Het is weer het begin van een nieuwe maand en deze keer vergeet ik niet om te vragen om donaties. Ik zal er niet omheen draaien: ik sta voor wat financiele uitdagingen en heb jullie hulp nodig. Doneren blijft altijd geheel vrijwillig, maar geloof me als ik zeg dat het nu meer dan ooit goed uitkomt!
Wat krijg je ervoor terug? Een GRATIS forum dat meer dan welk ander internetplatform in NL ook al jaren vooruit loopt op de muziek m.b.t. voeding, gezondheid, spiritualiteit en (geo)politiek. Hier graven we het diepst en houden we ons niet in!
Ik heb het al eerder geschreven, ik zag de verbinding tussen voeding en politiek reeds in een tijd dat deze link voor velen nog niet zo duidelijk was. Enkele voorbeelden:
Op 23 mei 2012 opende ik de topic
Kijk uit voor ecofascisme!, mijn forum was toen nog geen jaar oud! Ik kreeg toen nog regelmatig de vraag wat ik daar precies mee bedoelde. Nu worden we dagelijks overspoeld met klimaatpropaganda en de daarbij behorende vegetarische/veganistische agenda. Ineens hebben we ook een volkomen fictieve 'stikstofcrisis' die onze boeren de nek omdraait, waarmee onze keuzevrijheid om te eten wat we willen wordt weggenomen - om maar te zwijgen over de rampzalige gevolgen die dit heeft voor de economie!
Iets eerder, op 4 mei 2013, startte ex-forumlid kaasmeisje de topic
Het smelten van de ijskappen, omdat ze zich zorgen maakte over deze ontwikkeling. Ik wist toen al dat het complete nonsens was en heb me hier luid en duidelijk over uitgesproken. Deze mening was echter 6 jaar geleden niet zo populair als dat deze nu pas aan het worden is!
Terwijl de hele wereld, en zeker Nederland, wegliep met Barack Obama uitte ik me juist uiterst kritisch over deze charlatan en verrader, te lezen in de topic
Syrie, door mij gestart op 25 augustus 2013. Syrie is nog steeds in het nieuws, met de dood van ISIS-leider Al Baghdadi als meest recente wapenfeit. Ik wist 6 jaar geleden al dat ISIS een creatie is van de Deep State, destijds o.l.v. diezelfde Obama.
Vandaag de dag komt de ene onthulling na de andere aan het licht, je hoeft hier alleen maar de topics
QAnon of
MH17 te volgen, naast vele andere.
Weston Price bezocht in 10 jaar tijd 14 natuurvolkeren. Dit waren
geordende samenlevingen, er was daar geen ruimte voor excessieve of 'progressieve' gedragingen. De politieke aard van de mens is van nature conservatief, omdat we geworteld zijn in onze geschiedenis en tradities. Zogenaamd 'progressieve', linkse politiek is een creatie van de elite, bedoeld om ons in slavernij te houden in een totalitair systeem gebaseerd op een te grote, bemoeizuchtige en betuttelende overheid, met veel onnodige regeltjes, bureaucratie, belastingdruk en kunstmatig gecreeerde economische en financiele schaarste. In dergelijke samenlevingen was geen ruimte voor multiculturalisme, feminisme of LGBTQ+, vandaar dat ik in 2016 topics over deze drie onderwerpen startte.
Op spiritueel vlak heb ik me ook nooit ingehouden. Reeds op 7 juli 2013 startte ik de topic
Spiritueel nihilisme. In de topic
De relatie tussen mensen en varkens (startdatum: 30 september 2013) ben ik op ontdekkingstocht gegaan langs het gedachtegoed en de geschiedenis van zwarte mensen en oude beschavingen. Dit heeft veel inzichten opgeleverd over oude waarheden in de Bijbel, over melanine en vele andere zaken. Toegegeven, ik ben in die tijd ook tijdelijk in de valkuil van linkse identiteitspolitiek gestapt (niets menselijks is mij vreemd, ook ik ben feilbaar), maar de ontdekkingsreis is uiteindelijk toch zeer nuttig gebleken.
Gedurende 2013 en 2016 werd deze UNIEKE benadering niet door iedereen gekoesterd. Integendeel, er bleek een relatief klein groepje mensen te bestaan dat zich zo stoorde aan dit forum dat ze steevast achter mijn rug om gingen klagen bij Sally Fallon van de WAPF. Ondanks het feit dat ik persoonlijk verantwoordelijk ben geweest voor de Nederlandse vertaling en uitgave van het boek van Weston Price en stad en land heb afgereisd om het gedachtegoed van Price overal in NL te verkondigen liet Sally me uiteindelijk in 2016 toch als een baksteen vallen vanwege de aanhoudende kritiek van slechts enkelen. En dat terwijl ik op alle fronten anno 2019 volkomen gelijk heb gekregen!
Het is wat het is, het zij zo. Mij krijg je er niet zo makkelijk onder. Aangezien het allemaal liefdewerk is zit er achter dit forum geen verdienmodel. Ik ben zo gedreven dat ik me nog steeds elke dag moeite getroost om op de muziek vooruit te blijven lopen - ik kan niet anders, het zit in mijn DNA. Het beste compliment dat ik recentelijk heb mogen ontvangen was het volgende citaat uit een email van een trouwe volger van dit forum:
Dankjewel voor alle info op het forum.
Ofschoon er een aantal trouwe en bekwame forumleden tijdens jouw vakantie uitermate betrokken en actief waren, miste ik (we) de achtergrond informatie en/of uitleg die jij geeft.
Hoe zaken te interpreteren en in perspectief te zien, heel verhelderend!
Net als haar ben ik de forumleden zeer dankbaar voor het opvangen van het gat dat ik tijdelijk dan achterlaat, maar het doet me goed als het iemand opvalt dat ik toch wel degelijk de spil ben van dit unieke en authentieke platform en de moeite neemt om mij dit te laten weten. Ze is tevens vaste donateur geworden.
Momenteel verkeer ik financieel in zwaar weer. Als je iets voor me terug wil doen is nu het moment. Je kunt eenmalig doneren (zie PayPal-button op de homepage) of vast d.m.v. een abonnement. Ook kun je me emailen op mikedonkers10(at)gmail(punt)com voor mijn IBAN. Je kunt ook overwegen om een
Kangen-apparaat aan te schaffen, ik ontvang hiervoor een commissie. Alvast bedankt voor jullie (nood)hulp!
Mike