Dotcom Radio

Nou, nou, zo zwartgallig hoeft het nu ook weer niet, Binc. Zegt meer over jou dan over dit forum en je medefiorumleden.

Mike

Jou reactie is ook niet bepaald wit als je zegt wat je van andere forumleden opmerkt terwijl daar net zo goed een hele andere reden voor kan zijn. Wie weet is het meer helpend en resultaat gerichter Aks het anders in de groep gegooid word. Kunnen mensen zichzelf eens uitgenodigd voelen om erop te reageren. Desondanks, het nieuws is idd al zwart genoeg. Soms denk ik echt, hebben mensen nog wel iets anders te doen. Kunnen ze hun eigen feestje vieren. Kunnen ze zelf dingen op zoeken. Maar goed, ik ben niemand verantwoording schuldig. Laat ze in hun eigen waarde met wat ze wel of niet willen.

Bedankt voor je advies. Mijn leven is overigens al spannend genoeg. Ik merk alleen maar dat de communicatie een strijd is tussen jou en mij en dat duurt mij al te lang voort vanaf dat gezeik over Wouter Raatgever. Hier op het forum kan ik geen creativiteit meer kwijt of een andere kijk op zaken meer geven. Enige uitleg over waarom je zo gereageerd hebt met dat gedoe over WR had ik nog op prijs kunnen stellen maar geen enkele reactie op gekregen. Genoeg is genoeg. Tot ziens!

• dotcom.radio aflevering 244 van 04-02-2021

Vandaag gaan we in deze korte extra aflevering van dotcom.radio terug naar 6 september 2009 naar een aflevering van de gezondheidsradio podcast waarin ik met Mike Donkers bespreek dat een virus eigenlijk helemaal niet bestaat.

https://gedachtenvoer.nl/2021/02/04/dotcom-radio-aflevering-244-van-04-02-2021/

T6a56i5b4joeikq54z987awshjqdu0tsb.jpg

Vandaag weer een gloed nieuwe dag met Hoop, Vertrouwen en Geloof !

Vandaag is er weer een nieuwe dag, een nieuwe dag van Hoop, Vertrouwen en Geloof. Alle drie even belangrijk om jezelf staande te houden in deze waanzinnig geworden wereld.

En dan kijk je om je heen naar al die mondkapjes mensen, hoeveel hoop, vertrouwen en geloof zouden zij hebben in de goede afloop van deze ‘crisis’ waar elke dag meer waanzinnige plannen, meer dictatuur, meer onzekerheid over hun hoofden uitgestort wordt?

https://gedachtenvoer.nl/2021/02/05/vandaag-weer-een-gloed-nieuwe-dag-met-hoop-vertrouwen-en-geloof/

Corona beschouwing Jan Spreen (muziek)

Maar nu is het anders. Het gaat maar door, de hype. In maart vorig jaar meende ik, heel hoogmoedig, toegegeven, dat ik het tij nog een beetje kon helpen keren met mijn liedje “Vier Russen aan de macht” Maar ze bleken niet te stoppen, de virussen: Politici en media, ze hebben er alles aan gedaan om de bevolking onder hypnose te krijgen en eronder te houden.

https://gedachtenvoer.nl/2021/02/06/corona-beschouwing/

dotcom.radio aflevering 245 van 07-02-2021

Deze week in aflevering 245 Grote gekte en totalitair COVID bewind in verschillende landen maar de grootste gekje in de UK. I Biden wel president of nog steeds Trump? Weet jij hoe het allemaal zit? Wij denken in ieder geval dat er geen mensen zijn die nu met vakantieplannen bezig zijn.

https://gedachtenvoer.nl/2021/02/07/dotcom-radio-aflevering-244-van-07-02-2021/

Bedankt voor de uitzending! De toevoeging voor wat betreft de laatste verwachtingen omtrent Trump en de verkiezing na de uitleg die op het forum al stond geschreven was zeer welkom.

Wel vind ik het vreemd dat de regels in de UK zo ontzettend uit de hand lopen. Het lijkt bijna niet echt. Mede omdat ze uit de EU zijn maar nu wel nog strenger bezig zijn daar. Ik kan haast niet geloven dat Boris dit allemaal tot doel heeft en toe laat. Is het allemaal wel echt? Of zou het toneel kunnen zijn? Ik zie niet in hoe dan, maar het is allemaal erg overdreven daar in de UK.

Als je gedachten een slaaf zijn van je verlangen

Iedereen heeft een beeld voor zich hoe het leven eruit zou moeten zien. Soms gebeuren er dingen waarvan je zegt; “Zie je wel, precies zoals ik in gedachten had”. Pluk die dag en geniet ervan want zulke voorvallen zijn geen garantie dat dit elke dag gebeurd. Gevaarlijker wordt het om alles te negeren wat niet strookt met je gedachtenwereld.

https://gedachtenvoer.nl/2021/02/10/als-je-gedachten-een-slaaf-zijn-van-je-verlangen/

Dank je wel voor dit artikel Henk.

Een paar dagen geleden zag iemand mijn foto op mijn What's App account. Een foto van Q met op de achtergrond wat flitsen. Hij zei dat hij ervan geschrokken was en dat het satanisch op hem overkwam. Je kan je niet verder van de waarheid bevinden dan dat, vertelde ik hem. Hij vroeg wat het betekende.

Ik wilde hem met alle plezier vertellen wat het betekende dus ik vroeg hem of hij een open mind had en bereidt was zijn comfort zone omtrent de realiteit waarin we leven op te rekken?

Hij vond van zichzelf dat hij een open mind had maar in complottheorieën geloofde hij niet. Daar kon hij niks mee, voegde hij er nog aan toe. Hij had ook wel het gevoel dat er iets niet klopt aan het hele C verhaal maar hij zag het allemaal wel.

In en in triest. Het went nooit.

Het haalt adem, het plast en het poept, het slaapt, het eet en het laat zich entertainen door de tv.
Meer is het niet. De hoogste levensvorm voor de meeste mensen. Respect voor ieders keuze en begrip voor het kennis- en bewustzijnsniveau waar iemand zich momenteel op bevind moet van heel ver uit mijn tenen komen. En ik kan niet anders dan ze achterlaten daar waar ze zich bevinden.

Dus, ... als je een keer brult dan is de stage gezet. Als je dus ook een keer schaapachtig gedrag vertoont dan wordt je de rest van je leven misbruikt, bedonderd en voor de gek gehouden.

Dus schaapjes leer brullen !!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan