Dotcom Radio

dotcom.radio aflevering 437 van 20-10-2024

Deze week in aflevering 437: gedichtenvoer – kanker genezen is simpel – Iran slaat toe – Trump on Joe Rogan – Derde aanslag poging Trump – Chemtrail conferentie Breda – FvD staat alleen met vrede en meer, …

Goud :
in oktober 2022, koers rond 50.000euro / in maart 2023, koers rond 55.000euro / in mei 2023,koers rond 60.000euro / december 2023, koers rond de 60.000euro / begin april 2024, koers rond 70.000euro

Koers nu 80.000, maw een stijging van 60% op 2jaar, of ten opzichte van april een stijging van ca 15%

Alliantie van het einde? – De president van Turkije vraagt Rusland, Syrië en Iran zich te verenigen tegen Israël

Oorlog hangt in de lucht en we zien een aantal zeer interessante allianties ontstaan. Zoals je hieronder kunt zien, blijven de Russen en de Chinezen hun banden met elkaar verstevigen, en dit is iets waar ik al vele jaren op anticipeer.

Artemisia annua plantje kreeg ik van een Française

Ik heb het nu voor het tweede seizoen geoogst. Het is voor zoveel zaken toepasbaar dat ik eigenlijk niet weet wat er mee te doen, ... tenminste.

Het ruikt heerlijk in de kas, en ik gebruik het bij het water opgieten in de sauna
Maar op PubMed raak je al gauw het spoor bijster met + 2.000 publicatie

Top video, gaat over jou en mij, ons denken, ont functioneren etc, etc

kan hem niet posten hier maar dit is de link en bekijk op youtube
Boek Why of Everything
[ ]

Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.544
Leden
8.665
Nieuwste lid