Dotcom Radio

Stand van zaken Q-day en bezoekers.

njhb7yehv9z3mn0bl7izou5ivmtorug8.jpg

Vanmorgen de mail van Twitter gehad

Your account, MutsaersHenk has been suspended for violating the Twitter Rules.
Vanwege: Het overtreden van onze regels voor het plaatsen van manipulatieve content en spam.

Ik zag echter mijn en allebei mijn andere accounts gewoon online staan maar kon niet meer posten. Even een kijkje bij CoroNee dat stond niet meer bij mijn volgers,
Opnieuw volgen lukte ook niet meer. Dus de post van dotcom.radio is de laatste geweest (voorlopig)

Zonet dotcom gehoord. Bedankt voor de info over het water Mike. Ik las ook je post daarover in het alleen lezen forum. Kangen water geniet ook mijn voorkeur. Maar financieel is het gewoon te duur voor mij nu.

Ik hoorde dat jullie verwachten dat Trump wel de 2e termijn in gaat. Joe M heeft het idee dat Flynn de nieuwe president gaat worden. Desondanks, de Deep State zou een feestje moeten vieren als ze zo overtuigd zijn van hun overwinning. Het tegendeel is echter waar en dat zegt genoeg.

Vanmorgen de mail van Twitter gehad

Your account, MutsaersHenk has been suspended for violating the Twitter Rules.
Vanwege: Het overtreden van onze regels voor het plaatsen van manipulatieve content en spam.

Ik zag echter mijn en allebei mijn andere accounts gewoon online staan maar kon niet meer posten. Even een kijkje bij CoroNee dat stond niet meer bij mijn volgers,
Opnieuw volgen lukte ook niet meer. Dus de post van dotcom.radio is de laatste geweest (voorlopig)

Dat is jammer Henk. Maar was te verwachten. Ze zijn al lange tijd bezig daar met accounts ruimen.

Henk, ik kan jou account niet meer vinden op Twitter. Alleen nog je oudere account. Maar niet de meest recente. Wie weet voor jou nog zichtbaar, maar voor jou volgers is dat account weg 😕

Ik zet je artikel maar hier neer en hoop dat je het er mee eens bent.

https://gedachtenvoer.nl/2021/01/11/hoe-krijgen-de-alternatieve-media-nog-nieuwe-bezoekers-op-de-websites-het-antwoord-is/

Dorothé

O gelukkig dat je het geen probleem vond, het is ja jouw site. Naderhand dacht ik, misschien ben ik te voorbarig geweest.

Dorothé

Dorothe,

Welke account zie jij dan? Bij mij is de enige account uit 2009. Ik dacht begrepen te hebben dat dit een oud account was. Maar goed, het heeft denk ik weinig zin om hierover met Twitter rin conclaaf te gaan. Alle Trump en Q fans worden gedemoniseerd. Zelfs het Witte Huis heeft nog maar een paar miljoen volgers. En niemand die snap dat de omzet in korte tijd met 7% gedaald is. RTL Z heeft daar echt geen verklaring voor natuurlijk.

Henk, mooi artikel en fijn dat je site wel degelijk een groot bereik weet te behalen. Ik vind je artikelen goed, evenals Dotcom Radio. Ik heb je artikelen ook wel vaker gedeeld. Of mensen op gewezen. Jammer genoeg zijn de reacties van velen toch dat het nep nieuws is. Dit omdat vaker dingen voorspeld zijn die dan toch anders blijken te lopen. Ik deel nog steeds wel maar daarnaast lijkt gewoon heel weinig interesse en tijd voor mensen. Vooral degenen die muurvast zitten in het bedrog van de media. Op enkelingen na die je artikelen wel waardevol vinden. Daar moeten we het dan maar van hebben. Anderen: Zolang als ik me salaris elke maand krijg is het allang prima. Dat is helaas het andere kamp die pas wakker gaan worden wanneer het meer en meer pijn gaat doen. Dat is wat nu gebeurt met de horeca. De faillisementen zijn zichtbaar aan het worden.

Binc, vissers gooien hun hengel uit wetende dat er miljoenen vissen zitten en die zijn al blij als ze er een paar vangen dus, leren vissen zou ik zeggen.

Mijn oude twitter account van 12 jaar geleden werkt nog wel maar ga ik gebuiken om enkel te lezen. Op het geblokkeerde account staat de tijdlijn bevroren

Iedereen denkt dat ik nu leeuwen verzamel, dus ik kreeg er weer een via de mail

Tw8ijmraixpfjy5j7bk4eoh0gdc05nyhy.jpg

Binc, vissers gooien hun hengel uit wetende dat er miljoenen vissen zitten en die zijn al blij als ze er een paar vangen dus, leren vissen zou ik zeggen.

