Binc, vissers gooien hun hengel uit wetende dat er miljoenen vissen zitten en die zijn al blij als ze er een paar vangen dus, leren vissen zou ik zeggen.
Mijn oude twitter account van 12 jaar geleden werkt nog wel maar ga ik gebuiken om enkel te lezen. Op het geblokkeerde account staat de tijdlijn bevroren
Iedereen denkt dat ik nu leeuwen verzamel, dus ik kreeg er weer een via de mail
Tja, als je daarmee bedoeld slapende schapen wakker maken, is mijn instelling, wie het niet horen wil moet dat zelf weten. Ik ga geen energie steken in deze mensen. Pas wanneer ze zelf interesse hebben. Om mij heen heb ik eigenlijk alleen maar mensen die hetzelfde denken en een paar die nog verder kunnen denken. Die visjes zijn al meermalen gevangen gelukkig. Vandaag had ik de hele dag cursus en we moesten iemand noemen waar je een hekel aan hebt om daarna de positieve kanten van die persoon te benoemen. Van de 11 aanwezigen zeiden alle 11: Trump. Ik was de 12e en noemde Silvana Simmons wat een ongelooflijk naar mens is. Gelukkig is ze zo onnozel dat godzijdank de hele wereld dat ziet! Maar goed, in zo een cursus kan je nu eenmaal moeilijk de positieve kanten van Trump gaan bespreken tijdens een les waar de schaapjes de verhalen uit de media over Trump geloven. Het maakt alleen wel dat ik die drive voel om al die punten te weerleggen van die schapen/visjes maar de gedrevenheid niet kan uiten op dat moment.
Hoewel dat zwaar frustrerend is respecteer ik ieder zijn mening en laat ik het los.
Wat heb jij toch met leeuwen..?