Dotcom Radio

dotcom.radio #68 nieuwe beerputten openen zich

In aflevering 68: Medische missers: Verlies kraakbeen door injecties bij knieartrose - Injecties met corticosteroïden leiden tot meer kraakbeenverlies dan injecties met een zoutoplossing en lijken pijnklachten niet te verminderen. - Ontbijtkoek met Xylitol kan dodelijk zijn voor honden - Zon en andere natuurlijke factoren dominant bij opwarming - Toxicoloog slaat opnieuw alarm over gifgas bij Chemours - Geef kinderen geen vruchtensap - Heb je vetten nodig? De beste verhouding omega 3 en 6 is 1:1 - Waarom je om 2 uur zo moe kunt zijn - Vernielt antipsychiotica zoals Abilify je brein? - Militairen willen duidelijkheid over 911 - Monsanto beïnvloedde ook peer review onderzoek Roundup - - Japanse dolfijnenjagers mogen 1.940 dolfijnen doden - Volgens de nieuwe quota mogen er dit seizoen 1.940 dolfijnen gedood worden in het Japanse Taiji. - Het middel tegen aambeien – collinsonia canadensis / Canadees steenkruid - 12 keer zoveel kans op hartfalen bij vitamine D tekort - Regering Merkel test hormonale neusspray om mensen politiek-correct te maken - Toenemende censuur op internet - Je kunt nu steeds beter merken dat grote Amerikaanse internet bedrijven kritische artikelen en sites begrenzen. - Onderzoek linkt ongezonde, afgezonderde wijken aan kinderastma - Onderzoekers hebben moeite gehad te verklaren waarom zwarte kinderen veel meer kans hebben op astma dan andere kinderen. - Ben je gevoelig voor zout of heb je gewoon een tekort aan kalium? - EU stelt economische belangen boven volksgezondheid - Engeland exporteert verboden pesticide naar ontwikkelingslanden - Schoonmaakmiddelen ondermijnen je vruchtbaarheid - Pesticide tegen Zika mug beschadigt zenuwgestel kinderen - Straling mobiele telefoon verstoort vruchtbaarheid vrouwelijke proefdieren en meer ....
http://gedachtenvoer.nl/dotcomradio/podcast/podcast-068-27082017.html

Voortbordurend op de discussie tussen mij en Arend Zeevat begin dit jaar het volgende veelzeggende bericht:

Experiment met basisinkomen Groningen faalt

http://regio.tpo.nl/2017/08/28/experiment-basisinkomen-groningen-faalt/

http://www.dagelijksestandaard.nl/2...rdt-megaflop-er-blijkt-onvoldoende-draagvlak/

Wat is er misgegaan? Er was niet genoeg geld ingezameld. Oftewel dat wat ik altijd al zei: er bestaat niet zoiets als gratis geld, het moet altijd ergens vandaan komen en dus worden opgebracht door PRODUCTIEVE mensen. Het is ronduit absurd om dit te herdistribueren naar niet-productieve mensen.

Mike

Tijd voor een persoonlijke ontboezeming.

Mijn alternatieve zoektocht op het internet naar de waarheid begon in 2004, toen George W. Bush nog president was. Het leven was toen nog heel simpel: het officiele verhaal achter 9/11 rammelde aan alle kanten en de 'war on terror' van Bush trof vooral moslims, terwijl de zionisten in en buiten Israel in hun vuistje lachten. Dat was destijds de alternatieve waarheid.

Na Bush kwam Obama en ik had hem meteen door voor de oplichter die hij was, ik tuinde niet in dat 'zwarte messias'-sprookje. Opnieuw was het allemaal vrij eenvoudig: het maakte niet uit of er nu een Republikein of een Democraat aan het stuur zat, het was allemaal 1 pot nat. Links of rechts bestond niet en opnieuw waren moslims het slachtoffer. Als er terreuraanslagen plaatsvonden waar moslims bij betrokken waren, waren dit per definitie door veiligheidsdiensten opgezette valse vlagoperaties, bedoeld om moslims zwart te maken. En opnieuw lachten de zionisten in en buiten Israel in hun vuistje. Dat was toen de alternatieve waarheid.

Terugkijkend op deze internetzoektocht kan ik alleen maar concluderen dat links en rechts wel degelijk bestond en dat die moslims helemaal niet zo onschuldig waren. Over George Soros en zijn organisaties werd niet of nauwelijks gesproken. Tijdens acht jaar Bush waren er linkse organisaties als Move On, Avaaz en Media Matters van Soros die zich uiterst kritisch uitlieten over de regering Bush en die steunde ik van harte. Er was toen een kritische docu over Fox News, genaamd 'Outfoxed', en ik zag Fox als een disinformatiekanaal. Kortom, tijdens de periode Bush was ik links, ik had het alleen zelf niet door.

Deze mindset nam ik mee gedurende de 8 jaar Obama die daarop volgden. Rechts-conservatieve commentatoren als Rush Limbaugh, Ann Coulter en Michael Savage nam ik totaal niet serieus. Voortdurend bleef ik moslims de hand boven het hand houden en hen als onschuldige slachtoffers zien.

Toen dit forum vanaf 2013 alsmaar politieker werd, was dit ook duidelijk te lezen in mijn posts. Ik had een overduidelijke anti-zionistische bias en als je je tegen Israel en zionisme keert ben je al snel pro-moslim. Toen de vluchtelingencrisis uitbrak in 2015 nam ik het aanvankelijk ook voor hen op. Pas na de verkrachtingen en aanrandingen in Keulen werd ik wakker omtrent de gevaren verbonden aan de islamisering van het westen. Ook mijn research naar melanine vanuit een zwart gezichtspunt tussen 2013 en 2015 maakte onderdeel uit van mijn linkse bias.

Je kunt dus zeggen dat 2016 het jaar was van mijn definitieve crossover naar rechts. Eigenlijk begon dit al een jaar daarvoor, het jaar dat ik de topics 'Feminisme', 'Regenboogillusie' en 'LGBTQ+' aanmaakte. Dat was ook het jaar dat ik mijn eigen weg ging en me officieel losmaakte van de WAPF. 2016 kende twee overwinningen voor rechts: Brexit en Trump. Voor wat betreft Brexit was ik meteen al overstag, maar pro-Trump werd ik pas relatief laat in de verkiezingsstrijd, toen hij de Republikeinse voorverkiezingen won en de officiele kandidaat werd.

Het is allemaal een proces dat ik door heb moeten maken, een proces waar ik overigens geen seconde spijt van heb, ook al zag ik bepaalde dingen verkeerd of niet helemaal volledig. Waar ik eigenlijk naartoe wil is dat ik pas sinds vorig jaar uit de zwart-witte mindset ben gekomen waar zoveel alternatieve onderzoekers die Bush en Obama hebben meegemaakt in zaten. Ik hoef me er ook niet voor te schamen: Alex Jones heeft een soortgelijke ontwikkeling doorgemaakt en interessant genoeg is het Alex waarop ik gedurende al die jaren ben blijven terugvallen, ook nu weer.

Wat ik geleerd heb is dat er wel degelijk goede joden bestaan en wel degelijk slechte moslims en zwarten, dat links en rechts wel degelijk bestaan en dat er wel degelijk een goede en een slechte elite bestaat, zelfs onder de Vrijmetselaars. Ik heb geleerd dat er een strijd is tussen globalisten en nationalisten. Ik heb afgeleerd om zo links te zijn als ik was tijdens Bush en iets minder links, zoals ten tijde van Obama. George Soros was al die tijd achter de schermen bezig en ik ben er te lang ingetuind en heb me laten indoctrineren door enkele van zijn 'alternatieve' organisaties. Ik ben juist die rechtse commentatoren die ik vroeger negeerde serieus gaan nemen. Ik schold op GeenStijl en nu volg ik ze dagelijks. Kortom, er is veel veranderd.

Het keerpunt is Trump geweest. De wereld was zo simpel en comfortabel toen je noch de Republikeinen, noch de Democraten kon vertrouwen. Je hoefde toen niet links of rechts te zijn, alleen kritisch naar beide kanten. Totdat een outsider aan het roer kwam en ik gedwongen werd om stukje bij beetje alles wat ik aan alternatieve 'waarheden' had opgebouwd te herzien. Het is bijzonder louterend geweest, een gezonde reset van mijn geloofsovertuigingen waarvoor ik alleen maar dankbaar ben!

Ik heb geleerd dat er grijs zit tussen zwart en wit, ook in de alternatieve wereld. Ik heb nuances leren aanbrengen in mijn denken en ben minder star geworden. Sommige dingen zie ik nog steeds hetzelfde, andere dingen totaal anders en weer andere zaken kan ik van beide kanten bekijken en zo meer een middenweg bewandelen. Het is al met al een interessante reis tot nu toe en hij is nog lang niet over!

Mike

Wederom een prachtige post, het type samenvatting waar ik in het Trump-topic zojuist naar refereerde. Voor mij is de verkiezing van Trump ook heel belangrijk geweest, omdat bijna iedereen gedwongen werd om partij te kiezen. De ware identiteit van een wanhopige elite kwam snel aan het licht.
Belangrijke vraag is hoe we kunnen weten dat we het nu wel bij het rechte eind hebben. Straks zijn we weer acht jaar verder en zaten we er alsnog naast. Je reis is nog niet over, maar toch fijn als je af en toe gelijk hebt ;)

Integendeel, jasper. Alles valt nu alsmaar meer op zijn plek.

De Deep State heeft Nixon ten val gebracht op dezelfde manier als ze dat graag bij Trump willen doen, daarvan ben ik inmiddels overtuigd. En waarom? Omdat hij de oorlog in Vietnam beeindigde en handelsbetrekkingen met China mogelijk maakte. Vrede en economische welvaart, precies datgene waar Trump ook voor staat.

Ik zie nu ook de parallel met Reagan. Ook Reagan was een populist en een outsider. Vooral gedurende zijn eerste termijn voerde hij een beleid gebaseerd op economische welvaart (belastingverlaging) en tegenover de Sovjet-dreiging liet hij niet met zich sollen, net zoals Trump nu niet met Noord-Korea. Helaas zagen we bij Reagan hetzelfde patroon als bij Trump: outsiders en insiders samen in 1 kabinet, waarbij de insiders langzaam maar zeker de outsiders wegwerken. Veel van deze insiders zagen we later terug in het kabinet van George W. Bush, die met de War on Terror een herhaling van zetten konden doen als in de jaren '80 met het Rode Gevaar.

En dan was er nog de mislukte aanlag op het leven van Ronald Reagan vrij vroeg in zijn ambtsperiode, in 1981, waarna insider Alexander Haig deed alsof hij de president was. De Haig van Trump is H.R. McMaster en godzijdank heeft een moordpoging op Trump nog niet plaatsgevonden. Ook de vice-president en opvolger van Reagan, George Bush Sr., was een verrader, net zo goed als Lyndon B. Johnson dat was voor John F. Kennedy en Mike Pence voor Donald Trump.

De parallel tussen Hurricane Harvey in Texas en Hurricane Katrina in Louisiana in 2005 is ook interessant. Ik behoorde tot vele kritische stemmen die George W. Bush de schuld gaf van de gigantische incompetentie die de hulpdiensten tentoonspreidden, wat tot veel onnodige doden en choas en plunderingen leidde. Laten we wel wezen, er viel veel aan te merken op 'Dubya' als president, maar hier kon hij nou net weer niet zo veel aan doen.

Nu snap ik pas hoezeer de verantwoordelijkheid voor noodhulp in dat soort situaties eerst en vooral ligt bij de lokale autoriteiten. Net als nu bij Trump zagen we dat het DEMOCRATISCHE burgemeesters en gouverneurs waren die het af lieten weten en deze arme mensen hebben laten creperen. Zoals de toenmalige burgemeester van New Orleans, Ray Nagin, die in 2013 10 jaar cel kreeg wegens corruptie. Ik heb, samen met vele anderen destijds, daar uitsluitend Bush op aangekeken en bekritiseerd en zie nou pas hoezeer lokale linkse politici ook toen al de Republikeinse federale overheid konden dwarsbomen, ook als dit mensenlevens kostte. Kortom, ik vertoonde een soortgelijke linkse mentaliteit naar Bush als die je nu ziet richting Trump: hij kon werkelijk helemaal niets goed doen. Nu zie ik dat dit allemaal veel genuanceerder ligt.

Een andere nuance die ik nu pas zie is dat Senator Joseph McCarthy in de jaren '50 helemaal geen paranoide communistenjager was. Dit blijkt ook uit vrijgegeven overheidsdocumenten. McCarthy was toen al een communistisch infiltratienetwerk, destijds aangestuurd door de Sovjet-Unie, op het spoor. We zien vandaag de dag hoe diepgeworteld dit netwerk verweven is met de Democratische Partij en onder Obama is de innige band met de Moslim Broederschap ontstaan, waardoor communisten en islamisten nu samenspannen om westerse normen en waarden en vrijheden te ondermijnen.

Denk ook aan de excessen tijdens de hippietijd, met moordlustige, satanische sektes als die van Charles Manson en binnenlandse marxistische terreurgroepen als 'The Weathermen'. Zo lief en onschuldig waren al die hippies niet, ook dit was een anarcho-communistische beweging!

En zo heb ik wel meer interessante ontdekkingen gedaan, jasper. Het was nooit zo zwart-wit als ik het vaak wel zag. Ik weet dus zeker dat ik niet straks hoef terug te kijken op de periode Trump en tot andere conclusies kom dan ik nu doe. Ik ben het nu in real time juist aan het zien voor wat het werkelijk is, met dank aan het internet!

Mike

Je ontboezeming gelezen. Mooi verwoord.

Tja, ik zit ook al een tijd op het forum.
In het eerste jaar interesseerde me hoofdzakelijk alles met voeding en gezondheid. Daarom geraakte ik ook op dit forum (tevens via de nieuwsbrieven van Ron).
Politiek interesseerde me geen dooie moer.
In de jaren daarna werd mijn interesse getrokken door spiritualiteit. Ook hier werd ik helemaal meegezogen. Nog steeds was het politieke draadje grotendeels aan mij verspild. Toch ben ik me toen gaan inlezen in het varkenstopic, kwam ook bij de melanine uit, ging zo door naar het thema zwarten, satanisme.... en rolde uiteindelijk in de politieke thema's. En toen kwam idd Trump. Ik ben toen om 4 uur 's nachts opgestaan om te kijken hoe het afliep met de verkiezingen. Ik herkende mezelf hierin niet meer. Zo was ik erop gebrand. Ook met de Nederlandse verkiezingen, ben toen nog naar een bijeenkomst van Forum voor democratie in Maastricht gegaan.
Tja, en nu lees ik alles wat er hier zo verschijnt, over LBTQR, feminisme, diversiteit, vluchtelingen, heb boeken van D. Icke verslonden en kom er bijna niet meer van los.
Totdat mijn moeder ziek geworden is. Ik merk dat ik me iets terug trek omdat ik op het moment geen 'negatief' nieuws kan lezen. Ik weet niet eens of ik naar D. Icke in november in het Mecc (Maastricht) ga, alhoewel hem geweldig vind. Ik hoop toch weer de interesse te vinden. Maar laat ik mezelf gewoon eens wat tijd hierin gunnen.
In ieder geval, ga jij zo door, Mike. Je doet geweldig werk. Dit forum is voor mij DE EYE-OPENER geweest.

Dorothé

In ieder geval, ga jij zo door, Mike. Je doet geweldig werk. Dit forum is voor mij DE EYE-OPENER geweest.

Dit geldt ook voor mij. Begonnen met een stuk "lichaamsbewustzijn" (goede voeding, WP). Hierna kwam de "spirituele bewustwording" en vervolgens het stuk wereldbewustzijn. Het hangt allemaal met elkaar samen en dankzij dit forum ben ik dat gaan inzien. Het is een proces waar je inrolt, soms pijnlijk, soms mooi, maar ik ben o zo blij dat ik dit proces in ben gegaan!

dotcom.radio aflevering 69
In aflevering 69: Magnesium cream could combat high blood pressure - Antidepressants found in fish brains in Great Lakes region - Is het zinvol om medicijnen te geven om het cholesterol te verlagen? - Consumers 'betrayed' over sustainßability of world's biggest tuna fishery - Video - Dr. Mercola Interviews Martin Pall on EMFs - Overheid Texas gaf al in 2011 toe dat men bezig was met opwekken van zware regenval - Monsanto - It Ain't Glyphosate, it's the Additives! - France to vote against license renewal for weedkiller glyphosate - Verband tussen pesticidengebruik en geboorteafwijkingen - Nieuwe definitie voedingsindustrie van 'volkoren' product: moet 30% volkoren bevatten en meer dan bloem - Unilever - Cutting saturated fats could shorten your life, study claims - Women are being driven to near suicide due to Essure - Don't take ibuprofen if you go to the gym, study finds - Are Some Psychiatric Disorders a pH Problem? - Higher dietary magnesium intake was associated with a reduced risk of CHD in Japanese men - Coconut oil protects cortical neurons from amyloid beta toxicity by enhancing signaling of cell survival pathways - Antistress and antioxidant effects of virgin coconut oil in vivo - Teflon Town - Chemfab's Toxic Legacy - REUTERS now in bed with Monsanto, committing journalistic fraud to cover up evidence of harm from toxic agricultural poisons - Dark chocolate with olive oil associated with improved cardiovascular risk profile - Overlevenden hartstilstand nog beter geholpen met extra vitamine C - New science confirms - Earth was WARMER during Medieval period - Understanding how omega-3 dampens inflammatory reactions en meer ....
http://www.gedachtenvoer.nl/dotcomradio/podcast/podcast-069-03092017.html

dotcom.radio #70

In aflevering 70: Wetenschappers waarschuwen voor 5G - Cognitieve gedragstherapie baat ME/CVS-patiënt niet - In Search Of The Red Cross' $500 Million In Haiti Relief - How the food industry adds sugar to food, which triggers an addictive response in the brain - Solar flare delays flights in Sweden - Ui goed voor het bindweefsel en bij reuma - Antidepressant use during pregnancy increases risk of psychiatric disorders in children - Is listening to 'happy' music the key to creative thinking - Steeds meer kinderen krijgen antipsychotica - Kokosolie studie betaald door koolzaad olie producent - Farmers' Greater Risk of Diabetes Linked to Pesticide Exposure - White kids are often prescribed antibiotics unnecessarily - Beeswax could help with stress and sleep problems - Experts kritisch op chemiebedrijf Chemours - Waar blijft de Europese burger-lobbyist? - Veel scholieren hebben last van schoolstress - Babies were given a trial TB vaccine 'that did not work on monkeys by Oxford University scientists' - Your Thyroid & the Importance of Vitamin A - Bracht een zonnestorm in 2016 zes potvissen naar Texel? en meer …....
http://gedachtenvoer.nl/dotcomradio/podcast/podcast-070-10092017.html

Alex Jones over dezelfde ontwaking die ik ook heb meegemaakt - dingen die nu gebeuren geloofde ik 10 jaren niet als deze door anderen werden voorspeld, net zo goed dat anderen niet (willen) geloven wat wij nu voorspellen:

Mike

dotcom.radio aflevering #71 van 17-09-2017

In aflevering 71: Third-hand smoke exposure cripples your liver and brain - Dr. Roy Spencer, meteorologist & NASA scientist deconstructs and debunks Al Gore's propaganda - Diet soda affects your taste buds - Monsanto Caught Ghost-Writing Pieces Published In Forbes - De man van 200 miljard - Achter afschaffen van contant geld schuilt dubieuze missie - Oleuropein, een stof in olijven & olijfolie, verhoogt de aanmaak van insuline, beschermt tegen diabetes. Dierstudie. - A study found that chemicals in shaving cream could be altering men's sperm - Chemical industry lies exposed by their own internal documents - Flu shots may have increased risk of miscarriage - Artificial sweeteners could raise risk of diabetes - Antidepressants raise the risk of an early death by 33% - Plantensterolen (margarine) verlagen cholesterol maar verhogen kans op hartziekte - Diabetes medicijn Invokana/Invokamet verhoogt kans op botbreuken en verlaagt mineraaldichtheid - Nanodeeltjes in tatoeage kunnen in je lymfen belanden en kanker veroorzaken - Junckers heeft niets geleerd, wil meer Europa - Monsanto weigert het europarlement tekst en uitleg te geven over gesjoemel met wetenschap over glyfosaat - Fake nieuws, hoe de industrie wederom misleidt - Illegal pollution is poisoning children at 950 schools - De cholesterol theorie is "dood" aldus de Royal Pharmaceutical Society in Groot-Brittanië - Kamp wil onkruidverdelger glyfosaat weer tien jaar toestaan - Depression is physical illness claims Cambridge professor - EFSA uses industry data to conclude glyphosate is not an endocrine disruptor en meer ...

http://www.gedachtenvoer.nl/dotcomradio/podcast/podcast-071-17092017.html

Wederom een interessante uitzending waarvoor dank aan Ron, Henk en Mike.
Even doorredeneren over de ontstekingen als oorzaak van depressie, klinkt heel logisch. Bij ontstekingen kan je eigen ontstekingsremmer cortisol het dus niet goed bijbenen. Wat me meteen doet denken aan verzwakte of uitgeputte bijnieren. Bij depressie hebben mensen tekort serotonine. Bij verzwakte bijnieren gaat het niet goed met de spijsvertering, oa door tekort maagzuur, waardoor de voedingsstoffen die je nog wel op kunt nemen worden gebruikt voor je overleving en dus niet genoeg serotonine kunt aanmaken, naast alle andere problemen door de bijnieruitputting. Curcumine remt de afbraak van serotoninen, dopamine en noradrenaline.

De ervaring die ik heb in mijn praktijk met mensen die depressief zijn, is dat ze al lange tijd in de stress/angstmodus leven (themas en traumas niet kunnen of durven opruimen) waardoor de bijnieren behoorlijk moeten overwerken en heel goed uitgeput kunnen raken. Als 80% van de bevolking er volgens dr. Wilson ermee te maken krijgt... dikke kans dat depressieve mensen dat ook hebben. En wat krijgen ze: antidepressiva die de klachten op oorzaaksniveau dus alleen maar verergeren waardoor afbouwen moeilijker is dan van drugs afkicken.

En nu ik toch weef aan het graven ben, antidepressiva vreten in feite de (witte stof in de) hersenen weg, waardoor je wel dement moet worden als je die rotzooi slikt. Kijk maar op de foto in dit artikel:
http://www.wijwordenwakker.org/content.asp?m=M4&s=M65&ss=P1355

Overigens ken ik een geval in mijn omgeving waar een antidepressivum wordt gegeven als onderdeel van pijnstilling. Naast pakken vol paracetamol en nog iets anders voor de pijn. Terwijl deze persoon verlamd is en dus niet veel voelt.

Alex Jones noemde antidepressiva laatst in zijn show 'weaponized fluoride', fluoride ingezet als wapen tegen ons.

Mike

Ik geloof het meteen, we worden er zo lekker tam en dom van. Letterlijk op weg naar hersenloosheid. Plus dat ze er ik weet niet hoeveel medicijnen in kunnen stoppen waardoor er flink aan wordt verdiend.
Daarom is orgaandonatie zo interessant. .. de ontvanger is voor de rest van zijn korte of verlengde leven aan de medicatie.
Zouden doktoeren nog een geweten hebben of is hun brein ook al weggevreten?

Vooral die SSRI's zijn berucht. We weten niet wat ze allemaal in die troep stoppen, maar ik raad je aan om die filmpjes van AJ met Cernovich te bekijken en beluisteren over singulariteit:

http://www.dotcomnieuws.com/bewustzijn/we-stevenen-af-op-singulariteit/

Ze kunnen prionen in deze troep stoppen die letterlijk onze hersenen overnemen en ons vertellen wat we moeten doen! Bepaalde parasieten zijn in staat om dit te doen in de dierenwereld, dus zo vergezocht is dit niet...

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.550
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan