Dotcom Radio

dotcom.radio aflevering 397 van 14-01-2023

Deze week in aflevering 397: Viroloog acteur in virus horror film 2011 – NL in verband gebracht met Rusland – Trump hoax – Stakingen boeren Duitsland, Frankrijk – Greater Israel – Minder X gebruikers – Nederland voert oorlog in Jemen – en meer, …

Eist de VN ons arm!
Verenigde Naties eisen $150 biljoen om ‘klimaatverandering’ te bestrijden

De samenvatting waar Slay naar verwijst, noemt dat bedrag niet en eist niks. Dat is meer evaluerend.

De executive sunmary meldt:
The SDG Stimulus initiative launched by the Secretary-General of the United Nations outlines urgently needed reforms in the international financial system and calls for an increase of at least $500 billion per year in SDG investments. At present, progress in financing sustainable development remains very slow and fragmented.
It is estimated that $150 trillion in investment will be needed by 2050 for energy transition technologies and infrastructure, with $5.3 trillion required annually to transform the global energy sector alone.
file:///C:/Users/Jokin/Downloads/WESP%202024_WEB_Jan_3rd.pdf

Dat is een SCHATTING van 150,5 biljoen, geen eis.
Opruiers.

Laatst bewerkt:
dotcom.radio aflevering 398 van 20-01-2024

Deze week in aflevering 398: NBC Deep State bestaat echt – BILD Oorlogsplan Duitsland – Israel kan de Holocaust kaart niet meer trekken – VS vrachtschip geraakt door raket uit Jemen – Opnieuw Bio-Wapen aanklacht tegen de VS – mRNA gepatenteerde wezens –

Hoi Henkie,
de cookies op jouw site kan ik niet uitschakelen. hoewel er staat dat het wel kan.
Misschien doe ik iets fout?
Ik ben die coockies overal zo zat, is ook niet jouw fout.
Films via Rumble die heel vaak zeer interessant zijn hebben geen mogelijkheid om met een andere taal de ondertiteling te lezen. Jammer. niet jouw fout.

Hoi Henkie,
de cookies op jouw site kan ik niet uitschakelen. hoewel er staat dat het wel kan.
Misschien doe ik iets fout?
Ik ben die coockies overal zo zat, is ook niet jouw fout.
Films via Rumble die heel vaak zeer interessant zijn hebben geen mogelijkheid om met een andere taal de ondertiteling te lezen. Jammer. niet jouw fout.

ik zou het niet weten, ... en dat is het wel

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan