Dotcom Radio

Zijn huidige partner (Sarah Knafo) 31j jong, was voordien met Louis Sarkozy.

Een vrouw speelt de rol van politiek adviseur. Sarah Knafo.
“Zemmour denkt alleen aan zichzelf”, bezweert een journalist van het huis.
Zijn obsessies: de dramatische gevolgen van het feminisme, de verzwakking van de blanke Europese man, het verval van Frankrijk, immigratie... Maar ook Napoleon, de erfenis van generaal de Gaulle, de ontmanteling van de industriële juwelen van Frankrijk, de economische macht van China en de verdediging van Donald Trump.

Ik zie wel waarom Baudet samenwerking met hem wil: de hunkering naar het oude Frankrijk, zoals Baudet hunkert naar het oude Nederland.

Mike

Ik zie wel waarom Baudet samenwerking met hem wil: de hunkering naar het oude Frankrijk, zoals Baudet hunkert naar het oude Nederland.

Mike
Ik weet ook niet wat ik van dat figuur moet denken. Bij veel opkomende bewegingen zie je dat ze het wel goed bedoelen maar nog niet helemaal wakker zijn.

In de uitzending hoorde Ik dat Israël niet weet of het op Kamala kan rekenen. Ik dacht dat zij voor hen werkt, maar dat enigsinds verhult voor de linkse achterban. Als dat niet het geval is, welk onderdeel van de elite stuurt haar wel aan?

Weer een wereldoorlog?

Er is veel aan de hand op deze wereld! Het westen wil oorlog! China wil Taiwan terug. Iran wil zich verdedigen tegen Israel. Noord-Korea en Zuid-Korea zijn al jaren gezworen vijanden. China en Rusland hebben afspraken elkaar te helpen in geval dat de oorlog in Oekraïne escaleert omdat Rutte zich wil bewijzen als nieuw hoofd van de NAVO.

Français | English | Nederlands
~ Action de résistance aux chemtrails : Objectif et résultat, …
~ Chemtrail resistance action: Goal and result, …
~ Chemtrail verzet actie: Doel en resultaat, …

~ Regarder silencieusement tout le monde « sans exception » se faire empoisonner n’est « absolument » pas une option. Le but de la Lettre au Maire est de sensibiliser tout le monde et de créer des résistances du bas de la société, après tout, nous sommes la société, tous ensemble !
~ Watching silently how everyone is poisoned “without exception” is “totally” not an option. The goal of the Letter to the Mayor is to make everyone aware and to create resistance from the bottom up in society, after all, we are society, all together!
~ Zwijgend toezien hoe iedereen “zonder uitzondering” vergiftigd wordt is “totaal” geen optie. Het doel van de Brief aan de burgemeester is een ieder bewust te maken en van onder uit de samenleving verzet te creëren, immers de samenleving zijn wij, met zijn allen tezamen!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan