Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
net nu 21-04 20.15 zijn net in nl na een reis van 10 uur met alle weg werkzaamhedenWat leuk Henk. Heb je dat peutertje al vastgehouden?
Enhorabuena Henkienet nu 21-04 20.15 zijn net in nl na een reis van 10 uur met alle weg werkzaamheden
niet vergeten maar gewoon geen tijd meer. Ik moets weg om op tijd te zijn. Buurman net aangekomen en nog even helpenHenk is al onderweg naar NL en is vergeten om de uitzending hier neer te zetten. Hierbij alsnog.
Mike
Geniet van de kleine en het samenzijn met je dochter.niet vergeten maar gewoon geen tijd meer. Ik moets weg om op tijd te zijn. Buurman net aangekomen en nog even helpen
Nu in NL gelijk de nachtdienst mee gedraaid, flesje geven luier verversen dus even geen tijd om iets te promoten maar tot en met donderdag verschijnt er elke morgen om 04.00 uur een nieuw artikel online
Even een "facebook" momentje (waar ik niet te vinden ben sinds 10 jaar)
Gefeliciteerd Henk
gedeeld op X en in Telegram groepen ! thnx, Henk.Vaccineren, de molensteen aan het been van Big Farma !
Eindelijk zijn er gedegen studies die de fraude van de farmaceutische industrie in beeld brengen. Miljarden mensen zagen hun gezondheid vernietigd door de monsterlijke vaccinatie machine.