Dotcom Radio

Interessante gast die Andrew Tate. De slachtoffermodus wordt nog versterkt door de medicijnen, want stofje tekort....tsssss.
De maakbaarheid van de huidige maatschappij.. een druk kind moet aan de ritalin, een sombere persoon moet aan de antidepressiva, mensen op spreekuur bij huisarts moeten aan cholesterolverlagers, maagzuurremmers, slaapmiddelen enz.
En elke keer ketsjeng... de kassa rinkelt lekker door.

Goede video, of niet? Komt van Infowars van AJ. Kijk je nu anders tegen hem aan? Zijn persoonlijke bijdrage aan het gesprek is ook zeer inzichtelijk! AJ is veranderd, het interesseert hem niet meer wie hij wel of niet te vriend moet houden. Hij verkoopt nu zijn eigen producten, heeft zijn eigen communicatienetwerk en draait 100% onafhankelijk en op eigen kracht!

Mike

Ja zeker goed filmpje. Het begin al dat je best een mening kunt hebben over depressie ook al ben je geen zieleknijper.. helemaal in mijn straatje. Ik vind hem nog wel een schreeuwlelijk maar hij toont lef en weet heel veel wat er allemaal speelt. Zijn filmpjes van 18-22 min vind ik wel een zit. En hij spreekt regelmatig over pedofilie waardoor ik denk dat hij mbt pizzagate bedreigd is.
Die andere presentator vind ik wel prettiger om te volgen, bij AJ doe ik meteen het volume wat omlaag, lijkt wel of hij ADHD heeft :-)

Geloof het of niet, maar hij is aanzienlijk rustiger geworden! :-)

Gedeeltelijk is het image en theater, maar deels ook weer niet en is het pure passie. AJ wijdt zijn leven (letterlijk, want de enige reden dat hij nog leeft is vanwege zijn enorme populariteit!) aan het redden van de Amerikaanse republiek en de vrijheden waarvoor deze staat. Bovendien is het een alfatrek om luidruchtig te zijn en anderen te onderbreken om jouw mening erdoor te willen drukken. Kan soms irritant zijn, maar hij weet verdomd goed waar hij over praat! Ik snap AJ's energie wel, deze komt voort uit vechtlust, iets wat het passieve, lamgeslagen Nedervolk steeds minder lijkt te hebben...

Mike

Dat zie je wel die passie, en die kan ik erg waarderen. Je ziet hem af en toe rood aanlopen. Hij heeft een missie en handelt daarnaar!
En hij bereikt er heel veel mensen mee dus hartstikke goed wat hij doet.

Supergriezelig kleurboek probeert kinderen over te halen om zich over te geven aan de gifmengers:

Mike

dotcom.radio aflevering 72 van 24-09-2017
In aflevering 72 Thou Shall Not Criticize Our Drugs - Epilepsy drug warnings 'not reaching women', survey shows - Assumed safety of widespread pesticide use is false, says top government scientist - Asthma medication cause nightmares and depression - Study links brain inflammation to suicidal thinking in depression - E-cigarettes with nicotine cause life-long damage to heart - Controversial 'light' treatment for ME patients DOES work - Epilepsy Drugs May Have Damaging Effects on Children's Bones - Oplossing voor dik slijm - Scientists say no longer any doubt about impact of pesticides on bees - How Risks of GMOs Have Been Consistently Underestimated & Misrepresented - Hormoonverstoorders aangetroffen in menselijke hersenen - Kwik, dat ongeboren kinderen bedreigt, wereldwijd groot milieuprobleem dat door het eten van vis op ons bord belandt - 10 jaar geleden waarschuwde ik voor gifdampen in vliegtuigen, - Zelfverrijking bij internationaal kankerfonds en meer ....
http://gedachtenvoer.nl/dotcomradio/podcast/podcast-072-24092017.html

Wat ik nog wilde vertellen op de radio, maar wat niet meer lukte i.v.m. bezoek van Henk:

Wat volgens Peterson nog veel ernstiger is, is de reden waarom deze ontwikkeling plaatsvindt: volgens hem leven we in een tijd waarin de drang naar rechten pathologisch is geworden. ‘Opkomen voor je rechten’, is vervallen tot een lege mantra. Het is een symptoom van een decadente tijd waarin je navelstarend ‘jezelf moet zijn’ en je vanzelfsprekend recht hebt op zaken zonder tegenprestatie.

Volgens Peterson snakken jonge mensen juist naar plichten. Met plichten heeft hij het niet over vanzelfsprekende plichten, zoals het maken van je huiswerk, maar over heel existentiële zaken, bijvoorbeeld: zo zie ik het als mijn plicht om elk mogelijk talent wat ik in mijzelf kan ontdekken, tot het uiterste te benutten. De vruchten die hier uit komen moeten mij trots en voldoening geven. Een gebrek aan besef van het belang van plichten boven rechten zie ik zelfs als een mogelijke oorzaak van de depressieepidemie.

http://politiek.tpo.nl/2017/09/24/de-vloek-van-jong-conservatisme/

Mike

Bij ons op sint maarten doen ze ook aan fogging. Op de facebookpagina van de overheid werd vandaag ook weer gemeld dat ze gaan sprayen tegen muggen. Ben blij dat ik momenteel geëvacueerd ben!

Mosquito Fogging Schedule
The Collective Prevention Services Department under the Ministry of Public Health, Social Development and Labor informs the general public that in view of the noted increase of mosquitoes on the island, the Ministry of Public Health, Social Development & Labour will resume fogging on Friday, September 22nd, 2017 6.00 am to 8.00 am. in the following areas:
Dawn Beach
Defiance
Middle Region and Dutch Quarter

dotcom.radio #73 - 01-10-2017
In aflevering 73: Eigenaren Fukushima reactor geven nu toe dat er 5 maanden radioaktief water kan hebben gelekt - Ruim helft geneesmiddelen onderzoek is ondermaats - Hoe synthetische stoffen in onze kleding onze gezondheid verstoren - Complotdenkers zitten vaak dicht bij de waarheid - Precies wat we verwachtte, na handelsverdrag met Japan deur open voor Fukushima rijst en vis - Al in 1984 liet Defensie zien hoe men omging met onveilige wapens met de zaak rondom Fred Spijkers - EU parlement blokkeert Monsanto lobbyisten de toegang omdat men weigert uitleg te komen geven over manipulatie met data - Hier zie je weer eens de samenwerking tussen vereniging van dietisten, media en de suikerindustrie - George Soros heeft dus belangen in Monsanto ! - Oostenrijks meisje overleden na "veilig" HPV vaccin - Hoe een gifstof van Monsanto, agent orange, nog altijd nieuwe slachtoffers maakt - Veranderingen in magneetveld veroorzaken kanker en verwarren zintuigen - Nog steeds houden de farmaceutische bedrijven ons voor de gek - Electronisch roken verdubbelt het risico op het roken van sigaretten voor tieners - Motie van het lid Baudet over een integraal voorstel om de bureaucratie in de zorg terug te dringen - Dark Secrets Behind Big Pharma's Renewed Push of Estrogen Supplement - 72 drugs should warn against autoimmunity muscle disease - Bijdrage luisteraars - Verkiezingen Duitsland - Catalonie - Referendum en meer ....
http://gedachtenvoer.nl/dotcomradio/podcast/podcast-073-01102017.html

dotcom.radio #74 -- 08-10-2017
In aflevering 74 Milieuvervuiling en armoede verhogen de kans op ADHD problemen - Oostenrijk stemt wel tegen pesticide glyfosaat – Monsanto bites the dust - EU commissie terug naar tekentafel voor voorstel hormoon verstorende stoffen - De overlast van luchthaven Schiphol verspreidt zich als een olievlek over Nederland - Overheid pakt burger gewoon terug via basisbehoefte voeding, btw gaat 50% omhoog ! - Onderzoekers ontdekken de bron van diabetische pijn - Kindermishandeling beinvloedt hersenbedrading - Slachtoffers gebruik Roundup in VS waarschuwen EU voor pesticide - Jacob Seidell – Ook in UK ophef over sponsoring bijeenkomst over obesitas bij kinderen door suikerfabrikant - De mensen die HAARP wilde opblazen - De vrouw die vaccinatie van haar zoon weigerde voor de Amerikaanse rechter - Knuffelhormoon oxytocine beïnvloedt je sociale contacten - GM sojaolie veroorzaakt minder obesitas maar is schadelijk voor leverfunctie - Hoe chemische bedrijven waarschuwingen blijven negeren en claims incalculeren - De geheime donors van de anti Trump groep, waaronder wederom George Soros - Sweetener in ice cream is crippling our children's livers - Chemical in baby bottles increase the risk of obesity - Eat organic during pregnancy to prevent brain tumours - More than half of cancer drugs may not work, study suggests - Censuur in de Nederlandse media - How stress can shrink your brain | Cataalns referendum - Las vegas - Exit Hennis - Formatie en meer .
http://gedachtenvoer.nl/dotcomradio/podcast/podcast-074-08102017.html

Dotcom.radio aflevering 75 van 15-10-2017
In aflevering 75 Eczema Treatment with Evening Primrose Oil, Borage Oil vs. Hempseed Oil - Electromagnetic fields in neonatal incubators the reasons for an alert - Graanproducten zijn vaak besproeid met glyfosfaat om het droogproces te versnellen - Newborns exposed to BPA more likely to have gut issues  - Geheime powerpoint van Monsanto - Verhogen antidepressiva de kans op hartproblemen en vroegtijdig overlijden? - Waterschappen verzaakten bij controle kunstgras - Bepaalde pijnstillers kunnen bij ouderen een tweede aanval van hartfalen veroorzaken - Veel kankermedicijnen toegelaten op ondeugdelijke gronden - Monsanto brengt Roundup zelf in verband met kanker - Common acid reflux medications promote chronic liver disease - Adding fat to your salad makes it healthier - Plastic found in 80 per cent of mussels from UK beaches - Gram gemberpoeder per dag vermindert kans op praktisch elke chronische ziekte - Astma medicijnen hebben wellicht psychiatrische bijwerkingen - Sweetener in ice cream is crippling our children's livers - Amerikaanse landarbeiders willen maatregelen tegen hersenslopende #pesticide - Nieuwe studie toont dat Europese landbouwgrond vervuild is met #glyfosaat + NOS journaal brengt opnieuw #fakenews en meer

Link naar de pagina: https://www.dotcomnieuws.com/dotcomradio/nieuwe-uitzending-dotcomradio/

daar zie je de link naar de mp3.

Ik kan de link niet gebruiken en op de site zie ik de nieuwe uitzending ook nog steeds niet staan. Ook niet als ik het aders kopieer en plak.

bij de https// de s verwijderen. ik heb dat geprobeert te posten maar kreeg een foutmelding dat ik dezelfde info wilde posten

Forum statistieken

Onderwerpen
4.550
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan