Dotcom Radio

&feature=youtu.be&fbclid=IwAR340kdcISQ-niifnpxKfTSgORrtxopVe61yGEUbznZHTyd7aiRty2rRV6E

hier nog een mooi filmpje met info

dag Dorothé
ik zelf gebruik de oliën van Young Living. Een bedrijf met een Seed-to-seal belofte. Vorig jaar was ik in Kroatie en heb daar een plantje helichrysum in de grond gedaan, waar dus straks de helichrysum etherische olie wordt gemaakt. Het bedrijf heeft 10 boerderijen inmiddels over heel de wereld en partnercontracten met vele boeren, zodat het proces geheel geschiedt zoals Gary Young, de oprichter dit voor ogen heeft en ontwikkeld heeft. Hij heeft zelf zijn distilleerderijen ontwikkeld. Zoals wij hier als geen ander begrijpen is het heel belangrijk op welke grond groeit een plant, is het schoon, is het klimaat ok, is er dus genoeg zon en regen en/of koude. Wordt het niet chemisch bewerkt, wordt onkruid wieden met de hand gedaan. Wordt elke batch diverse keren zowel intern als extern gecontroleerd voordat de etherische olie in het flesje gaat.
Mijn ervaringen zijn inmiddels zo bijzonder, onze dochter is ernstig gehandicapt, autisme, epilepsie en verstandelijk beperkt, zij functioneert op 1,5 jaar. Woont sinds 6 jaar op een mooie plek in Bosch en Duin. Tot die tijd nog thuis. Zij had keelontsteking. Ze woonde er al zeker 3 jaar en nog nooit ziek geweest, aten ook volledig biologisch, totdat het huis failliet ging, doorstart maakte en daarna AH en Jumbo gingen eten. Ontbijt en lunch zorg ik elke week voor haar. Ze heeft een eigen koelkast daar en daar staan de producten van Matthijs de Haan in en meer, zoals de kefir en yoghurt die ik maak enz. En toch keelontsteking. Omdat ze ook veel aanvallen had gehad, had de huisarts daar besloten om haar diazepam te geven. (in haar dossier staat dat ze geen stesolid mag en dat is hetzelfde en toch gebeurde dat) en volgens HA had ze een fikse ontsteking en moest ze antibiotica. Niet wetend wat er aan de hand was en waar het vandaan kwam. Tja ze woont niet meer thuis en mijn man zegt, we moeten toch wat vertrouwen tonen en laten we dat in godsnaam dan maar doen. Amoxicc/clavulaanzuur, breedspectrum AB week lang. Zij knapte niet op, was apathisch, maakte geen contact meer, was bleek, mager, moest gevoerd worden, want ze at niet meer en dit was al 3,5 week aan de gang. Ik sprak op een dinsdag met de directeur en die uitte zijn grote zorgen over onze dochter. En terecht wij zagen ook dat het slecht met haar ging. De volgende dag werd ik gebeld, Marieke heeft hoge koorts en is WEER ziek en AB staat alweer klaar. Mijn antwoord was, zij is NOG steeds ziek, was niet opgeknapt en geef maar geen AB, ik overleg eerst thuis. Mijn man en ik waren er allebei over eens dat dit niet ging werken, dus we hebben haar naar huis gehaald.
Ik was net begonnen met een "kit" (juli 2017) via een kennis met etherische oliën en wist natuurlijk niet wat ik kon doen. Zo'n soort EHBO kastje met 12 oliën en voor van alles en nog wat inzetbaar. Ik ben een besloten FB groep opgegaan en advies gevraagd. Ik kwam uit op 1 dr oregano olie en 1 dr. lemon olie in een grote schep honing en thieves (een blend met o.a. kruidnagel) op haar voeten rollen voor weerstand verhogen. Oregano olie is heet en daarom in grote eetlepel honing. Werkt als AB en weerstandverhoger en de Lemon om te zuiveren, afval afvoeren.

Ik ben op een matras naast haar gaan liggen omdat ze erg ziek was en ik alles wilde volgen, gaf haar elk uur een theelepelpuntje van de oreganomix en rolde 3x per dag de thieves onder haar voeten.

S'nachts maakte ze weer oogcontact. je kon mij niet gelukkiger maken en zei : Meis je bent er weer. Heel de donderdag geslapen, ook onze eigen huisarts ingeschakeld, was niet ingewikkeld, er zat een fikse keelontsteking, wat ik dus zelf ook al geconstateerd had omdat ze moeilijk slikte en uren met een slokje water in haar mond bleef zitten.

De volgende ochtend zat ze te springen op bed van plezier(ze praat niet), was super vrolijk, koortsvrij en kon eten als een bootwerker. Dus in 1,5 dag tijd haalde ik haar met etherische olie uit een zeer lage frequentie. Dat proces duurde dus 3,5 week en knapte niet op van medicijnen, maar de oliën deden het in 1,5 dag. Van een paar (tover) druppeltjes durf ik te zeggen.

Nog een mooi voorbeeld, mijn schoonvader, (die trouwens 2 weken geleden op 83 jarige leeftijd is overleden
Vorig jaar kreeg hij een aangezichtszenuwverlamming (Bell's Palsy noemen ze het) hangend oog en hangende mond. Dat duurde al 3 maanden en knapte niet op. In ZKH zeiden ze, dat komt niet meer goed, dat moet geopereerd worden. Zijn ooglid irriteerde steeds omdat dat aan de openlucht was blootgesteld voortdurend.
Dus afspraak gemaakt en ik dacht, zou daar ook een olie voor zijn. Dus ik zoeken op google en in mijn Desk Reference (dik boek over deze olie) en jahoor, recept gevonden. Samengesteld in een rollerflesje met de opdracht, rol dit om je oren. 3 Weken toen was alles weer normaal en hebben we de afspraak in het ZKH afgezegd. Fantastisch toch.
Mijn 2 zonen, beide hooikoorts (jawel, ondanks goede voeding bij mams) een inhalater gemaakt vorig jaar lente met 3 oliën uit die kit en werkt direct. Zijn nu allebei hooikoortsvrij en tot nu toe nog geen last, ben benieuwd hoe dat dit jaar gaat en we opnieuw moeten inzetten.
En zo zijn er zoveel verhalen aan te dragen van wat ik gezien heb, daar kan ik al een boekje over schrijven.

uhm, ik zie nu in verkeerde topic eigenlijk, misschien kunnen we de teksten verhuizen naar etherische olie draadje Mike

Die mogelijkheid heb ik niet, maar jullie kunnen vanaf nu wel zelf verhuizen naar die bewuste topic...

Mike

Hoi Marijan,

Dank je. Wat een aangrijpend verhaal van je dochter.
Ik ben blij dat het dan nu toch beter gaat.

Trouwens dan ook nog gecondoleerd met je schoonvader.

Ja, dat wat je beschrijft is ongelooflijk, echt geweldig.
Ik zit nu een beetje in onzekerheid;
-doorgaan met de crème
-Clary sage nemen (leek me de beste)
-Dennetoppen nemen
-Meerdere dingen nemen

Tja, hoe zo een thema ineens opkomt, na zo een uitzending..
Ik weet dat ik wel wat aan die mannelijke hormonen moet gaan doen, dat is een ding wat zeker is.
Of ik de crème ga vervangen door jouw tip, ik denk erover na.
Kan ik dingen combineren?
Bij een dokter navragen heeft geen zin, dan kom ik aan een hormoonpreparaat en dat wil ik niet.

Dorothé

Hoi Muis,

Hier is het antwoord van The John Lee M.D. Companies over de progesteroncrème.
-------------------------
Thank you for using ProgesterAll; we appreciate your business! Before we answer your question, we first want to make sure you know that “progesterone” and “natural progesterone” are the same things. There is no difference between the two. Natural progesterone is identical at the molecular level to the progesterone that your own body makes. That is why natural progesterone is also called “bioidentical progesterone.” That is also why we say that the progesterone in ProgesterAll is natural and bioidentical.

To answer your question, Dr. Lee did a lot of research on the effects of progesterone in our bodies. His research showed that progesterone plays important roles in maintaining the health of the brain and nervous system. We do not make any health claims for ProgesterAll, as our product has not been clinically tested for the treatment of any disease or health condition. However, we recommend that you read Dr. Lee’s books to learn more about the importance of maintaining a healthy progesterone level.

The best book by Dr. Lee for you to read on this subject would be “What Your Doctor May Not Tell You About Menopause.” When you get this book, be sure to read Chapter 8 – “Sex Hormones and the Brain”. You can learn more about this book and purchase it at:

https://www.johnleemd.com/doctor-may-not-tell-menopause.html

We hope that this information answers your question. Thank you again for using ProgesterAll.

Just so you know, we sell ProgesterAll, Dr. Lee’s choice of topical cream with progesterone. We sell it on www.ProgesterAll.com but NOT on www.JohnLeeMD.com where we sell the saliva test kits and blood spot test kits for testing hormones. We run two separate companies and websites to be in careful compliance. All of Dr. Lee's books and tapes are sold on www.JohnLeeMD.com only.

Yours for good health,

Lee Kroon

The John Lee M.D. Companies
Email: info@JohnLeeMD.com info@ProgesterAll.com

--------------------------------------
Dorothé

The statements in this email are not offered for the diagnosis, cure, mitigation, treatment, or prevention of any disease or disorder, nor have any statements herein been evaluated by the Food and Drug Administration (FDA). We strongly encourage our customers to discuss topics of concern with their health care professionals.

Dorothé

dotcom.radio aflevering 147 van 31-03-2019

Deze week in aflevering 147 Sulforaphane-rich vegetables found to lower blood sugar in diabetics – Pregnant mothers who smoke could be harming daughters’ fertility in years to come – Vitamin C can shorten the length of stay in the ICU – Beste tijd om koffie te drinken – X-Rays Show Nighttime Dim Light May Lead Breast Cancer to Spread – Wat de media vergeten mbt Roundup is dat het de kans op autisme vergroot bij kinderen – Childhood methylphenidate treatment predicts antidepressant use during adolescence – FDA Kept Hundreds of Thousands of Breast Implant Incidents Hidden From Public – Kids’ phone use is creating a hidden ‘epidemic’ of weakened bones and fractures in later life – Greenland glacier is growing again, NASA says – Verhoogd risico op miskraam door nachtdiensten – Spanish sheep study finds vaccine aluminum in lymph nodes more than a year after injection – Antifa wil maandag met eigen politieke partij starten, Forum Tegen Democratie, – Quotes – De column van Ron – Bijdrage luisteraar – Mike en Henk met o.a. Mueller rapport en het vervolg, Brexit, politiek NL en meer, …

http://gedachtenvoer.nl/dotcom-radio-aflevering-147-van-31-03-2019/

De karstentimes,..

De bandbreedte van de Vrijheid van Meningsuiting in de Europese Unie versmalt en daarom heb ik onderstaande websites, podcasts en columnisten verzameld omdat u ze misschien zelden/nooit/te weinig bezoekt, luistert dan wel leest en ik ze interessant vind. De meeste bronnen en commentaren vullen politieke kennis aan in het verder dorre landschap, althans zo werkt dat bij mij. Door deze directe links -niet afgeknepen door logaritmen en censuur- wordt u een onafhankelijk denkend en goed geïnformeerd persoon.

(Weet u een toevoeging? Stuur naar contact@thekarskenstimes.com. Alleen kritische, en dat is niet hetzelfde als maffe, informatie komt in aanmerking voor Herrijzend Nederland. De volgorde is geheel willekeurig.)

https://www.thekarskenstimes.com/item/686-herrijzend-nederland#.XKB696OHUM8.facebook

dotcom.radio aflevering 148 van 07-04-2019

Deze week in aflevering 148: Vitamin B12 identified as the inhibitor of a key enzyme in hereditary Parkinson’s disease – Sleeping pill use linked to greater need for blood pressure medications – Babies who battle infections are up to 20% more likely to commit violent crimes in later life – Common pain reliever may increase stroke risk in people with diabetes – The human skin as a sub-THz receiver – Does 5G pose a danger to it or not? – Steeds vaker erkenning van EHS van werknemers door rechtbanken – Trump blaast beruchte Keystone XL nieuw leven in – Weight loss – How the ‘love hormone’ might help – Lawaai van windmolens zorgt voor toename gebruik slaap- en depressiemedicatie bij ouderen – Hyperglycemia and metformin use are associated with B-vitamin deficiency and cognitive dysfunction in older adults – COPD behandeling Turkije – 911 – Quotes – Bijdrage over waterstofwater – Onderwerpen Mike & Henk NPO media subsidie – Johan Derksen – Nexit – Brexit – Trump & Putin EU Verkiezingen – De verdwenen hittegolven – Zwart maken FvD en meer …

http://gedachtenvoer.nl/dotcom-radio-aflevering-148-van-07-04-2019/

dotcom.radio aflevering 149 van 14-04-2019

Deze week in aflevering 149: Eggs for breakfast benefit people with Type 2 diabetes – Suikerconsumptie maakt kleuters rustelozer – Pesticide cocktail can harm honey bees – Long-term treatment with antidepressants may not be justified by available studies – Low ‘bad’ cholesterol levels may increase stroke risk in women – Bijna 90 procent van het kankeronderzoek met proefdieren bleek geen stand te houden toen andere wetenschappers hetzelfde experiment herhaalden. – Charles River in Den Bosch kreeg vergunning om 2600 honden en 750 katten over een periode van vijf jaar te gebruiken als proefdier. – High doses of vitamin D help stop colorectal cancer’s spread for a year – Long-term use of antidepressants ‘could cause permanent damage’ – Can You Really Sleep Better With A Weighted Blanket? – Topical Corticosteroids Associated With Higher Risk for Type 2 Diabetes – Slapping on sun cream could be bad for your heart, new research reveals – Belgisch onderzoek naar giftige dampen in vliegtuig – eerste resultaten zijn verontrustend – Sugar worsens mood rather than improving it – Statin use is linked to shingles infection and herpes re-activation, study says, Bijdrage luisteraars en die van Mike en Henk

https://gedachtenvoer.nl/dotcom-radio-aflevering-149-van-14-04-2019/

superbedankt voor alle drie jullie bijdragen elke week. Ik luister er met veel plezier naar en verheug me steeds weer op de nieuwe uitzending. Al het wekelijkse nieuws samengevat in een uur. Nogmaals bedankt voor alle moeite en werk jullie hier in steken.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.544
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan