Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ja je hebt een paar daagjes vakantie, lekker naar een muziek festival en totaal 5 daagjes zonder stroom en internet, veel plezier, maar toch dat onbestendige gevoel alle ontwikkelende zaken te missen. Ja ik ben de laatste 25+ jaren wel een nieuws junk geworden.
Ja je hebt een paar daagjes vakantie, lekker naar een muziek festival en totaal 5 daagjes zonder stroom en internet, veel plezier, maar toch dat onbestendige gevoel alle ontwikkelende zaken te missen. Ja ik ben de laatste 25+ jaren wel een nieuws junk geworden.
Niet alleen in Nederland zie je de trend van sluitende ziekenhuizen maar dit tekent zich wereldwijd af, en dat terwijl de kosten van de ziekenzorg nog nooit zo hoog waren. Waar blijft dat geld en wat gaat er mis? Ik weet de antwoorden niet maar ik signaleer dit wel. Wie weet er meer ?
De uitslag van de Pandemie wet in de Eerste Kamer is weer een vrijbrief om de volgende pandemie uit te rollen. Nederland, het foute jongetje van de klas zal vandaag weer wereld nieuws zijn met het HOOGVERRAAD aan de bevolking.
De VN en WHO hebben besloten om pedofilie straffeloos te stellen en geven instructies aan scholen hoe kinderen moeten leren wat seks is en dat het normaal is dat vieze vunzige mannetjes aan hun lijfjes zitten.
Parijs: “V” Bijwerkingen: de omerta doorbreken! Zaterdag 27 mei 14.00 uur Port Royal
Zaterdag gaat het alweer gebeuren een grote demonstratie in Parijs, en dat terwijl er geen dag voorbij gaat of er zijn wel ergens lokale verzet acties waar het er niet altijd vreedzaam aan toe gaat. Vandaag geven we de pen weer aan het Franse verzet. – HM
Vaccinatieschade Omertà: Het Franse verzet noemt het bij de naam!
Vandaag is er in Parijs een grote demonstratie die juist dit onder aandacht wil brengen, de vaccinatieschade Omertà, niet zo zeer bij de politiek maar de gehele bevolking zodat ze bij de volgende pandemie niet meer zo slaafs en onnadenkend hun mouw oprollen.
Ik vind het nog steeds een leuke uitdaging om elke week meme’s te maken, onliners, quote’s op rijm, en confronterende gedachten. Het is kei en kei hard nodig mensen wakker te laten schrikken daar ben ik me weer meer en meer van bewust geworden laatst weekend onder de ‘normies’ Normie: Een normaal persoon [in een abnormale wereld]; iemand met algemeen geldende, normatieve overtuigingen, neurologie, smaken of interesses.
Deze week in aflevering 364 – Avian flu made in the Ukrain – Kaag toneelspel – Overstroming Italië – BRICS landen – Pandemie wet – Pensioen wet – en veel meer nieuws