Dan ervaar je hetzelfde als wat ik live ervaar in mijn lezingen. Ik verwachtte dit al, er is een totale 'informatiemoeheid'..Zie ook mijn tirade aan het begin van onze laatste uitzending. Mensen snappen niet hoe gevaarlijk deze manier van denken is, niet alleen voor ons land, volk en cultuur maar ook voor hun eigen zielsheil. Op metafysisch niveau zijn gedachten levende dingen. Geen enkele succesvolle uitvinding is ooit tot stand gekomen zonder dat iemand op dat idee kwam. Wij materialiseren onze gedachten. Als wij toelaten dat we nu gedemotiveerd, gedemoraliseerd, ongeinteresseerd en cynisch worden, dan is dat wat wij manifesteren: demotivatie, demoralisatie, desinteresse en cynisme. Je kunt dan net zo goed met je pootjes omhoog gaan liggen, want daarmee zet je je land, je volk, je cultuur en zelfs je ziel voorgoed op het spel. Deze mensen spelen met vuur en er moet gevreesd worden voor hun mentale gezondheid. Wees je zeer bewust van het krachtveld waaraan je je verbindt! Wie zich verbindt asn het kwaad zal ermee tenonder gaan, it's going to be biblical. En nee, dit is geen overdramatische statement en ook geen loos dreigement, ik meen dit letterlijk!
Mike
Mike
Laatst bewerkt: