ik heb ook zeker een halfjaar lang dat Progesteron creme gesmeerd. 3 tubes gekocht, 100 euro. En dat geeft niet, heb al zoveel geld uitgegeven om iets te proberen. Als ik niet had gedaan had ik er nu spijt van gehad en niet uitgekomen waar ik nu ben.
Lees dit eens door: https://www.maryvancenc.com/use-essential-oils-healthy-female-hormone-balance/
Etherische olie van een superieure, therapeutische kwaliteit kunnen bijzondere huzarenstukjes verrichten, ik weet zowiezo, vrouwen die niet zwanger werden, binnen een maand zwanger op een bepaalde blend/mix van etherische olie, een schildklier die niks doet en weer gaat werken, mensen in een zware burnout die zichzelf daar veel makkelijker uitworstelen, mensen op antidepressieva en zeer goede ondersteuning ondervinden met deze oliën in het afbouwen (iedereen weet dat afbouwen van AD zeer moeilijk is), vervanging van de gedragsmedicaties zoals Rytalin en ga zo maar door. Dan heb ik het niet over supersimpele oplossingen voor pollen- en bv huisdierproblemen, brandwondjes, verkoudheden, hoestbuien, weerstand, wratten, snijwonden, blauwe plekken, ruimte (echt) reinigen, slaapproblemen, maar ook alle emotionele zaken die aan bod komen. De meeste ziekten bestaan en ontstaan uit emoties. Dat heeft o.a. De Germaanse Geneeskunde al overtuigend aangetoond. Er is zo heel veel mogelijk met therapeutische klasse etherische oliën. Dat is echt bijna niet te geloven. Ik sta elke keer weer heel erg verbaasd daarover.