Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Je weet dat ze niet snel iets doorhebben omdat ze liever in hun bubbel blijven omdat ze denken dat dat veiligheid biedt! Heb natuurlijk alle begrip voor je ongeduld omdat het 2 voor 12 is!
Links en globalisten geven niet om het beschermen van je gezondheid; ze geven erom hoe studies kunnen worden gebruikt om angst aan te jagen en zo hun macht te vergroten. Met andere woorden, als je de wetenschap kunt manipuleren, dan kun je ook de wetten manipuleren.
Hebben de boeren in Frankrijk gewonnen of verloren?
Hebben de boeren gewonnen? Natuurlijk niet. Maar hebben ze de oorlog verloren? Nee. Het voorspelbare verraad van de FNSEA heeft hen een slag gekost, maar niet de oorlog!
Ik belde mijn collega’s op, niet alleen in het Verenigd Koninkrijk maar ook in Australië, om hun ervaringen te controleren, ze waren net zo verontrust over het verband tussen boostervaccins en terugval dat ook zij zagen, als een toename van nieuwe kankers, vooral bij mensen onder de 50 jaar.
Myrotvorets is een in Kiev gevestigde website die een lopende lijst publiceert, en vaak ook persoonlijke informatie, van mensen die worden beschouwd als “vijanden van Oekraïne”, of zoals de website stelt, mensen “wier acties tekenen vertonen van misdaden tegen de nationale veiligheid van Oekraïne, de vrede, de menselijke veiligheid en de internationale wetgeving,”
14 maanden maak ik ze nu -elke dag- Succes, nee nog geen enkele keer ging er een viraal. Maar ja een shadow ban dan weet je dat. Teleurgesteld, ja in jullie ! Maar ik ga gewoon door hoor, ik heb geen andere optie, … als ik (jij) in een betere wereld wil leven !!
Overleg OMT mag niet openbaar want kan de staat in gevaar brengen, overleg van de kamer met Máxima mag niet openbaar want kan de staat in gevaar brengen, ernstige financiële wantoestanden naar buiten gebracht door Omtzigt mag niet openbaar want kan de staat in gevaar brengen…..
Henk benoemdedeze film/docu in dotcom
Frequency.
Ik was m ook tegengekomen. Heel interessant. Sowieso heeft deze man interessante podcasts mbt leven , God, voorspellingen, bijbel, coderingen…
Al vanaf het begin dat we van plan waren naar Frankrijk te emigreren was het plan om ook hier iets met muziek te gaan doen. Dat plannetje heeft inmiddels gestalte gekregen evenals die eerste protestliedjes.
Poetin en westerse waarden, .. Vandaag de dag zijn deze waarden vervangen door andere, vertegenwoordigd door afkortingen in hoofdletters, zoals “BLM” en “LGBTQ”.
Franse boeren; EU blijft de kern van het probleem!
De Franse boeren werden na de eerste schermutselingen in 2024 weer met een kluitje het riet in gestuurd. Bedrogen door valse beloftes, nu zijn ze terug een verslag vanuit het verzet …