist als Wilders, die werkt voor Israel en niet voor Nederland, aan het roer te hebben. De coup gaat gewoon over rechts, het wachten is op de juiste 'dreiging' zodat er 'noodmaatregelen' kunnen worden genomen, is het niet een 'virus' dan zijn het wel 'moslimterroristen'.

Hoe succesvol dit allemaal zal zijn, is afhankelijk van de mate en snelheid van The Great Awakening. Het is nu winter in Gaza en 90% van de bevolking is inmiddels dakloos. Moeten we daadwerkelijk uitgemergelde en uitgehongerde volwassenen en kinderen gaan zien om te beseffen dat we hier te maken hebben met een vernietigingskamp geleid door judeonazi's?

Kortom, er staat ons een uiterst bewogen 2024 te wachten. Het Fa(c)ts Forum blijft je op de hoogte houden, zoals we dit nu al 12 jaar doen. Geef aub gul om dit forum draaiende te houden. Alvast bedankt voor je bijdrage.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan