henkie
Well-known member
Ik dacht ik creer even een derde optie.
Dat kan maar dan zou je zelf artikelen kunnen gaan schrijven
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik dacht ik creer even een derde optie.
Schrijven is niet bepaald een sterk punt van mij. Ik loop dan meestal tegen een writer's block op als ik vanuit het niks iets moet opschrijven. Dan ben ik beter in vertalen.Dat kan maar dan zou je zelf artikelen kunnen gaan schrijven
Ik kon in 2002 in VRIJHEID kiezen tussen doorgaan met roken, statines slikken en light-producten gaan eten om zogenaamd GEZOND te worden.Vrijheid of Gezondheid: Wat is het belangrijkste denk jij?
Gisteren kreeg ik een mail van John met een bijdrage voor dotcom.radio. Mike en ik focussen on op écht belangrijk nieuws, al het andere komt ook nog wel eens aan bod als we weer vrij zijn. De twee belangrijkste zaken van dit moment zijn onze vrijheid en de gezondheid; “Wie van deze twee is nu eigenlijk het allerbelangrijkste?”
De v in gedachtenvoer ontbreekt.
De v in gedachtenvoer ontbreekt.
Ik neem je rijmend mee naar ’22, naar de vrijheid.
We zijn al weer bijna in het nieuwe jaar
Goed want editie 21, ik ben er wel mee klaar
Goede wensen voor een ieder zijn de traditie
Maar ik heb andere gedachten voor komende editie
Voor 2022 kies ik voor een ander ambitie
….
Christmas is an annual festival commemorating the birth of Jesus Christ, observed primarily on December 25[a] as a religious and cultural celebration among billions of people around the world.
Dit artikel bedoelde ikChristmas - Wikipedia
en.m.wikipedia.org
Mioe
Ook dat klopt niet, uitgaan van de Israëlische nieuw jaar in het jaar nul en de lammetjes die niet in september geboren worden..Met kerst vieren we toch juist niet de geboorte van Jezus? Gister plaatste iemand daar nog een artikel over van Ellaster. Kerst is een heidens feest/saturnalia en terugkeer van donker naar licht ofzo iets met zonnewinterwende omdat de dagen weer langer worden. Ook las ik in een ander artikel van een christen dat God hiervoor waarschuwde om Jezus zijn geboorte dag juist niet te vieren.
Jezus zou ook geboren zijn in het najaar rond ongeveer sept. Of klopt dit ook weer niet?
Oké hmm wist ik niet.Ook dat klopt niet, uitgaan van de Israëlische nieuw jaar in het jaar nul en de lammetjes die niet in september geboren worden..
Zou het voor Pasen moeten zijn
september is nu nieuw jaar in Israël..
Er zijn veel misverstanden over, de Bijbel klopt gewoon daar is geen discussie over, Israël is in het noordelijk halfrond dus lammetjes worden in het vroege voorjaar geboren, destijds begon het nieuwe jaar na Pesach, dan kom ik nooit uit op september of decemberOké hmm wist ik niet.
Deze gast legt het ook nog even uit
De ware oorsprong van Kerst
Waar is Kerst uit voortgekomen? Uit de Bijbel of het heidendom? Wat is de ware oorsprong van de Kerstman ‒ de maretak ‒ kerstbomen ‒ hulstkransen ‒ en de gewoonte van het uitwisselen van geschenken? Velen willen “Christus terugplaatsen in Kerst.” Is Hij daar ooit geweest? Hier zijn de...rcg.org