Mijn oude twitter account van 12 jaar geleden werkt nog wel maar ga ik gebuiken om enkel te lezen. Op het geblokkeerde account staat de tijdlijn bevroren

Tja, als je daarmee bedoeld slapende schapen wakker maken, is mijn instelling, wie het niet horen wil moet dat zelf weten. Ik ga geen energie steken in deze mensen. Pas wanneer ze zelf interesse hebben. Om mij heen heb ik eigenlijk alleen maar mensen die hetzelfde denken en een paar die nog verder kunnen denken. Die visjes zijn al meermalen gevangen gelukkig. Vandaag had ik de hele dag cursus en we moesten iemand noemen waar je een hekel aan hebt om daarna de positieve kanten van die persoon te benoemen. Van de 11 aanwezigen zeiden alle 11: Trump. Ik was de 12e en noemde Silvana Simmons wat een ongelooflijk naar mens is. Gelukkig is ze zo onnozel dat godzijdank de hele wereld dat ziet! Maar goed, in zo een cursus kan je nu eenmaal moeilijk de positieve kanten van Trump gaan bespreken tijdens een les waar de schaapjes de verhalen uit de media over Trump geloven. Het maakt alleen wel dat ik die drive voel om al die punten te weerleggen van die schapen/visjes maar de gedrevenheid niet kan uiten op dat moment.
Hoewel dat zwaar frustrerend is respecteer ik ieder zijn mening en laat ik het los.

Wat heb jij toch met leeuwen..?

Tja, als je daarmee bedoeld slapende schapen wakker maken, is mijn instelling, wie het niet horen wil moet dat zelf weten. Ik ga geen energie steken in deze mensen. Pas wanneer ze zelf interesse hebben. Om mij heen heb ik eigenlijk alleen maar mensen die hetzelfde denken en een paar die nog verder kunnen denken. Die visjes zijn al meermalen gevangen gelukkig. Vandaag had ik de hele dag cursus en we moesten iemand noemen waar je een hekel aan hebt om daarna de positieve kanten van die persoon te benoemen. Van de 11 aanwezigen zeiden alle 11: Trump. Ik was de 12e en noemde Silvana Simmons wat een ongelooflijk naar mens is. Gelukkig is ze zo onnozel dat godzijdank de hele wereld dat ziet! Maar goed, in zo een cursus kan je nu eenmaal moeilijk de positieve kanten van Trump gaan bespreken tijdens een les waar de schaapjes de verhalen uit de media over Trump geloven. Het maakt alleen wel dat ik die drive voel om al die punten te weerleggen van die schapen/visjes maar de gedrevenheid niet kan uiten op dat moment.
Hoewel dat zwaar frustrerend is respecteer ik ieder zijn mening en laat ik het los.

Wat heb jij toch met leeuwen?

Iets ging fout met mijn post. Nieuwe poging nieuwe kans.

Tja, als je daarmee bedoeld slapende schapen wakker maken, is mijn instelling, wie het niet horen wil moet dat zelf weten. Ik ga geen energie steken in deze mensen. Pas wanneer ze zelf interesse hebben. Om mij heen heb ik eigenlijk alleen maar mensen die hetzelfde denken en een paar die nog verder kunnen denken. Die visjes zijn al meermalen gevangen gelukkig. Vandaag had ik de hele dag cursus en we moesten iemand noemen waar je een hekel aan hebt om daarna de positieve kanten van die persoon te benoemen. Van de 11 aanwezigen zeiden alle 11: Trump. Ik was de 12e en noemde Silvana Simmons wat een ongelooflijk naar mens is. Gelukkig is ze zo overtuigend dat godzijdank de hele wereld dat ook ziet! Maar goed, in zo een cursus kan je nu eenmaal moeilijk de positieve kanten van Trump gaan bespreken tijdens een les waar de schaapjes de verhalen uit de media over Trump geloven. Er werd al gewaarschuwd dat we het niet over politiek gaan hebben. Het maakt alleen wel dat de drive die voelbaar is en niet kan uiten lastig is op dat moment.

Wat heb jij toch met leeuwen?

Wat ik heb met Leeuwen is je misschien ontgaan

Je kan beter een leeuw inschakelen die flink tekeer gaat dan honderd schapen, of in jouw geval een beer laten vissen dan komt dat zo voor elkaar.

Nu mijn twitter account geblokt is heb ik deze pagina aangemaakt voor mensen die niet net als hier elke dag vers nieuws krijgen. Ga daar alleen heel belangrijke zaken posten

https://gedachtenvoer.nl/2021/01/11/gedachtenvoer-alert-pagina/

21 Nieuwe regels voor 2021

Als je je nog steeds vastklampt aan het oude normaal, zul je de komende maanden en jaren een wereld van pijn tegemoet gaan. Laat het nu los, anders raak je achterop en kom je waarschijnlijk vast te zitten met de menigte, vechtend voor iets dat nooit van jou was om mee te beginnen.

https://gedachtenvoer.nl/2021/01/12/21-nieuwe-regels-voor-2021/

Hollanders zijn al snel ‘Tweederangs’ burgers !

Alle Nederlanders staan bekend hun mening niet onder stoelen of banken te steken. Een mooi medium daarvoor zijn de sociale media, of liever gezegd, dat waren de sociale media want, …

https://gedachtenvoer.nl/2021/01/13/hollanders-zijn-al-snel-tweederangs-burgers/

Laten we het eens hebben over de gewone griep

Laten we dit ook eens recht voor z’n raap bespreken. Als je de griep hebt, ga dan voor de spiegel staan en zeg tegen jezelf; “Wat ben je weer stom geweest met al dat junkfood waardoor ik nu de rekening gepresenteerd krijg, de griep”

https://gedachtenvoer.nl/2021/01/14/laten-we-het-eens-hebben-over-de-gewone-griep/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan