Dotcom Radio

Ook interessant. Ik zal het eens bekijken.

Misschien zit de oplossing wel in meerdere dingen. Ik denk dat biochar een rol kan spelen. Het is blijkbaar ook goed voor de micro-organismen dus op die manier kan het de grond helpen ontgiften. Al is het alleen maar voor bodem verbetering.

Nog een wakkere homesteader die uitlegt hoe je dat moet maken:

Je kan ook gewoon de kooltjes van stookhout en de barbecue bewaren en op de composthoop te gooien.

Biochar of actieve koolstof kan allerlei stoffen opnemen, dus ook gifstoffen (denk aan norrit). Wat ik er van weet is dat je het voor gebruik in de tuin moet opladen met goede voedingstoffen, de amazone indianen hoefden dat vroeger niet te doen omdat zij deze vervuiling nog niet hadden. Je krijgt het alleen niet meer je tuin uit, prima als je het vol stopt met goede voedingstoffen hebt maar gifstoffen krijg je denk ik net mee uit de grond.

Meme’s week 11-11-’24 – 17-11-2024

We worden allemaal dommer en dommer, benieuwd of het met mij ook zo is. Als je namelijk bloot staat aan chemtrails en je doet geen uitgebreid detox programma dat ben je ook ‘de sjaak’. Hier in Frankrijk heeft iedereen kwik vergiftiging en dat maakt je dom, met o.a. geheugenverlies. Binnenkort krijg ik de uitslag van mijn haaranalyse die test op 49 toxines.

De podcast werd niet in mijn app weergegeven. Herkenbaar dus. Ik ben nog wel zo creatief dat ik via andere wegen de podcast vindt.

Jim kon wel een nieuwe pagina aanmaken

Dus een pagina aangemaakt via Safari, yes het werkt, maar bij Brave niet. Alle testen uitgevoerd volgens de aanwijzingen van de WordPress helpdesk. Brave doet het nog steeds niet.

Goed nieuws dotcom luisteraar kwam met een top artikel hoe we de vervuiling aan moeten pakken en een adres voor hulp en verkoop. We houden je op de hoogte, wordt aan gewerkt

banner chemtrails padestoelen.jpg

@henkie @fatsnotbad

Leuk dat mijn bericht over de vermeende verdeeldheid van de elite over Israël en Netanyahu werd besproken in de uitzending.

Wat FvD betreft en die motie over het uitspreken van de genocide heb ik ook nog wat vraagtekens.

Thierry gaf net na 7 oktober vorig jaar een sterke speech waarin hij beide partijen opriep tot deescalatie. Begin juni net voor de Europese verkiezingen is er nog een gemeenteraadslid van FvD opgestapt omdat Thierry tijdens een bijeenkomst had gezegd dat Israël baat heeft bij migratie en aanslagen in Europa. Tijdens een aflevering van Forum inside van een tijdje terug waren Thierry en Freek het erover eens dat wat er in Gaza gebeurt een soort genocide is. Ralf en Thierry hebben aangegeven enthousiast te zijn over het werk van Scot Ritter. De aflevering van vorige week met Jensen ging ook over Israël, en dat was een van de kritiekpunten op Trump. Verder gaat Thierry ook met felle critici van het zionisme om zoals Ab Gietelink, Kees van der Pijl, etc. Een aflevering van Forum Inside was ook gewijd aan een debat over dit conflict. Ik denk dus dat FvD wel op de hoogte is van de foute intenties van Israël, maar misschien niet van de omvang en impact op de rest van de wereld en geschiedenis. Hopelijk geven ze snel meer duidelijkheid.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan